Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 25. jul 2014 09:42

Har i modtaget en xbox one opdatering i dag, min xbox står med os 1408
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 25. jul 2014 10:02

BuBubbi skrev:
Twinkling skrev:
BuBubbi skrev:Husk nu, hvis nogen af jer bruger Game Sharing med jeres kammerater, så er det kun den ene af jer der behøver en beta redeem kode.
Så snart den er redeem'et ligger Beta'en klar til download hos den anden.

Game Sharing Guide:
viewtopic.php?f=1&t=89726


Er det ikke imod Microsoft ToS?


Det kan jeg ikke se hvordan det kan være.
Jeg har jo bare "min" Xbox One stående over ved min kammerat, og han har hans Xbox One stående over ved mig.
Det kunne sådan set også være mine begge to, hvor jeg bare har den ene stående over ved min kammerat.

Så nej, det får de virkeligt svært ved at modbevise.


Det er det som kaldes gamesharing. Og jeg er ret overbevist om at det står i deres ToS.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. jul 2014 10:46

Mikael Nielsen skrev:Har i modtaget en xbox one opdatering i dag, min xbox står med os 1408

Ja, det er fordi du er med i Update Previewet.
viewtopic.php?f=1&t=89131
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. jul 2014 10:51

Lige for at afklare hvad Microsoft mener om Game Sharing, så skriver de selv hvordan det gøres her:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... -home-xbox
Hvis den hopper over på den danske xbox side, så vælg USA nederst til venstre.

De skriver følgende:
When you designate a specific Xbox One as your home console, people can play your downloaded games without having to sign in as you. And with an Xbox Live Gold membership, your whole household can enjoy online gaming on the most advanced multiplayer network, from your home Xbox.

If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home Xbox.

Så nej, Microsoft har ikke noget i mod vi deler vores spil med venner og familie.
Så er den ged vist barberet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 25. jul 2014 11:38

BuBubbi skrev:
Mikael Nielsen skrev:Har i modtaget en xbox one opdatering i dag, min xbox står med os 1408

Ja, det er fordi du er med i Update Previewet.
viewtopic.php?f=1&t=89131


Tak for tilbage meldingen, jeg havde også meldt mig til preview programmet, men fik svaret at de vendte tilbage om
jeg var kommet med.

ps. fin med linken til preview forummet
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 25. jul 2014 17:46

Jeg nåede aldrig at få en kode til Destiny beta, men da jeg tændte min One op her før, så jeg at den var i gang med hente den ned.
Hvordan pokker kan det lade sig gøre, også bare det at den er gået i gang med at hente, uden jeg har tastet noget?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. jul 2014 17:51

susperia skrev:Jeg nåede aldrig at få en kode til Destiny beta, men da jeg tændte min One op her før, så jeg at den var i gang med hente den ned.
Hvordan pokker kan det lade sig gøre, også bare det at den er gået i gang med at hente, uden jeg har tastet noget?


Destiny beta now open to all

http://www.totalxbox.com/79692/destiny- ... en-to-all/
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 25. jul 2014 17:54

hackNICE1112@ skrev:
susperia skrev:Jeg nåede aldrig at få en kode til Destiny beta, men da jeg tændte min One op her før, så jeg at den var i gang med hente den ned.
Hvordan pokker kan det lade sig gøre, også bare det at den er gået i gang med at hente, uden jeg har tastet noget?


Destiny beta now open to all

http://www.totalxbox.com/79692/destiny- ... en-to-all/

Ja det fandt jeg også lige ud af, men det forklare stadig ikke hvorfor den selv var gået i gang med at hente det ned.
Jeg gik ind i my games and apps, og så den var nået 8 %, selvom jeg slet ikke anede at den kunne hentes.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. jul 2014 17:55

Det lyder da mærkligt :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 25. jul 2014 18:01

Er der mp?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 25. jul 2014 18:07

Dreiager skrev:Er der mp?


Jep :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 25. jul 2014 23:41

BuBubbi skrev:Lige for at afklare hvad Microsoft mener om Game Sharing, så skriver de selv hvordan det gøres her:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... -home-xbox
Hvis den hopper over på den danske xbox side, så vælg USA nederst til venstre.

De skriver følgende:
When you designate a specific Xbox One as your home console, people can play your downloaded games without having to sign in as you. And with an Xbox Live Gold membership, your whole household can enjoy online gaming on the most advanced multiplayer network, from your home Xbox.

If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home Xbox.

Så nej, Microsoft har ikke noget i mod vi deler vores spil med venner og familie.
Så er den ged vist barberet.


Beklager, men det giver dig stadig ikke ret til at med fuldt overlæg spare penge på spil, ved at dele spil med en ven der er et andet sted i landet. Men jeg vil ikke fortsætte denne diskution - ikke fordi jeg føler jeg er ved at tabe debatten, men fordi vi aldrig bliver enige om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Selv mener jeg at man bør købe de spil som man spiller.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. jul 2014 23:49

Twinkling skrev:Beklager, men det giver dig stadig ikke ret til at med fuldt overlæg spare penge på spil, ved at dele spil med en ven der er et andet sted i landet. Men jeg vil ikke fortsætte denne diskution - ikke fordi jeg føler jeg er ved at tabe debatten, men fordi vi aldrig bliver enige om hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Selv mener jeg at man bør købe de spil som man spiller.

Jeg kan sagtens følge dig i det du skriver.
Men på den anden side, så kunne Microsoft også bare have beholdt det som de startede med at ville, hvor vi kunne dele vores spil med op til 10 venner.
Men der lavede de jo en gevaldig kovending tilbage i udviklingen.

Og hvis de vil sælge mig dyre digitale spil, så må de se at få åbnet for det danske marketplace.
Ind til da fortsætter jeg som jeg kan med at købe mine spil på det amerikanske marketplace, og deler dem med mine kammerater som jeg selv lyster. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 26. jul 2014 05:45

Jeg får en one mere her til september, som kommer i soveværelset.
Og jeg syntes da at det er alt for fedt, at jeg kan sætte den ene som home Xbox, jeg håber så bare at man kan spille samme spil online samtidigt.
Fordi kæresten kan godt lide at spille bf, og online fps i det hele taget, og normalt skal vi have 2 guld abonnement, 2 battlefield, og 2 premium, men nu kan hun bare bruge mit, så det er jo alligevel en del at spare.
Og jeg føler da ikke at jeg laver noget ulovligt i det, da det jo er mine begge 2.

Men har de egentlig ikke udtalt, at det måske alligevel kommet på et tidspunkt, det med at dele med flere venner?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 26. jul 2014 09:09

Tænkte her efter den 5 September, hvor lang tid tror i der går før Viaplay og HBO Nordic kommer?
Ønemlig den eneste grund til den gamle box stadig er sat til
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron