Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 20. jan 2014 13:51

Løb ind i en ny hack igår, da jeg skød den første fik jeg 9999 point og kunne pludselig flyve :/

Så boom sagde det og jeg var lvl 14 men fik så sjovt nok ingen squard points for det....

Så nogen ide om hvordan man bliver 0-stillet, skal man ud og snyde eller hva??
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Smokenhagen » 20. jan 2014 20:49

Phimosis skrev:Løb ind i en ny hack igår, da jeg skød den første fik jeg 9999 point og kunne pludselig flyve :/

Så boom sagde det og jeg var lvl 14 men fik så sjovt nok ingen squard points for det....

Så nogen ide om hvordan man bliver 0-stillet, skal man ud og snyde eller hva??


Du er da bare en hack magnet hahah :)
Men ikke fedt når du gerne vil klare det selv :/
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 21. jan 2014 01:10

JohnH skrev:361,- kr, er da ikke meget for en hel sæsons nye baner m.m.

http://www.amazon.co.uk/Xbox-Live-%C2%A ... eason+pass


nu koster hardened edition kun 36£ så syntes jeg at seasons pass også gerne må bliver lidt billiger :)

http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Ghost ... rs+edition
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 21. jan 2014 10:56

Har en eller bange ide om at dem bad CoD er smuttet fra 360 måske, godt være de stadig laver spil og DLC'er, men det er der vel også penge i, men ellers har de måske fokus på XO frem for den gamle - for da Mw3 blev hacked synes jeg da folk snakkede om det bare var et par dage så kom der en opdatering og så var det slut.

Men det havde nu været fedt hvis man ligesom i BO2 selv kunne 0-stille sig selv

EDIT: kan se det faktisk kun er Domination der har store problemer med at de er hacked :/
Og det er jo lige det jeg elsker at spille
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf olli pach » 21. jan 2014 17:35

Hej har lige et spørgsmål, spørger måske lidt dumt. Hvad er et "Lean Kill" der står inden på Ghosts "Get 100 kills with this weapon while leaning" hvad skal det betyde. ???;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. jan 2014 18:01

olli pach skrev:Hej har lige et spørgsmål, spørger måske lidt dumt. Hvad er et "Lean Kill" der står inden på Ghosts "Get 100 kills with this weapon while leaning" hvad skal det betyde. ???;D


et af de mange idiotiske tiltag i spillet, hvor du kan stikke hovedet rundt om hjørner og skyder..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. jan 2014 18:03

Kunne være interessant at vide hvad folk egentlig synes er godt CoD Ghosts, helt seriøst.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf olli pach » 21. jan 2014 18:06

DrGetHigh DK skrev:
olli pach skrev:Hej har lige et spørgsmål, spørger måske lidt dumt. Hvad er et "Lean Kill" der står inden på Ghosts "Get 100 kills with this weapon while leaning" hvad skal det betyde. ???;D


et af de mange idiotiske tiltag i spillet, hvor du kan stikke hovedet rundt om hjørner og skyder..


Ok tak for svar det er da vildt idiotisk at man skal dræbe 100 personer ved at stikke hovedet rundt om hjørner. :o
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2014 19:04

Jep, indbygget headglitch *suk*

DrGetHigh DK skrev:Kunne være interessant at vide hvad folk egentlig synes er godt CoD Ghosts, helt seriøst.

> Hit detection er den bedste siden MW2, og jeg ville elske at prøve den på BO2 banerne.
> Squads er fedt ... Især hvis man lidt træt af med- og modspillere
> Killstreaks, de ikke så OP som tidligere, hvilket giver lidt mere fokus på gunplay

Når det er sagt, så savner jeg de gode gamle unlocks, hvor man skulle arbejde for sine attachments og Pro perks. COD points, pick 10 og hvad de ellers finder på bliver jeg nok aldrig glad for. Man har alt hvad man skal bruge inden level 20.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 21. jan 2014 19:09

DrGetHigh DK skrev:Kunne være interessant at vide hvad folk egentlig synes er godt CoD Ghosts, helt seriøst.


Helt enig med Nico;

- Hitdetectionen/time to kill. Det er forfriskende at rent faktisk dræbe dem man skyder på, når man har brugt et år på Blops2.
- Unlock systemet, med at kunne betale sig fra at få en perk tidligere.
- I samme dur, systemet med at frit vælge hvad man vil bruge af perks, lethals ect ect.

Noget jeg bestemt ikke er glad for, er manglen på gamemodes. Hvor er min demolition, headquarters og CTF?
Banerne er lort og kæler campernes nedre dele hele dagen lang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. jan 2014 19:28

Blauwy skrev:
DrGetHigh DK skrev:Kunne være interessant at vide hvad folk egentlig synes er godt CoD Ghosts, helt seriøst.


Helt enig med Nico;

- Hitdetectionen/time to kill. Det er forfriskende at rent faktisk dræbe dem man skyder på, når man har brugt et år på Blops2.
- Unlock systemet, med at kunne betale sig fra at få en perk tidligere.
- I samme dur, systemet med at frit vælge hvad man vil bruge af perks, lethals ect ect.

Noget jeg bestemt ikke er glad for, er manglen på gamemodes. Hvor er min demolition, headquarters og CTF?
Banerne er lort og kæler campernes nedre dele hele dagen lang.


- Hit detection, jo den er god og har altid været god i IW spil.
- Time to kill/health synes jeg er for lav. De sænker skillniveauet meget og giver aldrig rigtig en person der bliver beskudt først muligheden for at vinde en gunfight + du behøver nærmest ikke at sigte led dine våben, især smg, da 2 skud er nok at ramme med.
- bryder mig heller ikke om unlock systemet, da det er alt for let at få alle de owerppwered perks og attatchments.

Et at de få elemter jeg synes fungerer udover hit detection, som må siges at være et krav, det er "slides". Altså erstatningen af Dolphin dive. Det virker som det skal og er meget nyttigt hvis man skal hurtigt rundt om et hjørne.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Kaipay » 21. jan 2014 19:32

Jeg spiller udelukkende hardcore. Her kunne jeg godt bruge noget mere health. Man skal ikke have særligt mange skud før man er død. Jeg kunne tænke mig at ens health var ligesom i BO 1 og 2, specielt nu hvor så mange er begyndt at campe.

Desuden så jeg også gerne at sniperne blev lidt mindre dødelige. Sæt et snydescope (der hvor folk lyder op) og du har et stensikkert kill.
Jeg spiller helst kill confirmed, da det er her folk camper mindst. Dog ser man stadig væk folk sidde i hjørnerne og camper. Hvorfor? Hvorfor ikke spille spillet og jagt de tags.

Jeg gad godt se en måler på, hvor meget man havde bevæget sig i løbet af et spil.

På den positive side, så har de endeligt lavet noget, som jeg har efterlyst i de sidste mange år. Træer og bygninger vælter, og på de kommende baner, så det ud til at der var en vogn, som man kunne sidde på mens den kører rundt. Ja tak!
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2014 19:44

Kaipay skrev:... specielt nu hvor så mange er begyndt at campe.

Spillede MW2 igår, og der er camping stukket helt af. Der var faktisk flere campere end i Ghosts, og så har grenade launcheren fået en renaissance (heldigvis uden danger close).

Mest forbløffende er dog hvor hurtigt man ryger ind i kampe, og hvor god hit detection er på trods af, at folk fra Frankrig, Tyskland, Finland og England spiller i samme lobby
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. jan 2014 19:54

Kaipay skrev:På den positive side, så har de endeligt lavet noget, som jeg har efterlyst i de sidste mange år. Træer og bygninger vælter, og på de kommende baner, så det ud til at der var en vogn, som man kunne sidde på mens den kører rundt. Ja tak!


Det synes jeg er noget af det mest iriterrende. Baner som lige pludselig ryster så man ikke kan se en skid, eller bomber der falder ned fra himlen og sprænger helt random.. For ikke at nævne, at det lige pludselig skal regne sindssygt meget så man ikke kan høre noget osv osv.. Synes allerede det var lidt meeeh, i BO1 og var glad for at IW ikke fortsatte trenden, men den tid er åbenbart slut. :s

Banerne i BO2 var fede og skabt med et større formål.. Banerne i Ghosts er ren kaos og virker fuldstændig tilfældig designet - IW er altså faldet MEGET af på den
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Phimosis » 21. jan 2014 20:30

Er også helt positiv er dig ret så træt af Guard dog, synes det virker plat den skal have flere skud end et menneske i spillet, og så har jeg ikke set ramme forbi en eneste gang.

Men ellers så er det for mig det bedste CoD nogen sinde, starte så med bo1, Mw3,Bo2 og nu Ghosts :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron