Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 1. jun 2014 07:14

Du har ret Elgaard: ved at vælge "save" filen kan man vælge mellem "Delete Lokal" OG "Delete Everywhere"
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 1. jun 2014 07:50

Blandina skrev:
Mikael Nielsen skrev:
Når du sletter spillet og går ind på games and apps kan man ikke se spor efter saved games fra den slettede spil, ligger saved games stadig lokalt eller er man afhængig af clouden. Bare nysgerrig


Når du sletter spil ligger saves games stadig lokalt OG på cloud . Der er en mulighed for at slette saves games lokalt et eller andet sted i preferences. Men det sletter heldigvis ikke kopien på cloud. Jeg spurgte og fik svar af MS. Så man kan heldigvis ikke komme til at miste en save fil ved et uheld.

Og det fine er at man kan logge en hos en kammerat og vupti, så er ens save filer der.

Og det er jo / bliver jo endnu nemmere nu hvor man bare tager sin eksterne HD med alle sine digital download spil, tilslutter HD og logger ind .. Game On :-)


Okay. Takker for svaret
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Burnie.dk » 1. jun 2014 16:49

Okay. Med én kæmpestor xbox one-tråd er det vel okay, jeg stiller dette spørgsmål:

Jeg har købt nogle spil på min nye xbox one via mit danske visa. Alle detaljer er mine rigtige, ægte oplysninger - postnummeret er sat til Delaware. Jeg har forstået, at det er sådan man køber spil til sin xbox one via microsoft store?
Meen. Microsoft har ikke hævet penge fra min netkonto - nu købte jeg også spil i fredags, så det er ikke frygteligt lang tid siden. Men alligevel.

Mvh - en lykkelig xbox one-ejer :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 1. jun 2014 16:59

..Det er weekend. De bliver trukket på mandag/tirsdag.

Gik købet igennem er det kun et spørgsmål om tid før pengene bliver trukket.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 1. jun 2014 17:30

Som Blauwy siger, er det nok pga. weekenden.
Men du kan altid se dine køb her: https://commerce.microsoft.com/
Log ind der, og gå ned i Transaktioner.
Øverst til højre skal den så til US - Personlig konto.

Der kan du se listen over dine køb.
Der står sikkert også en status om de er blevet udlignet endnu.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Burnie.dk » 1. jun 2014 20:23

Fedest :) Takker!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ztuphar » 2. jun 2014 10:30

Jeg har nu fået prøvet kræfter med Titanfall, der fulgte med min Xbox One - det er ikke lige mig. Hvis jeg nu gerne vil sælge det, hvordan fungerer det så, når jeg ikke har nogen disc - kan det overhovedet lade sig gøre?
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 2. jun 2014 10:39

Du kan ikke sælge digitale spil, nej :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 2. jun 2014 10:47

Blauwy skrev:Du kan ikke sælge digitale spil, nej :)

Nope, den mulighed røg sandsynligvis sammen med fjernelsen af det oprindelige DRM system
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 2. jun 2014 11:25

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:Du kan ikke sælge digitale spil, nej :)

Nope, den mulighed røg sandsynligvis sammen med fjernelsen af det oprindelige DRM system

Ja det var sgu en trist kovending de lavede fordi alt for mange ikke kan tage fortids-brillerne af og følge med ind i fremtiden. :(
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 2. jun 2014 11:32

Nok rettere de overvågnings paranoide snusfornuftige personer derude - samt forkælede møgunger som lejer og låner på kryds og tværs - og som køber brugt. Dem der har brokket sig højest, har alligevel ikke købt konsollen, så hvorfor MS ændrede holdning er jeg usikker på - skaden var jo sket, og siden de lavede den kovending fik de den anden gruppe, de ellers havde med sig, til at vende dem ryggen.

Nej jeg syntes det er meget meget meget værre at de har gjort konsollen så US-centric som de har - og tilmed udgivet den meget begrænset. Jeg ser stadig Day One editions til salg på nettet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 2. jun 2014 12:13

Bubbibubbi skrev:
Ja det var sgu en trist kovending de lavede fordi alt for mange ikke kan tage fortids-brillerne af og følge med ind i fremtiden. :(


arhh.. Det er helt kart en del af sandheden, men det handler også om, at markedskræfterne ville blive sat fuldstændig ud af spil, hvis MS kunne bestemme gensalgspris, og hvem du måtte sælge spillet til. Så situationen var meget mere kompleks end blot "frygt for fremtiden"
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 2. jun 2014 16:59

ztuphar skrev:Jeg har nu fået prøvet kræfter med Titanfall, der fulgte med min Xbox One - det er ikke lige mig. Hvis jeg nu gerne vil sælge det, hvordan fungerer det så, når jeg ikke har nogen disc - kan det overhovedet lade sig gøre?


Du kan sagtens sælge digitale spil - men du skal gøre det INDEN du har prøvet det. Når du først har brugt koden, så er den bundet til dit gamertag.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg



Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 3. jun 2014 11:45

Vi har allerede en Forza Horizon 2 tråd going on. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron