Xboxlife forum

Watch Dogs - Info

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 25. maj 2014 15:12

Macheta skrev:Well, det kan du da have ret i. Ikke desto mindre er valget dog taget fra min side af - til trods fordi, at jeg havde forudbestilt det et godt stykke tid i forvejen (50 kr,-) - og til dels fordi jeg har et gavekort jeg bare gerne vil have brugt derinde. Så jeg kommer nok af med 350,- kr ca. De har dog fortalt at man får nogle ekstra goodies ved siden af spillet, samt et gavekort på 100,00 kr,-. Så det er fint nok med mig.


Jeg har simpelt hen ikke kunnet få ud af dem hvilke goodies de giver ud. Men jeg sparer 500 kr og en afhentnignstur med mindre UPS misser mig når de kommer med pakken.


- major, det er ikke de samme skuespillere. Et opslag på imdb vil overbevise dig. imdb er langsomt ved at samle info til deres nye site. der er dog nogle svenskere der ejer domænet, men imdb finder nok på en løsning. :) jeg syntes bestemt at det skal være to forskellige sites. ;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Cena » 25. maj 2014 20:27

Nogen der har fået mails om deres er sendt fra Elgiganten?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 26. maj 2014 08:21

Jeg fik spillet lidt igen går, og der synes jeg det var meget bedre ... Det er meget forvirrende i starten fordi der sker så meget på skærmen, men efterhånden som tiden går, finder man ud af hvad der er vigtigt og mindre vigtigt. Dog skal jeg stadig lige vende mig til styringen af både bil og mand :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf spif2001 » 26. maj 2014 08:52

Til dem der ikke læser tilbudsforumet, så kan man få en gratis DLC gun - virker i hvert fald til X1:

viewtopic.php?f=21&t=89748&p=1265458#p1265458
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ANG Zult » 26. maj 2014 21:29

Er der nogen der ved, om Watch Dogs bliver udgivet på Xbox Store imorgen? Altså er release dagen den samme for Digital Download, som for at købe det på disk?
ANG Zult
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aabybro


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Morten Skou » 26. maj 2014 21:59

ANG Zult skrev:Er der nogen der ved, om Watch Dogs bliver udgivet på Xbox Store imorgen? Altså er release dagen den samme for Digital Download, som for at købe det på disk?


Det gør det :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Zeh » 26. maj 2014 22:03

Er det klokken 08.01 dansk tid på US store i morgen? Kan nogen be/afkræfte det? - ingen grund til at stå for tidligt op :-D
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 27. maj 2014 01:13

Grafikken er godt nok ikke særlig god på Xbox One. Man kan ikke ligefrem kalde det "Next-Gen". Ja, jeg kunne lige så godt have købt det til 360'eren, for der må det da stensikkert ligge på samme niveau, hvad angår grafik-motoren.

Ellers, så er spillet da såmænd udemærket. Er lige begyndt - og skal da loge love for, at jeg lige skal lære og vænne mig til alle de forskellige handlinger der er i spillet. Men det virker overall som et ret stort spil, så der skal nok blive spenderet rigeligt med spilletid. Historien har ikke rigtig grebet mig endnu, så jeg håber lidt her imorgen engang, at når jeg kommer længere ind i spillet, at det bliver en vedhængende fornøjelse.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf himmelfisk » 27. maj 2014 01:49

Synes det ser rigtig godt ud på ps4 da :)

Og virker altså rigtig fedt. Det folk har sagt med bilerne og kørslen er dårlig har jrg ikke oplevet. Mindst ligeså godt som gta v so far :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf BuBubbi » 27. maj 2014 06:40

Zeh skrev:Er det klokken 08.01 dansk tid på US store i morgen? Kan nogen be/afkræfte det? - ingen grund til at stå for tidligt op :-D


Hvorfor lige kl 8?
Plejer Store'n da ikke blive opdateret efter Pacific time?
For hvis det er midnat PST, så er det først kl 9.

Den står i hvert fald som unavailable på min Xbox One.

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Zeh » 27. maj 2014 07:25

Jeg spurgte nu også bare :-)
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Bavi » 27. maj 2014 07:42

Er den stadigt, ikke tilgængelig?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf BuBubbi » 27. maj 2014 07:57

Nej..
Men det burde den blive her kl. 9.
Dem der mener det burde være kl. 8 har sikkert glemt at vi har stillet frem til sommertid nu.

http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-cet-converter

KL. 9.00
Så er den online på det amerikanske marketplace, lige til tiden.


Husk forresten at hent den gratis MP-412 Revolver:
viewtopic.php?f=21&t=89748
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Bavi » 27. maj 2014 08:03

Så er den oppe! :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf BuBubbi » 27. maj 2014 08:05

Bavi skrev:Så er den oppe! :)

Jeps.. Lige til tiden, som jeg skrev længere oppe....
Men føj hvor går det langsomt. :D

150 Mbit linje, og kun 3% på de første 4 minutter.

Kl. 09:13 Arrgh, tror bare jeg ser lidt film i mens. 7% :?
Bliver lækkert når de får pre-download op og køre.

Kl. 09:28 - 17% og nu kan jeg starte spillet.
Kan da lige informere om, at man kan vælge bl.a. danske menuer hvis dette ønskes.
Også på Xbox One.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron