Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 19:40

Bubbi...jeg synes ikke det handler om at være kedelig.
Men vil de ha Michael Myers ind, så sæt ham i extinction.

Jeg spiller et militær spil og har ikke brug for en øksemorder fra en gammel film.

Spawnsne sutter endnu mere end i vanilla ghosts - og det siger altså ikke så lidt.
Troede aldrig jeg skulle sige det men IW får 3Arc til at fremstå som guder efterhånden.

Og så fatter jeg ikke hvordan man kan bruge så lang tid på en mappack og så samtidig fucke playlisten så meget op.
Tdm er den mest spillede mode og så fjerner de den. Eller gemmer den i kill confirmed. Hvad er idéen med det ?

Det gir absolut ingen mening.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. jan 2014 19:57

Jeg hader Fog. Det er fuldstændig umuligt at se folk under de fleste omstændigheder. Folk blender slemt nok ind i baggrunden i forvejen, ingen grund til at gøre det værre.

Jeg forstår ikke, og er ikke enig med deres beslutning om at ligge Search and Rescue med i Objective playlisten. Domination, Blitz og S&R. .....Wat.

Havde håbet på en playlist der bare hed Domination, TDM og Search. Men igen, viser IW at de ikke har den fjerneste ide om hvad folk i communitiet gerne vil have. De er så blanke at det gør helt ondt at tænke på, de sidder bag en milliard spilserie.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2014 20:08

Blauwy skrev:Jeg hader Fog. Det er fuldstændig umuligt at se folk under de fleste omstændigheder. Folk blender slemt nok ind i baggrunden i forvejen, ingen grund til at gøre det værre.

Er det på 360'en?
For det synes jeg slet ikke de gør på Xbox One.

Synes fx også det skete på 360'en på Prison Break, men det gør det heller ikke på Xbox One.
Må være de noget højere textures der giver en bedre grafik der er nemmere at skelne.

DrGetHigh DK skrev:Killhouse i CoD4 var super fed :)

Perfekt, så spiller du da bare det, og så er det slut med at brokke sig. :)

Jens emil skrev:Jeg spiller et militær spil og har ikke brug for en øksemorder fra en gammel film.

Så ignorer ham, og tænk på ham som en Maniac, for det er sådan set hvad det er. :roll:
Bare med et andet skin.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu er der jo heldigvis ingen der tvinger jer til at købe spillet eller map pack'en. (Går jeg da stærkt ud fra)
Og i kunne jo have vente med at købe den til i havde set en masse videoer om den.
Så havde i jo nok fundet ud af hvordan den var.

Jeg er nogenlunde tilfreds.
Der er ting der er lidt øf, men det er mest grundlæggende fejl i spillet der gør det.
Så som spawn fejl og spillet der pludselig efter sidste opdatering starter med at loade en campaign level inden jeg kan gøre noget.
Så nu skal jeg vente på den er færdig med at loade, før jeg kan gå ud i hovedmenuen og derefter ind i multiplayer.
Mærkeligt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 20:17

Men nu er der jo heldigvis ingen der tvinger jer til at købe spillet eller map pack'en. (Går jeg da stærkt ud fra)
Og i kunne jo have vente med at købe den til i havde set en masse videoer om den.
Så havde i jo nok fundet ud af hvordan den var.

Jeg er nogenlunde tilfreds.
Der er ting der er lidt øf, men det er mest grundlæggende fejl i spillet der gør det.
Så som spawn fejl og spillet der pludselig efter sidste opdatering starter med at loade en campaign level inden jeg kan gøre noget.
Så nu skal jeg vente på den er færdig med at loade, før jeg kan gå ud i hovedmenuen og derefter ind i multiplayer.
Mærkeligt.


Jamen mht. campaign...så kunne du jo bare lade være at spille spillet....fandme mærkelig attitude synes jeg.

Det handler jo ikke om at betragte MM som en maniac. Det handler om at de fucker med et militær spil.
Hvad bliver det næste ? Anders And ?

Jeg har spillet CoD siden cod 1 kom på pc og altid været svært tilfreds med dem alle men det er som om de med Ghosts vil opfinde den dybe tallerken. Den er opfundet og fungerer faktisk ok.

Mht. Fog og at blende ind. Bruger du hdmi eller analog. Der er en verden til forskel i klarhed jo.
Jeg er selv på 360 på et 60tommers tv med hdmi og det står knivskarpt.
Fog sutter bare voldsomt.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. jan 2014 20:25

Bubbi, nu har folk jo lov til at fortælle hvad de mener, godt eller skidt, nu de har givet penge for det.
Det eneste jeg ikke kan lide ved mappacken er de ting jeg har nævnt tidligere.

Jeg er på 360'eren, ja. Tror også det er derfor det er svært at se folk, med sådan en dårlig opløsning. Glæder mig endnu mere til jeg opgraderer til PS4. Det kører virkelig virkelig skidt på nuværende konsoller.

Kan lige tilføje at jeg sidder på en BenQ xl2420t og under en meter fra skærmen. Vanvittigt at det stadig kan være svært at skelne folk fra baggrunden.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Smokenhagen » 28. jan 2014 20:37

Jeg synes det er en meget god DLC :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 20:46

Blauwy jeg har fin fin opløsning på 360 i 1080p.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 28. jan 2014 20:52

Jens emil skrev:Blauwy jeg har fin fin opløsning på 360 i 1080p.


Nej du har ikke. Ghosts kører i 720p på 360. Min skærm har også 1080p, men det er opskaleret på 360'eren.

På PS4 har du native 1080p opløsning, og der kan du virkelig se forskellen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 20:58

ok. det vidste jeg faktisk ikke.
under alle omstændigheder står det super skarpt, sikkert pga den store skærm så
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Major Oblivious » 28. jan 2014 21:06

Jeg oplever også at Ghost er meget meget skarpere, og det er meget meget nemmere at se folk på One end 360. Jeg har siddet 10 cm fra mit 50" TV i håb om at se folk på 360. Det blender nemlig helt ekstremt ind i baggrunden. Det kan de også gøre på One, men slet ikke i samme grad som 360.
Ens "clear line of sight" er meget kortere på 360 end på One/PS4
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2014 21:06

Husk det har altså også en hel del at sige med de bedre textures i spillet.
Selvom Xbox One kun køre Ghosts i 720p, er det jo langt fra det samme som på 360'en.
360'en er meget sløret i forhold til, fordi texturekvaliteten er det lavere.

Selvfølgelig skla folk have lov til at brokke sig, og det har jeg heller ikke sagt de ikke må, men så har ved vel også lov til at gen-brokke mig lidt over hvad folk siger.
Kan da godt se Mike Myers ikke har ret meget med et krigsspil at gøre, men han passer bare perfekt ind i stemningen på Fog. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 21:31

Jeg har bare svært ved at se hvilken retning det er de prøver at tage med Ghosts.
Det er som om de både vil ha zombies og extinction eller hvad den gamemode hedder med.
Og så prøver de at proppe lidt zombie mode ind i ghosts fordi zombie var super populært.

Så gerne at de holdt skæg og snot for sig.

Mht. textures behøver skidtet jo ikke at sløre fordi det "kun" er 720p - Blops stod jo fint skarpt, lissom en del andre meget ældre spil.
Men altså endnu en ting som de har fejlet på.

Nogle gange sidder jeg med fornemmelsen af at spille en alpha/beta udgivelse.

og så igen igen...hvorfor ændre playlisten når det vel var det mest velfungerende ved spillet.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 28. jan 2014 22:25

Jens emil skrev:Mht. textures behøver skidtet jo ikke at sløre fordi det "kun" er 720p - Blops stod jo fint skarpt, lissom en del andre meget ældre spil.

Du misforstår vist.
Både 360 og Xbox One kører Ghosts i 720p, og opskallerer det til 1080p.
Det er med garanti de textures i 360 versionen af Ghosts der ikke er af ret god kvalitet.
Det vil gøre spillet sløret.

Det har sikkert noget at gøre med at der er puttet en del lysdetaljer osv ind i Ghosts,
og dermed rammer det nok toppen af hvad 360'en kan.
Så har de måske valgt at spare lidt på detaljerne på de textures.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Jens emil » 28. jan 2014 23:34

Hehe nej jeg misforstår skam ikke. Jeg er animator og kender godt forskel på 1080 og 720.

Men ja det er nok pga. bloom og alt deres andet halløjsa.
Men self. også noget med de jordfarver som bruges.
I modsætning til fog, er et map som bayview meget nemmere at spille.
Jens emil
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 29. jan 2014 00:41

Fog og Michael Myers-temaet er fantastisk. :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron