Xboxlife forum

AC IV Xbox One - Wolf Pack

Aftal mødested og mødetidspunkt!

AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jan 2014 21:01

Hej!

Er der nogen der er frisk på at spille noget Wolf Pack i det nye Assassin's Creed på Xbox One? Det er en ret fed coop-mode, som også er nem at finde ud af - erfaring er ikke et must.

Har du hang for stealth-kills og et headset er dog et must (eller i hvert fald en fordel). Skriv, hvis I er friske, og nævn det lige, hvis I ikke har spillet Assassin's Creed multiplayer før (da der er et referral-system i spillet, som giver bonus-penge til begge spillere).

Jeg er frisk i aften, men også i løbet af det næste lange stykke tid.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 13. jan 2014 17:19

Skidefed gamemode - supergodt lavet. Er der ikke nogen af jer, som har lyst til at spille med? Det bliver nok kun sjovere med teammates =).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf Lowlandet » 13. jan 2014 17:22

Ville gerne Terri, men der går stadig lidt tid før at jeg får AC4 til Xbox One, elsker ellers MP i AC serien :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 13. jan 2014 17:28

Øv! Du må endelig sige til, når du får det - det er skidesjovt, og til kun 300kr digitalt, så er der ikke meget at kimse af. Savnede en stor retailoplevelse, og nøj, hvor det spil leverer. Muligvis det bedste i serien.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 14. jan 2014 16:35

Lige et BUMP - har nu kørt alle banerne igennem på 2 ud af 3 niveauer, men er helt frisk på at spille dem alle sammen igen. Det er en supergod måde at få fat på nogle levels, idnen man starter den kompetetive multiplayer - jeg er selv nået op på level 37 ud af 55.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jan 2014 18:41

Så er jeg ved at være lidt mere vant til multiplayer-delen af BLack Flag, og derfor er jeg også med på andre gamemodes. Håber da, at der er nogle af jer, der er med på at spille :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: AC IV Xbox One - Wolf Pack

Indlægaf TerrificFalcon » 6. mar 2014 20:19

Jeg ved, at Lowlandet har fået det nu - så er vi i hvert fald 2, som gerne vil spille. Er der andre som kunne være friske på at spille, enten i aften, på søndag eller en gang i den kommende uge?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron