Xboxlife forum

EB -aldrig mere.. Bedste webshops!?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf FoXRaceR » 16. jul 2006 18:46

Thomas skrev:
MirageDK skrev:
FoXRaceR skrev:
JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:


Nu sælger Coolshop jo heller ikke brugte spil som værende nye :P


Jeg købte Sudeki på coolshop for 2 dage siden, det var ikke i folie.


He he :wink:
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf EvilNinjaMoby » 16. jul 2006 18:58

Thomas skrev:Jeg købte Sudeki på coolshop for 2 dage siden, det var ikke i folie.

Men var det ridset?

En pige som er jomfru, er jo stadig jomfru selvom du har trukket trusserne af hende. ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Doopher » 16. jul 2006 21:20

de 10 dages returret er en service butikken levere. De SKAL ikke bytte hvis varen ikke fejler noget.

Det er kun i de tilfælde hvor man ombestemmer sig at man kan få pengene eller en bytter og kun fordi butikken tillader det.

Er varen defekt er det en helt anden sag, så SKAL de bytte varen/reparere medmindre de kan bevise du selv har smadret den.
Doopher
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf EvilNinjaMoby » 16. jul 2006 21:24

Doopher skrev:de 10 dages returret er en service butikken levere. De SKAL ikke bytte hvis varen ikke fejler noget.

Nu ved jeg ikke du reflekterer over Morten Skous indlæg fra tidligere - men der er lige en detalje omkr. det med netshops og returret. ;) Men ellers har du ret. :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Bears fan » 16. jul 2006 21:25

Har ikke noget imod Eb syntes at de ekspedienter i den lokale Eb er utrolig flinke, og har også fået byttet et spil derinde pga. at jeg ombestemte mig og det gik uden problemer. Fik bare et form for gavekort ting til et nyt spil :P
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf POWER-XBOX360 » 16. jul 2006 21:36

synes bare at 550kr er meget når der ikke er folie på ville højst give 350
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf he1nz » 17. jul 2006 13:22

FoXRaceR skrev:
JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:


Jeg bad faktisk om et i folie, hvor til eks. svarede at det bare var det sidste de havde, og jeg fik et ubrugt spil.. Det dumme var selvfølgelig at jeg stolede på manden, og ikke tjekkede det foran ham inden jeg forlod forretningen.

Meningen med denne tråd var at høre jeres mening om en god webshop -Så back to topic, eller hvad..?!

Er pænt træt af bagklogheds bemærkninger.. da det er f***ing irrelevant. Når man køber et produkt til fuld pris SKAL DET BARE VÆRE I ORDEN!

Og vi har forhåbentlig en købelov der sikrer dette..
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Indlægaf Thomas » 17. jul 2006 15:37

POWER-XBOX360 skrev:har snakket med coolshop om det med folie de siger at alle spil ikke er med folie det er kun nogen af dem de felste spil er i folie....


var skivien så ikke i en kunvalut


Nej, det var det heller ikke.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron