Xboxlife forum

Købe spil online Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Købe spil online Xbox One

Indlægaf psg4ever » 28. mar 2014 13:25

Hej Xboxlife

Jeg modtager min Xbox One idag, og jeg ville høre hvordan jeg kan købe og downloade spil online. Skriver jeg adresse og alt det andet til engelsk, eller hvordan? Og kan jeg betale med Visa/Dankort? :)

På Forhånd tak, god weekend!

Mathias
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf NimaAKaJoJo » 28. mar 2014 13:38

Velkommen til Mathias.

Jeg vil råde dig til at vælge US som lokation, da priserne er billigere på storen. Ellers så som du selv skriver, finder du bare adresse i landet og betaler med visa/dankort, hvis du har en paypal kan du også logge på den i stedet og så slipper du for at skrive adresse ind osv.

God fornøjelse med den! :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf psg4ever » 28. mar 2014 13:40

NimaAKaJoJo skrev:Velkommen til Mathias.

Jeg vil råde dig til at vælge US som lokation, da priserne er billigere på storen. Ellers så som du selv skriver, finder du bare adresse i landet og betaler med visa/dankort, hvis du har en paypal kan du også logge på den i stedet og så slipper du for at skrive adresse ind osv.

God fornøjelse med den! :)


Mange tak for det hurtige svar!
Så jeg kan også bare vælge USA som min region. Vidste jeg godt nok ikke, og er det sikkert nok og virker det? Hvad med at spille online kører den så ikke på en halvdårlig server hvis jeg vælger USA? :)
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Zt3pH » 28. mar 2014 14:02

psg4ever skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Velkommen til Mathias.

Jeg vil råde dig til at vælge US som lokation, da priserne er billigere på storen. Ellers så som du selv skriver, finder du bare adresse i landet og betaler med visa/dankort, hvis du har en paypal kan du også logge på den i stedet og så slipper du for at skrive adresse ind osv.

God fornøjelse med den! :)


Mange tak for det hurtige svar!
Så jeg kan også bare vælge USA som min region. Vidste jeg godt nok ikke, og er det sikkert nok og virker det? Hvad med at spille online kører den så ikke på en halvdårlig server hvis jeg vælger USA? :)


Velkommen ombord!

Jeg har selv købt Titanfall på US store (sammen med alle andre spil jeg har købt) og den vlæger selv server som West Europe når jeg spiller online - Så nej det har nødvendigvis ikke noget med den region du vælger at gøre.

Men hey lig mærke til at Tomb Raider og Theif er nedsat til halvpris indtil på mandag :)

Go fornøjelse
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf boxgeek » 28. mar 2014 14:06

Jeg følger lige med her - er også ny udi det med at købe spil online...
boxgeek
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ullerslev


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Slimjay DK » 28. mar 2014 14:11

Det er fedt med en masse nye brugere,velkommen til .. men prøv nu at brug søge funktionen, der bliver efterhånden spurgt om det her dagligt ....

I øvrigt burde denne her være oprettet under sektionen "hjælp" :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Picco » 28. mar 2014 14:12

I skal lige være opmærksomme på, at I bryder betingelserne for Live-kontoen ved at opgive en falsk adresse. Dermed er Microsoft i deres gode ret til at nedlægge kontoen. Ikke at jeg tror, de vil gøre det, men alligevel.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Zt3pH » 28. mar 2014 16:39

Picco skrev:I skal lige være opmærksomme på, at I bryder betingelserne for Live-kontoen ved at opgive en falsk adresse. Dermed er Microsoft i deres gode ret til at nedlægge kontoen. Ikke at jeg tror, de vil gøre det, men alligevel.


Ja bortset fra man også skriver sin korrekte adresse, hvis man er lidt oprigtig, så de kan se at man ikke gør det for at unddrage sig noget. Det skulle være lovligt iflg MS da du er naturlige årsager ikke kan vælge din egen region. Men om man kan stole på MS hvis der endelig bliver en sag ud af det, er jeg så mere forbeholdende over. Men har da mange venner der har handlet på US marketplace igennem hele 360's levetid, og aldrig er blevet banned

De kører desuden videre ufortrødent på XO

I mit tilfælde har jeg tilføjet min korrekte adresse i linje 2
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 28. mar 2014 23:49

Picco skrev:I skal lige være opmærksomme på, at I bryder betingelserne for Live-kontoen ved at opgive en falsk adresse. Dermed er Microsoft i deres gode ret til at nedlægge kontoen. Ikke at jeg tror, de vil gøre det, men alligevel.


Hvis de gør det har de noget et forklaringsproblem, eftersom jeg har på skrift fra flere chats med en Microsoft supporter der selv foreslår at man bruger enten den engelske eller amerikanske marketplace ved at indtaste et gyldigt postnummer til de lande.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf IkkNico » 29. mar 2014 09:51

NimaAKaJoJo skrev:... hvis du har en paypal kan du også logge på den i stedet ...

Hvordan?

Jeg har en paypal konto knyttet til min MS konto, men muligheen for at vælge den er ikke på min XB1
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Picco » 29. mar 2014 10:30

IkkNico skrev:Jeg har en paypal konto knyttet til min MS konto, men muligheen for at vælge den er ikke på min XB1

Det er også unødigt besværligt lavet.

Du skal logge ind på https://commerce.microsoft.com/ (med din Live-konto). Øverst til højre (under dit navn) står der "DK - Personal Account"; klik dér og skift til det land, du har valgt på Xbox'en. Derefter klikker du på "Payment Options" i venstre side, og så kan du tilføje din PayPal-konto.

Det kræver dog stadig at du angiver betalingsoplysninger (enten på Xbox'en eller på førnævnte side) med en adresse i det pågældende land.

Derefter skulle du gerne kunne vælge PayPal under betaling på Xbox'en. Det virkede i hvert fald for mig. Jeg har dog ikke købt noget endnu.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Deeznutz » 12. aug 2014 16:08

Står også og skal til at invistere i en xbox1, så man behøver ikke og købe en x1 fra usa for at købe på us store, det vælger man bare i menuen, har jeg forstået det rigtigt, dvs jeg kan godt vente til at den får realse i DK, med at købe den???? anyone
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 12. aug 2014 16:15

Deeznutz skrev:Står også og skal til at invistere i en xbox1, så man behøver ikke og købe en x1 fra usa for at købe på us store, det vælger man bare i menuen, har jeg forstået det rigtigt, dvs jeg kan godt vente til at den får realse i DK, med at købe den???? anyone

Læs guiden i mit signatur.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Mike JezZ » 12. aug 2014 16:50

Zt3pH skrev:Men hey lig mærke til at Tomb Raider og Theif er nedsat til halvpris indtil på mandag :)

Go fornøjelse


Inde på Storen står de til fuld pris her... Hvis jeg gårunder Deals With Gold er de eneste deals TF DLC og ANgry Birds Star Wars? Har prøvet at slå Tomb Raider of Thief op men de står til fuldpris.

Og angående jer med at blive banned (Måske) fordi man bryder deres betingelser.

Mange herinde har fortalt (og som jeg har drevet til vanvid overfor, det beklager jeg meget fordi jeg vil være så sikker som muligt på jeg ikke selv mister mine spil, det beklager jeg meget), så banner Microsoft ikke fordi du køber spil i USA.

Jeg ringede nemlig selv, og en kvindelig Xbox supporter fortalte mig at man ingen regler bryder på dette. Hun ville dog foreslå at købe fra den danske butik når den kommer op. Men hun understregede at man ikke bryder regler, da du i sidste ende stadig betaler for tingene og ikke får det gratis.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Købe spil online Xbox One

Indlægaf Flashheart » 12. aug 2014 17:04

Zt3pH's indlæg er fra 28. marts - så tilbudene har nok ændret sig et par gange i mellemtiden :)
Flashheart
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron