Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf runni1399 » 10. mar 2014 23:35

Er kommet godt i gang med Bioshock 2 - skønt spil!
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 12. mar 2014 00:16

145 i Flappy Bird :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 12. mar 2014 01:03

Vestergaard skrev:Har fået købt et par pakker klistermærker i pvz til 40.000 og fået to skins. Min favorit er Future Cactus.


Hvor køber du klistermærker? Hvilken version spiller du?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 12. mar 2014 06:04

I sticker shop. Xbox one versionen. Alle kalder dem fejlagtigt for kort-pakker, men det er faktisk klistermærker.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 12. mar 2014 07:32

Vestergaard skrev:I sticker shop. Xbox one versionen. Alle kalder dem fejlagtigt for kort-pakker, men det er faktisk klistermærker.


Ah, Garden Warfare! Troede, der var kommet em update til pvz2, jeg havde misset :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 12. mar 2014 07:50

Ahh, haha. Jep, Garden Warfare. Gud, jeg kunne slet ikke forestille mig at spare 80.000 coins op i pvz2
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 12. mar 2014 08:12

400/400 i World of Tanks. Noget af "en grind", men af de klart bedre. Ofte korte intense kampe og videre i næste tank.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lowlandet » 12. mar 2014 10:28

Vestergaard skrev:Ahh, haha. Jep, Garden Warfare. Gud, jeg kunne slet ikke forestille mig at spare 80.000 coins op i pvz2


Microtransaktioner *host host*
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf MathiasBS » 12. mar 2014 16:25

Lowlandet skrev:
Vestergaard skrev:Ahh, haha. Jep, Garden Warfare. Gud, jeg kunne slet ikke forestille mig at spare 80.000 coins op i pvz2


Microtransaktioner *host host*


Der er ingen mikrotransaktioner i Garden Warfare, det er alt sammen in-game og 80.000 coins tager lang tid at opnå.

Har lige klaret South Park TSOT, og det var genialt. Er dog pissed over en buggy achievemrent, hvor man skulle have alle venner... Fulgte en guide og fik dem alle, men ingen achievement. Men fantastisk spil alligevel.
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lowlandet » 12. mar 2014 17:18

MathiasBS skrev:
Lowlandet skrev:
Vestergaard skrev:Ahh, haha. Jep, Garden Warfare. Gud, jeg kunne slet ikke forestille mig at spare 80.000 coins op i pvz2


Microtransaktioner *host host*


Der er ingen mikrotransaktioner i Garden Warfare, det er alt sammen in-game og 80.000 coins tager lang tid at opnå.

Har lige klaret South Park TSOT, og det var genialt. Er dog pissed over en buggy achievemrent, hvor man skulle have alle venner... Fulgte en guide og fik dem alle, men ingen achievement. Men fantastisk spil alligevel.


Nu var det også PVZ2 jeg mente. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf maagaard90 » 13. mar 2014 09:13

De sidste dage har jeg gentagende prøvet at få "In The Light" i Guardians Of M-E, men den achievement er vist lidt glitched:

Play as every Good Guardian once in Battlegrounds matches
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2014 10:11

Mærkeligt - det er første gang jeg har hørt om, at den skulle være glitchet, og kan huske, at jeg selv fik den uden problemer. Er du sikker på, at du ikke bare har misset en enkelt eller sådan noget?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf PETER HELGE » 13. mar 2014 10:19

Jeg er ved at samle ting og sager i "madness Alice return"; grisetryner, flasker etc. 2-3 år gammelt spil, men fed stemning.
Så er jeg ved at "Halfl life 2" igen, det holder faktisk meget godt(det er jo "gammelt").
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf A42Merlin » 13. mar 2014 20:25

Jeg fik gennemført Mass Effect 3 på insanity. Faktisk var det ikke så svært som jeg frygtede. :)
Og så blev leviathan DLC'en også klaret
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf maagaard90 » 19. mar 2014 10:54

Fik taget de sidste achievements i Guardians of M-E. Ganske fint spil, men man kan godt mærke at spillets fanbase er ved at dø.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron