Xboxlife forum

MS points & Xbox Live

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Descenter 1976 » 18. jan 2014 21:20

ok, jeg har ikke lagt mære til om mine points står som kroner ved et forsøgt køb!
Men ja, spillede FX Pinball og forsøgte at hente nogle Starwars baner jeg ikke havde.
Og der stod prisen som 70kr, hvilket jeg jo så ikke gjorde mere ved da jeg jo bare gerne vil bruge min points og ikke betale mere.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf BuBubbi » 18. jan 2014 23:40

Så snart du køber noget, bliver dine point konverteret til kroner.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Descenter 1976 » 19. jan 2014 05:28

Er rimelig forvirret da jeg som sagt ikke har rørt xboxen i næsten et år.
Jeg kan ikke se hvor mine point eller kroner er nu...
Da jeg loggede ind første gang igår, stod der korrekt et eller andet sted jeg ikke kan finde nu, at jeg havde ca 7500 point som jeg havde købt af Panacea73/PointHeaven for nok 1½ år siden. Hvis jeg vil købe noget har MS givert mig en konti med 3,50kr? til hvad og hvorfor og hvad jeg skal med 3 kroner ved jeg virkelig ikke. Jeg er mere interesseret i hvor min point nu er eller de tilsvarende penge?

Jeg må altså have lidt hjælp her, eller må jeg til at ringe til MS, Jeg fatter ikke en skid og hele boxen er blevet opdateret så den ser jo ikke ud som jeg kender den længere :(

Er lidt bange for min mange point bare er væk selvom jeg så dem lige da jeg startede boxen et sted,
men nu kan jeg ikke finde dem.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Lord Alla » 19. jan 2014 09:01

Hej Descenter
Forvirring er ganske naturligt og okay, når unger vælter ens normale verden :-). Dine point skal nok være der. Når du vil købe noget, så på et tidspunkt (i hvert fald når du køber igennem selve xboxen) i købet kommer der en mulighed for at konvertere point til penge - vælg da ja tak!
Dine point må kunne ses under Account/Konto i Settings/indstillinger.
Vh. Lord Alla
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf BuBubbi » 19. jan 2014 19:21

Husk at point man intaster og dermed konvertere til penge skal bruges inden for 12 måneder.
Ellers forsvinder de.
Jeg har selv lidt over 1000 kr. stående på min danske bruger, som jeg jo ikke kan bruge på min Xbox One.
Dem indtastede jeg i august, så hvis ikke Xbox One udkommer inden slutningen af august mister jeg de penge,
medmindre jeg bruger dem på 360'en, hvilket ikke var planen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Descenter 1976 » 19. jan 2014 22:15

Lord Alla skrev:Hej Descenter
Forvirring er ganske naturligt og okay, når unger vælter ens normale verden :-). Dine point skal nok være der. Når du vil købe noget, så på et tidspunkt (i hvert fald når du køber igennem selve xboxen) i købet kommer der en mulighed for at konvertere point til penge - vælg da ja tak!
Dine point må kunne ses under Account/Konto i Settings/indstillinger.
Vh. Lord Alla



Negativt :(
Har været ind i alle "mapper" der, det hele står som kr, og kan se jeg har 3,50kr til at stå på en MS account?
Men jeg kan ikke se nogen point nogen steder nu, (Altså helt sikkert på der stod et sted, før den opdaterede igår at jeg ganske rigtigt havde ca 7500 points et sted hvor jeg kunne købe noget... Det jeg købte var hvis bare en gratis demo/software skulle se hvad var for noget) Men som sagt, nu står der intet, vil jeg købe noget kan jeg vælge mit Visakort, eller min MS account som den lavede selv og sage at MS flytter 3,50 derind.
(Nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg får 3,50 eller hvad det nu var og hvad pokker jeg kan bruge det til?)

Som jeg ser det herfra så er alle mine points bare væk.

Jeg ser intet om nogen konvertering, intet sted at se min points, og kan kun betale kontant!? WTF :evil:
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf BuBubbi » 19. jan 2014 22:31

Nu er der ingen af os der - så vidt jeg ved - arbejder hos Microsoft.
Så ring dog til dem i morgen og spørg dem.
Nummeret står på forsiden af xboxlife.dk
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Panacea73 » 19. jan 2014 22:33

8088 4097
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf BuBubbi » 19. jan 2014 23:09

Husk det er et andet nummer hvis du ringer fra en mobil:

Billede

Vi er nogen der ikke har haft en fastnettelefon siden det sidste årtusinde. ;-)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: MS points & Xbox Live

Indlægaf Panacea73 » 19. jan 2014 23:17

Haha :-D true ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster