Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 18. dec 2013 18:33

JohnH skrev:Jeg har også mistet flere biler, som alle var forsikrede og købt eller 'hijacket' helt legalt , men Rockstar er jo ligeglade, de tænker bare på $$$$$$


Jeg er så af den type der næsten er fuldstændig ligeglad med hvad bil det er, bare der er nogle nogenlunde køretøjer i min garage. :D Ingen af de biler jeg har er tunede, jo min Porsche 911 look-a-like har dobbelt udstødning, men det er også det... Jeg bruger meget sjældent penge på mine biler. De penge vi fik fra Rockstar brugte jeg på den dyreste lejlighed og nogle biler, og har siden købt 2x100.000 men det bar mere fordi jeg havde nogle overskydne penge på min PlayStation konto og sad en aften og tænkte "Hva' faen', det er kun 19kr." og så købte jeg dem. Bare jeg har min lejlighed og en pistol, så er jeg tilfreds! Jeg er iøvrigt kun level 10 men tror ikke jeg ville bruge flere penge af den grund. Jeg gennemfører heller aldrig missioner eller løb og vil sikkert heller ikke gennemføre heists når det engang kommer. Jeg kører bare rundt og hygger mig sammen med de andre spillere. Det eneste der irriterer mig ved så lav en level er at der ikke spawner fly ude i lufthavnen, undtagen når jeg er sammen med en der er den korrekte level.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 18. dec 2013 23:00

Jeg har brugt 350.000 på den der "James Bond bil" samt et par andre, de var os lige pludselig væk... sjovt nok eftersom man kan købe gta-penge og starte forfra!!
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 19. dec 2013 14:43

Jeg kunne godt tænke mig at spille sammen med nogle der gider at klare missioner..
Jeg er lvl 4, og når jeg køre rundt er det for hyggens skyld :)
Så hvis nogle spiller seriøst når de klare missioner og ikke bare er ude på at nakke en lige som alle andre prøver :/ så skriv lige
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 19. dec 2013 14:54

Cowrider skrev:Jeg kunne godt tænke mig at spille sammen med nogle der gider at klare missioner..
Jeg er lvl 4, og når jeg køre rundt er det for hyggens skyld :)
Så hvis nogle spiller seriøst når de klare missioner og ikke bare er ude på at nakke en lige som alle andre prøver :/ så skriv lige


Du ansøger mig bare, er lvl 79, for de gode missioner :) gt samme som her
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 19. dec 2013 14:56

Du må gerne tilføje mig. Det er aldrig skidt at have en ekstra mand med :)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf DK Priest » 19. dec 2013 15:00

TZidakutch skrev:HJÆLP! jeg er nu endeligt begyndt på GTA V, men har det lille problem...
af en eller anden grund, genstarter spillet engang i mellem, og starter med "there was a problem with the hdd something something".
Er der nogle af jer andre der har det problem + evt løsning? jeg har lige prøvet at "clear cache" og installere spillet igen :) men, det virkede ikke sidste gang jeg prøvede..


Min xbox har lavet lidt fejl da jeg engang havde en korupt fil. En uge senere var min profil korupt slettede den korupte fil og min profil uden at slette savegame osv. kig din hd igennem er mit råd. håber det er der du finder en fejl.
Billede
DK Priest
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 19. dec 2013 15:37

Okay folkens, jeg syntes (i tilfælde af andre havde samme problem) at i skal høre hvordan jeg fiksede det (ingen fejl mere ihvertfald)
- smid en usb pind i, jeg brugte bare en 8 gb som jeg havde fra gammel skole projekt
- ryk alle jeres saves (hvis i vil) over på usb pinden
- tag USB pinden ud
- gå ind i "system" -> storage og så kør en "clear cache" 3 gange på alle harddiske/som stadig sidder i
- slet alt der har med GTA V at gøre (kør clear cache igen efter)
- genstart og installer "disc 1" og sluk for xbox'en MED DET SAMME når den spørger efter "disc 2"
- tænd igen, og installer "disc 2" (uden at køre spillet inden)
- smid pinden tilbage i Xbox'en, men lad jeres saves blive derpå, eller sker fejlen igen (ihvertfald for mit vedkommende)

Håber det kunne hjælpe, jeg er ihvertfald tilfreds med endelig at kunne spille mere end 15 min af gangen! :D

PS- jeg søger nogle at spille online med! som IKKE nakker en som det første efter en mission :P
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 19. dec 2013 16:54

Det her er jo SINDSYGT!, han har $1,109,674,917,679, og har spillet 11 timer! 'Time Spent in GTA Online 0d 10h 54m 27s'

Billede

http://www.gta5stats.com/players/user/epiicmoddingtobi
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 19. dec 2013 16:56

JohnH skrev:Det her er jo SINDSYGT!, han har $1,109,674,917,679, og har spillet 11 timer! 'Time Spent in GTA Online 0d 10h 54m 27s'

Billede

http://www.gta5stats.com/players/user/epiicmoddingtobi


Ironisk nok så indgår 'modding' også i hans username ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 19. dec 2013 23:09

TZidakutch skrev:Okay folkens, jeg syntes (i tilfælde af andre havde samme problem) at i skal høre hvordan jeg fiksede det (ingen fejl mere ihvertfald)
- smid en usb pind i, jeg brugte bare en 8 gb som jeg havde fra gammel skole projekt
- ryk alle jeres saves (hvis i vil) over på usb pinden
- tag USB pinden ud
- gå ind i "system" -> storage og så kør en "clear cache" 3 gange på alle harddiske/som stadig sidder i
- slet alt der har med GTA V at gøre (kør clear cache igen efter)
- genstart og installer "disc 1" og sluk for xbox'en MED DET SAMME når den spørger efter "disc 2"
- tænd igen, og installer "disc 2" (uden at køre spillet inden)
- smid pinden tilbage i Xbox'en, men lad jeres saves blive derpå, eller sker fejlen igen (ihvertfald for mit vedkommende)

Håber det kunne hjælpe, jeg er ihvertfald tilfreds med endelig at kunne spille mere end 15 min af gangen! :D

PS- jeg søger nogle at spille online med! som IKKE nakker en som det første efter en mission :P

Rockstar har sagt at man ikke skal installere play disken, og at det vil give problemer. Flere har eksperimenteret og installeret play disken på en usb og det skulle virke, hvis du ikke kan overkomme støjen fra diskdrevet. Men det er et stort no no at have install og play diskene installeret på samme harddisk.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 19. dec 2013 23:15

Vestergaard skrev:
TZidakutch skrev:Okay folkens, jeg syntes (i tilfælde af andre havde samme problem) at i skal høre hvordan jeg fiksede det (ingen fejl mere ihvertfald)
- smid en usb pind i, jeg brugte bare en 8 gb som jeg havde fra gammel skole projekt
- ryk alle jeres saves (hvis i vil) over på usb pinden
- tag USB pinden ud
- gå ind i "system" -> storage og så kør en "clear cache" 3 gange på alle harddiske/som stadig sidder i
- slet alt der har med GTA V at gøre (kør clear cache igen efter)
- genstart og installer "disc 1" og sluk for xbox'en MED DET SAMME når den spørger efter "disc 2"
- tænd igen, og installer "disc 2" (uden at køre spillet inden)
- smid pinden tilbage i Xbox'en, men lad jeres saves blive derpå, eller sker fejlen igen (ihvertfald for mit vedkommende)

Håber det kunne hjælpe, jeg er ihvertfald tilfreds med endelig at kunne spille mere end 15 min af gangen! :D

PS- jeg søger nogle at spille online med! som IKKE nakker en som det første efter en mission :P

Rockstar har sagt at man ikke skal installere play disken, og at det vil give problemer. Flere har eksperimenteret og installeret play disken på en usb og det skulle virke, hvis du ikke kan overkomme støjen fra diskdrevet. Men det er et stort no no at have install og play diskene installeret på samme harddisk.


Virker sært, siden mit spil slet ikke virkede medmindre jeg gjorde præcis det på denne måde.. tror mere problemet ligger i, at have saves sammen med det man har installeret :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 19. dec 2013 23:24

Idéen bag at de to diske ikke er installeret samme sted handler om, at en harddisk kun kan køre så hurtigt, og hvis man så samtidigt kan hente flere informationer fra en dvd eller en usb, så går det sammenlagt hurtigere.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 19. dec 2013 23:52

i know, arbejder med pc'er til dagligt :) men jeg tror problemet, lå i når den skulle auto-save.. og med saves et helt andet sted, virker det bare 100% selvom resten er installeret lige op-og-ned af hinanden :) anyways, det fiksede mit problem, og tror også det ville kunne fikse andres problemer (og et normalt 8 gb kingston usb stick, er en del billigere end de der MicroSoft nogle)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 20. dec 2013 00:34

TZidakutch skrev:HJÆLP! jeg er nu endeligt begyndt på GTA V, men har det lille problem...
af en eller anden grund, genstarter spillet engang i mellem, og starter med "there was a problem with the hdd something something".
Er der nogle af jer andre der har det problem + evt løsning? jeg har lige prøvet at "clear cache" og installere spillet igen :) men, det virkede ikke sidste gang jeg prøvede..


sker det med andre spil? Intallerede du begge diske?

TZidakutch skrev:-snip-
- genstart og installer "disc 1" og sluk for xbox'en MED DET SAMME når den spørger efter "disc 2"
- tænd igen, og installer "disc 2" (uden at køre spillet inden)
- smid pinden tilbage i Xbox'en, men lad jeres saves blive derpå, eller sker fejlen igen (ihvertfald for mit vedkommende)
-snip-

Oh God... Du skal ikke intallere begge diske på din harddisk. Det giver dårlige loadetider og en masse popups.

Intaller den ene disk på USBnøglen.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 20. dec 2013 08:50

Twinkling skrev:
TZidakutch skrev:HJÆLP! jeg er nu endeligt begyndt på GTA V, men har det lille problem...
af en eller anden grund, genstarter spillet engang i mellem, og starter med "there was a problem with the hdd something something".
Er der nogle af jer andre der har det problem + evt løsning? jeg har lige prøvet at "clear cache" og installere spillet igen :) men, det virkede ikke sidste gang jeg prøvede..


sker det med andre spil? Intallerede du begge diske?

TZidakutch skrev:-snip-
- genstart og installer "disc 1" og sluk for xbox'en MED DET SAMME når den spørger efter "disc 2"
- tænd igen, og installer "disc 2" (uden at køre spillet inden)
- smid pinden tilbage i Xbox'en, men lad jeres saves blive derpå, eller sker fejlen igen (ihvertfald for mit vedkommende)
-snip-

Oh God... Du skal ikke intallere begge diske på din harddisk. Det giver dårlige loadetider og en masse popups.

Intaller den ene disk på USBnøglen.

Prøv at læs hvad jeg lige har skrevet med manden om. Det er han ikke interesseret i.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron