Xboxlife forum

Cure against vampirism in Oblivion

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Indlægaf ReVaN » 19. jun 2006 10:05

Prøv også og tjek hvordan han skriver det... "Den er mega god, og den virker!" Det kun ting der ikke virker man skriver sådan noget ved
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf HunkyDory » 19. jun 2006 10:06

ReVaN skrev:Prøv også og tjek hvordan han skriver det... "Den er mega god, og den virker!" Det kun ting der ikke virker man skriver sådan noget ved


måske. Troede selv på den, men har dog ikke prøvet den! :)


Det er også nogle lidt underlige ting ting! :)

Dark Soul + The golden soulstone + Shark of hate....
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ReVaN » 19. jun 2006 10:11

Ja, meget underlige, jeg har i hvert fald aldrig hørt om nogen af dem... jeg er 99% sikker på at det bare er varm luft
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Panacea73 » 19. jun 2006 10:33

Hmm, fortsætter (livet) som vampyr.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Carhett » 20. jun 2006 16:40

Hmm.. Jeg har fundet endnu en fejl i spillet omkring det med penge.. Men ved ik om opdateren har fjernet det.. Men når man bliver kuret for vampirisme gennem The count i Cheidenhal ( Aner ik hvordan det staves ;)) så kan man blive ved med at få sin belønning..? 2500 i guld mener jeg det er.. :D Men som sagt så kan det godt være at opdaten har fået den ned med nakken...? :)
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf ReVaN » 21. jun 2006 11:49

Det er skrevet et par gange, og ja den skulle være blevet rettet
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf pulzedriver » 22. jun 2006 21:41

Jeg har netop samlet alle ingridienserne og givet dem til Melisande, som sagde at jeg skulle komme igen og hente den færdige kur om 24 timer.

Men inden jeg var kommet ud af døren flippede konen helt ud og truede med at hvis jeg ikke skruppede af så ville hun råbe på vagterne. Herefter gik hun til angreb - jeg aner ikke hvorfor og flygtede måløs ud af hytten med en flok af hendes monstre i hælende.

24+ timer senere kommer jeg så tilbage for at hente kuren, men hun har åbenbart bare bitchet hele natten i stedet for at arbejde og forsøger straks at slå mig ihjel selvom jeg blokker og forgæves prøver at tale hende til fornuft.

Hvad f*nden sker der oven i hovedet på konen?
Er der andre der har oplevet det her? og i givet fald hvad gjorde I?

Min sidste save fra før hun hun tiltede, ligger flere timers spil tilbage, så det er en løsning jeg helst vil undgå.
Billede
pulzedriver
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf spif2001 » 22. jun 2006 23:03

Måske kan du prøve at lave en yield på hende. Block + A tror jeg.

Hun var også lidt efter mig, men jeg tror jeg nåede at snakke med hende før et script gik i gang.

Så vidt jeg husker, at dør-ikonet også rødt når man går ind til hende - hvilket jo betyder du bryder ind og hun derfor kalder på vagter.

Prøv evt. at sneake ind ad døren om natten mens hun sover, og snak med hende før hun vågner op - måske vil det forhindre "sure" scriptet i at køre....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ruffneck » 17. jul 2006 18:57

....er der en nemmere måde , end de der soul gems ??
Er desværre lige blevet vampyr!

Mvh Seb / Ruff
Ruffneck
Niveau 4
 
Indlæg: 639


Indlægaf homer simpson » 17. jul 2006 19:02

du kan købe den nye upgrade som hedder vile lair der kan man blive healet af en font
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Bears fan » 17. jul 2006 19:02

På den første side er der bevet lagt en gennemgang af det ind :D

Ikke af vile lair men af kuren
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Ravn1 » 18. jul 2006 05:55

Hmm. Hvordan siger I at man kan se man har fået Vampire Disease? Jeg opdagede det da jeg sov - fik noget mareridt og besøg af en gut... Derefter prøvede jeg gift kure og at besøge alter - enten har jeg gjort det forkert eller også var det for sent dengang :(

Jeg har ik spillet Oblivion i over en måned nu - jeg blev simpelthen så tosset på det - synes virkelig at det ødelægger spillet :\ Nu er det så længe siden så jeg overvejer om jeg skulle starte forfra igen - men det er surt efter 25 timers spil synes jeg... Selvom jeg har det som om at jeg bare fumler rundt og ikke fatter hvad der foregår :P Det er det første spil jeg har det sådan med :(
Ravn1
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf vat69 » 18. jul 2006 17:39

blev vampyr på pc versionen så ville jeg lige prøve at se hvordan det så ud når man går ud i solen

INTET !!!!! jeg døde ikke så jeg begyndte at slås med vagterne som slet ikke kunne få mig ned med nakken

BTW har ikke spillet det siden
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Bears fan » 18. jul 2006 18:08

Det er fordi at sol ik skader i tidlige faser af sygdommen, men senere brænder man op temlig hurtigt :D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf vat69 » 18. jul 2006 18:32

nå okay hehe troede ellers lige at det var en bug i spillet
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron