Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Scooter dk » 22. jul 2014 18:21

Spørgsmålet er så bare, om Microsoft vil se igennem fingre med brugen af fake profil oplysninger, når det bliver muligt at lave en dansk profil. Herefter kan man vel blive beskyldt for svindel med personlige oplysninger og skatteunddragelse, ved brug af udenlandsk profil?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 22. jul 2014 20:22

Scooter dk skrev:Spørgsmålet er så bare, om Microsoft vil se igennem fingre med brugen af fake profil oplysninger, når det bliver muligt at lave en dansk profil. Herefter kan man vel blive beskyldt for svindel med personlige oplysninger og skatteunddragelse, ved brug af udenlandsk profil?

Hvis de gør det, så sagsøger jeg dem i hvert fald.
Jeg har en lang række chatlogs, mails og referencenumre til telefonsamtaler hvor selv folk fra supportafdelingen i Microsoft, både i Danmark og USA fortæller at det er okay at handle på det amerikanske marketplace.
Sidst jeg var i kontakt med Microsoft ringede en fra den amerikanske økonomiafdeling til mig.
Jeg spurgte nemlig angående det tvunget danske sprog efter september.
Så sagde de at så kunne man bare sætte den til fx USA, men så vil det dermed betyde at jeg vil være tvunget til at bruge det amerikanske marketplace.
Jeg spurgte så om Microsoft var klar til at betale mine bøder, hvis jeg blev straffet for, at snyde den danske stat for skatter og afgifter på de spil jeg så bliver nød til at købe fra det amerikanske marketplace.

Hende jeg snakkede med fra USA var helt overbevist om at det aldrig ville blive aktuelt.
Det ville ikke være anderledes en hvis jeg tog til USA og købte et spil med hjem. Hvilket man jo gerne må.
Og hun sagde også at de spil vi har købt, ikke kan blive fjernet efter september.
Hvad der er købt er købt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf xsoenx » 22. jul 2014 20:26

Scooter dk skrev:Spørgsmålet er så bare, om Microsoft vil se igennem fingre med brugen af fake profil oplysninger, når det bliver muligt at lave en dansk profil. Herefter kan man vel blive beskyldt for svindel med personlige oplysninger og skatteunddragelse, ved brug af udenlandsk profil?

Er næsten 100% sikker på det ikke vil ske. De bruger det samme system på Windows Phone og Windows 8, hvor at hvis man skifter land land så kan du købe alt på det marked med deres valuta.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 23. jul 2014 00:15

12,6 GB fylder Destiny Beta'en.

Billede

Heh, den sagde Ready to Start efter bare 2%, meeen der skete ikke rigtigt noget. :)
Ved 14% starter den dog op, hvor man lige får lov til at acceptere nogle licens agreements,
og derefter kommer der en download progress skærm.

Downloader okay hurtigt her.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf swodniW » 23. jul 2014 00:29

Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Edit:
Så er de væk.
Senest rettet af swodniW 23. jul 2014 00:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arnel925 » 23. jul 2014 00:43

swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Den vil jeg gerne have :D
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf swodniW » 23. jul 2014 00:47

arnel925 skrev:
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Den vil jeg gerne have :D


PM sendt
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 23. jul 2014 00:47

Husk nu, hvis nogen af jer bruger Game Sharing med jeres kammerater, så er det kun den ene af jer der behøver en beta redeem kode.
Så snart den er redeem'et ligger Beta'en klar til download hos den anden.

Game Sharing Guide:
viewtopic.php?f=1&t=89726
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arnel925 » 23. jul 2014 00:49

swodniW skrev:
arnel925 skrev:
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Den vil jeg gerne have :D


PM sendt

TUSIND TAK swodniW :wink:
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf juventus dk » 23. jul 2014 00:50

swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Jeg snupper gerne den ene :)
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf swodniW » 23. jul 2014 00:51

juventus dk skrev:
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Jeg snupper gerne den ene :)


den er sendt
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf juventus dk » 23. jul 2014 00:53

swodniW skrev:
juventus dk skrev:
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.

Jeg snupper gerne den ene :)


den er sendt

Tusind tak.
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 23. jul 2014 13:05

Hvis flere ligger inde med en beta kode så snupper jeg da også gerne en :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 24. jul 2014 23:39

BuBubbi skrev:Husk nu, hvis nogen af jer bruger Game Sharing med jeres kammerater, så er det kun den ene af jer der behøver en beta redeem kode.
Så snart den er redeem'et ligger Beta'en klar til download hos den anden.

Game Sharing Guide:
viewtopic.php?f=1&t=89726


Er det ikke imod Microsoft ToS?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. jul 2014 06:38

Twinkling skrev:
BuBubbi skrev:Husk nu, hvis nogen af jer bruger Game Sharing med jeres kammerater, så er det kun den ene af jer der behøver en beta redeem kode.
Så snart den er redeem'et ligger Beta'en klar til download hos den anden.

Game Sharing Guide:
viewtopic.php?f=1&t=89726


Er det ikke imod Microsoft ToS?


Det kan jeg ikke se hvordan det kan være.
Jeg har jo bare "min" Xbox One stående over ved min kammerat, og han har hans Xbox One stående over ved mig.
Det kunne sådan set også være mine begge to, hvor jeg bare har den ene stående over ved min kammerat.

Så nej, det får de virkeligt svært ved at modbevise.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster