famulor skrev:Så du hopper over på PS4 eller PC?JohnH skrev:Kan se at de andre på min venneliste også er stoppet med at spille BF4 & COD Ghost på X1, eller kun spiller det i kort tid .. troede kun det var mig der havde problemer/lag/gummibaner m.m. , HVA FAN SKER DER ???
Det er sgu snart kun det spil som jeg troede ville interessere mig mindst, Forza 5, som jeg føler underholdende, de andre spil er godt nok en skuffelse.... grafikken på de nye baner i BF4 er så kedelige/blege og uinteressante, og de ser faktisk bedre ud på Xbox 360.
Det må være varmen, men er lige ved at overveje at sælge min X1, inden jeg smadrer et eller andet
famulor skrev:Så det du siger til mig er at jeg har lavet en fejl da jeg satte mit land til USA da jeg oprettede min xbox?BuBubbi skrev:famulor skrev:Kan man ik bare ændre land i ens primære konto og så skifte tilbage når man har købt spillet?
du kan ikke ændre land på en konto (gamertag).
Din profil bliver ikke engelsk af at du ændre Xbox'en til England.
Ligesom min profil fortsat er dansk, selvom jeg handler på det amerikanske marketplace.
Scooter dk skrev:Spørgsmålet er så bare, om Microsoft vil se igennem fingre med brugen af fake profil oplysninger, når det bliver muligt at lave en dansk profil. Herefter kan man vel blive beskyldt for svindel med personlige oplysninger og skatteunddragelse, ved brug af udenlandsk profil?
Scooter dk skrev:Spørgsmålet er så bare, om Microsoft vil se igennem fingre med brugen af fake profil oplysninger, når det bliver muligt at lave en dansk profil. Herefter kan man vel blive beskyldt for svindel med personlige oplysninger og skatteunddragelse, ved brug af udenlandsk profil?
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
arnel925 skrev:swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
Den vil jeg gerne have
swodniW skrev:arnel925 skrev:swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
Den vil jeg gerne have
PM sendt
swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
juventus dk skrev:swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
Jeg snupper gerne den ene
swodniW skrev:juventus dk skrev:swodniW skrev:Jeg har fået en Destiny Pre Order kode, så jeg har Beta koder til xOne til de to første der skriver her i tråden.
Jeg snupper gerne den ene
den er sendt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst