Xboxlife forum

Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf IkkNico » 10. feb 2014 17:55

Så er det blevet den tid i den nuværende konsolgeneration, hvor man kan købe spil, der var "på vippen" for en slik. Så jeg købte Darksider 2 fordi jeg trængte til et godt sammeldags hack'n'slash.

Desværre er det mere RPG en hack'n'slash. Jeg synes jeg bruger mere tid på at rulle kugler, styre constructs og løse puzzle, end på at slagte fjender. Jeg havde fået indtryk af, at DS2 var meget ligesom God Of War, men det var altså ikke tilfældet.

Er det første Darksiders ligesom toeren, eller mere som GoW?
Og hvis ikke hvilke 360 spil er?

Og inden nogen foreslår det, så har jeg smadret mig igenem Castlevania, Dante og et par warriors spil :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf SONICDK » 10. feb 2014 17:56

dantes inferno må vel være spillet du leder efter
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf IkkNico » 10. feb 2014 17:57

SONICDK skrev:dantes inferno må vel være spillet du leder efter


IkkNico skrev:Og inden nogen foreslår det, så har jeg smadret mig igenem ... Dante ...

;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf SONICDK » 10. feb 2014 18:13

need focus <.<
men...
X-Men: Wolverine
devil may cry
bayonetta
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf thetof91 » 10. feb 2014 18:17

I det første darksiders er der slet ikke så meget RPG noget.. Det er mere hack and slash :) Jeg gik også død i darksiders 2 rimelig hurtigt :p
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Michelve » 10. feb 2014 18:18

Prøvet demo af Devils cry......tror ikke den skuffe dig :)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 10. feb 2014 18:22

DMC eller Ninja Gaiden?

Eller gør som mig og køb ps3. Er lige startet på GOW 3 idag og jeg aner ikke hvad jeg laver. Trykker bare :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Major Oblivious » 10. feb 2014 18:22

diablo
Dead Rising 2
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf artemisthemp » 10. feb 2014 18:40

Darksiders 1 > Darksiders 2
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Ink129 » 10. feb 2014 19:00

Jeg synes, at Darksiders 1 var klart bedre end 2'eren på nærmest alle fronter. 1'eren er helt klart også mere "hack n' slash"-rettet end 2'eren, hvor RPG-elementerne nærmest tog overhånd. 2'eren virkede også utrolig monotont på mig, hvilket 1'eren ikke gjorde (det er dog kun min mening - 1'eren blev faktisk kritiseret af mange for også at være meget monotont).

Devil May Cry-spillene er rigtig fed underholdning. Der er mange meninger om, hvilke spil i serien, som er gode, og hvilke der ikke er. Jeg har nydt hver en titel undtagen 2'eren, som der er meget bred enighed om, er noget makværk. Det nyeste spil i serien (en reboot) synes jeg også var rigtig fedt.

Fra nogle af hovedmændene bag Devil May Cry er der også Bayonetta. Et meget underholdende og vildt over-the-top hack n' slash.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Da Senzai » 10. feb 2014 19:21

Jeg kan ikke lade være med at anbefale Dragons Dogma: Dark Arisen. Jeg elsker det spil. Det er dog nok ikke helt, hvad du leder efter, da der er en del RPG elementer i form af at man skal levele sine figurer op for at lære nye skills, man kan finde nye og bedre våben, og så er der lidt down-time mellem action sekvenserne, når man skal fra mission til mission, men forhelvede, hvor jeg synes, at det spil er underholdende, og kampene er monsterfede.

Man har sgu ikke levet før en Ogre har stukket dig under armen og tonser afsted, dybere ned i de underjordiske miner :P.

Men altså. Det er nok Devil May Cry du skal ud i :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf IkkNico » 10. feb 2014 19:33

Takker og bukker for alle de fine svar :)
Jeg skal helt klart ud og have fingre i det første Darksiders nu ... og så får DMC en demo tur.

... og hvis jeg ikke brænder helt ud på genren, så måske en omgang Remember Me eller Wet (selvom det sidste vist er mere skyderi end hack'n'slash)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Cena » 10. feb 2014 19:41

DMC er virkelig fedt imo. Jeg kan rigtig godt lide genren, men spil som DMC, Ninja Gaiden, Bayonetta...ja og faktisk også God Of War er bare ude for mit skill level. Jeg kan nogengange klare mig i gennem på normal (med rimelig store problemer) fordi det er forholdsvis noob venligt, men kendetegnende for den her genre, er at man skal mestre spillet for at klare niveauer over normal. Det er ikke ligesom COD hvor man kan lalle sig i gennem på veteran. Har virkelig respekt for folk der kan klare den her genre spil på de sværeste sværhedsgrader!

Det ender oftest med jeg ikke får klaret de her spil fordi det simpelthen bliver for svært for mig. Og det er brænd ærgerligt da jeg syntes de er fede. Jeg tror måske det samme sker for mig i God of War men nu får det en chance alligevel!

Good luck! Det kan godt komme til at koste dig en controller :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf IkkNico » 10. feb 2014 20:01

Cena skrev:Good luck! Det kan godt komme til at koste dig en controller :)

Aldrig :mrgreen:

Elsker den slags spil. Alle fjender har et mønster, og de har alle en svaghed, og derfra er det "bare" at lære de rigtige komboer til at krølle dem sammen. Generelt er det vare fedt, at føle sig som et super bad ass, og stadig blive udfordret
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Darksiders 2 skuffer ... Hvad nu?

Indlægaf Lord Khazmir » 11. feb 2014 12:11

Det spil med mest mulig hack'n'slash jeg har oplevet er mit første spil til 360'eren - 99 Nights. Det er faktiske så meget hns at der er risiko for krampe og seneskedehindebetændelse.

En gammel Svend dog, så det er nok ikke super nemt at opdrive.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron