Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 3. jul 2014 20:15

Hmpf.. Er egentlig færdig med Dead Rising 3, og den danske support kan vel ikke hjælpe, da spillet er på købt i US-regionen.
Tror at jeg holder mig til fysiske kopier fremover, så jeg ikke risikerer at miste flere spil i fremtiden. :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nilsson. » 3. jul 2014 23:23

Hej igen! Lige et spørgsmål mere. Hvis jeg skal købe spil gennem den amerikanske marketplace, hvordan betaler jeg så? Tager den imod mit visa-dankort?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 3. jul 2014 23:26

Du betaler med Visa/MasterCard eller Paypal. For jeg tror ikke, at den vil accepter Dankort.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 3. jul 2014 23:33

Den accepterer fint VISA Dankort. Du skal blot have en US billing adresse. Jeg har brugt mit firmas adresse i New Jersey, og betaler dermed Jersey-skat, men andre stater er vist skatteundtagede. Søg her på sitet og find selv mere.

Vh jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nilsson. » 3. jul 2014 23:45

Kan de stadig spilles når nu jeg til september skifter location til DK?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 3. jul 2014 23:52

Skulle de kunne, de er tilknyttet din account. Men jeg er i det hele tager spændt på hvordan september påvirker Xbox live for os på US marketplace. Jeg håber det bliver muligt at blive, men tror det desværre ikke. Folk i nuværende launchlande kan vist kun bruge lokalt marketplace som på X360
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nilsson. » 4. jul 2014 00:15

Det er vel også fair nok (: Så længe de spil der er købt stadig kan spilles!
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 4. jul 2014 02:22

Major Oblivious skrev:Hmpf.. Er egentlig færdig med Dead Rising 3, og den danske support kan vel ikke hjælpe, da spillet er på købt i US-regionen.
Tror at jeg holder mig til fysiske kopier fremover, så jeg ikke risikerer at miste flere spil i fremtiden. :?

Der har været mange problemer med xbox.com idag, jeg kan INTET lige pt. jeg regner med at sidde med det imorgen formiddag, når alle amerikanerne er gået i seng.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 4. jul 2014 05:23

Nilsson. skrev:Kan de stadig spilles når nu jeg til september skifter location til DK?


De er bundet til din xbox/account så ja, så længe du har downloadet den på den xbox one. Account er kun nødvendig hvis du spiller spillene på en anden xbox one.

Alle mine spil er digitale og spiller fint alting her mens xbl er nede.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 4. jul 2014 06:14

Twinkling skrev:
Major Oblivious skrev:Hmpf.. Er egentlig færdig med Dead Rising 3, og den danske support kan vel ikke hjælpe, da spillet er på købt i US-regionen.
Tror at jeg holder mig til fysiske kopier fremover, så jeg ikke risikerer at miste flere spil i fremtiden. :?

Der har været mange problemer med xbox.com idag, jeg kan INTET lige pt. jeg regner med at sidde med det imorgen formiddag, når alle amerikanerne er gået i seng.


Nu har de ændret Xbox Live status til at der kan være fejl med at finde og downloade tidligere købte ting.

Men jeg kan ikke starte en chat med MS, så har ikke mulighed for at finde ud af, hvad der er op og ned lige nu.
Nogle som vil smide et link til den side, som normalt starter en chat med Xbox Support ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 4. jul 2014 10:01

JesperN2820 skrev:Men jeg er i det hele tager spændt på hvordan september påvirker Xbox live for os på US marketplace. Jeg håber det bliver muligt at blive, men tror det desværre ikke. Folk i nuværende launchlande kan vist kun bruge lokalt marketplace som på X360
Hvis det er sandt så er der endnu en grund til at skifte til PS4 hvor man kan skifte som det passer en.. Må indrømme at jeg synes godt nok det er plat hvis de låser dig til din region
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 4. jul 2014 10:17

Så skal du skynde dig inden det private marked opdager, at Gamestop ikke tager imod mport-konsoller mere. Der kom et stort skilt op med Trade-In limit på hans skærm..
Min pris-sætningsteori er lidt rusten, men det her er fandme skidt :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 4. jul 2014 10:20

famulor skrev:
JesperN2820 skrev:Men jeg er i det hele tager spændt på hvordan september påvirker Xbox live for os på US marketplace. Jeg håber det bliver muligt at blive, men tror det desværre ikke. Folk i nuværende launchlande kan vist kun bruge lokalt marketplace som på X360
Hvis det er sandt så er der endnu en grund til at skifte til PS4 hvor man kan skifte som det passer en.. Må indrømme at jeg synes godt nok det er plat hvis de låser dig til din region



endnu en grund til at skifte til PS4
Troll ? [-X


Du låser dig netop ikke til nogen region, spillet er låst til din profil. Jeg har tested det, var først på Xbox Live UK hvor jeg købte et spil. For at teste slettede jeg spillet og loggede på Live US og downloadede spillet igen uden nogen problemer.

Så der er ingen regional lås. Så stop venligst dit trolleri JesperN2820 :lol:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 4. jul 2014 10:27

Major Oblivious skrev:Nu har de ændret Xbox Live status til at der kan være fejl med at finde og downloade tidligere købte ting.

Men jeg kan ikke starte en chat med MS, så har ikke mulighed for at finde ud af, hvad der er op og ned lige nu.
Nogle som vil smide et link til den side, som normalt starter en chat med Xbox Support ?


Du kan altid checke Live status her
http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf famulor » 4. jul 2014 11:11

Major Oblivious skrev:Så skal du skynde dig inden det private marked opdager, at Gamestop ikke tager imod mport-konsoller mere. Der kom et stort skilt op med Trade-In limit på hans skærm..
Min pris-sætningsteori er lidt rusten, men det her er fandme skidt :?
Min er købt i elgiganten. Men er ret sikker på at hvis du har købt en konsol hos gamestop (import) og ønsker at retunere den kan de ikke afvise dig så længe det opfylder deres krav.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron