Xboxlife forum

XBOX ONE USA eller UK?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Clonix » 13. dec 2013 23:24

Hvad er egentlig forskellen ved at vælge sit land til USA ella UK(DK er ikke muligt), første gang du opdatere og sætter din Xbox One til, uden selvfølgelig prisen på spillene :)? Har hørt noget med at Kinect fanger bedre din stemme :D Passer det og er der andre ting der er forskel eller hvad :)? Hvad har i sat jeres til :D?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Major Oblivious » 13. dec 2013 23:29

Jeg har sat min til US af to grunde
Oplevede at Kinect fanger min stemme bedre
Spillene koster ca 365 kr frem for 500.

Men ellers gør det praktisk talt ingen forskel
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 13. dec 2013 23:35

Der er da flere apps på US marketplace er der ikke?`Mener da ikke at f.eks. HULUplus og NBA Live er på UK
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf trigger » 13. dec 2013 23:37

Når x1 engang kommer til dk... Tror i så man bliver tvunget over på dk ? Istedet for fx us.
Det er jo dejligt med billige spil :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Morten Skou » 13. dec 2013 23:48

trigger skrev:Når x1 engang kommer til dk... Tror i så man bliver tvunget over på dk ? Istedet for fx us.
Det er jo dejligt med billige spil :-)


Nææ det tror jeg ikke - folk fra UK bliver jo heller ikke tvunget til at være på UK.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf CvKM » 13. dec 2013 23:53

Jeg købte min Forza 5 kode til 329kr. fra GamePointsNow, men tror kun det er fordi det ikke er Microsoft selv der solgte dem.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Descenter 1976 » 14. dec 2013 03:24

Med andre ord, vi bør alle signe os up som United states kamerikanere nu??? (ellers er man vel dum?)
Det virker lidt underligt. men selvfølgelig vil vi gerne spare 100-200pr spil. Jeg tænker der må være en hage!?
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2013 09:21

Descenter 1976 skrev:Med andre ord, vi bør alle signe os up som United states kamerikanere nu??? (ellers er man vel dum?)
Det virker lidt underligt. men selvfølgelig vil vi gerne spare 100-200pr spil. Jeg tænker der må være en hage!?


Altså, der er ikke så længe siden, at der har været en stor bannings-bølge på grund af at folk snød sig til gratis xbox spil ved at ændre deres profils location til lande de ikke var bosat i.

Der var ihvertfald flere herindefra, der skrev, at de var blevet bannet. :mrgreen:

Mon ikke, at der sker noget lignende efter maskinen er udkommet herhjemme og folk ikke længere har en undskyldning for ikke at skrive deres rigtige lokation?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Tbigum » 14. dec 2013 09:57

Da Senzai skrev:
Descenter 1976 skrev:Med andre ord, vi bør alle signe os up som United states kamerikanere nu??? (ellers er man vel dum?)
Det virker lidt underligt. men selvfølgelig vil vi gerne spare 100-200pr spil. Jeg tænker der må være en hage!?


Altså, der er ikke så længe siden, at der har været en stor bannings-bølge på grund af at folk snød sig til gratis xbox spil ved at ændre deres profils location til lande de ikke var bosat i.

Der var ihvertfald flere herindefra, der skrev, at de var blevet bannet. :mrgreen:

Mon ikke, at der sker noget lignende efter maskinen er udkommet herhjemme og folk ikke længere har en undskyldning for ikke at skrive deres rigtige lokation?


Det var oman-trickket på x360, men på xbox one kan man jo vælge det direkte på maskinen under settings, hvorimod på x360 skulle man oprette en ny hotmail/live-profil med et andet land, og det var imod tos. på x360. Nu har de givet os muligheden for frit at vælge lokation, så det kan ikke sammenlignes.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2013 10:08

Okay, fedt. Så hver gang, der kommer et lokalt-tilbud, kan jeg bare skifte land med tryk på en knap?

Jeg kunne ikke forestille mig, at det var så nemt, at man bare altid kan være på det land, der er billigst. Microsoft plejer jo gerne at være gode til at få raget penge til sig.

Jeg tror, at de på et eller andet tidspunkt skriver, et sted i de ting man accepterer, at man ikke må opgive falsk information.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf trigger » 14. dec 2013 10:17

Descenter 1976 skrev:Med andre ord, vi bør alle signe os up som United states kamerikanere nu??? (ellers er man vel dum?)
Det virker lidt underligt. men selvfølgelig vil vi gerne spare 100-200pr spil. Jeg tænker der må være en hage!?


Det tænker jeg nemlig også :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Slimjay DK » 14. dec 2013 10:25

Flere af jer har også "snydt" med oplysninger da i indtastede creditcard .. Jeg tror ikke det kommer ikke til at holde i længden.

Jeg ved ikke hvad der står i deres "EULA" omkring falske oplysninger, men mon ikke der står at de kan lukke din konto, hvis de finder ud af at du bruger falske oplysninger ? hvis ikke så bliver det nok tilføjet en dag.

Jeg tror bare i skal nyde det, så længe det kan lade sig gøre. :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Tbigum » 14. dec 2013 10:31

Slimjay DK skrev:Flere af jer har også "snydt" med oplysninger da i indtastede creditcard .. Jeg tror ikke det kommer ikke til at holde i længden.

Jeg ved ikke hvad der står i deres "EULA" omkring falske oplysninger, men mon ikke der står at de kan lukke din konto, hvis de finder ud af at du bruger falske oplysninger ? hvis ikke så bliver det nok tilføjet en dag.

Jeg tror bare i skal nyde det, så længe det kan lade sig gøre. :)


Det tror jeg også at du har ret i, for det står i deres tos, at oplysninger om kreditkort skal stemme, så hvis de vil, så kan de banne folk for at snyde med det, men hvis man ikke taster et kreditkort ind og bare køber prepaidkort, så er der intet i vejen for, at skifte region.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Slimjay DK » 14. dec 2013 10:33

trigger skrev:
Descenter 1976 skrev:Med andre ord, vi bør alle signe os up som United states kamerikanere nu??? (ellers er man vel dum?)
Det virker lidt underligt. men selvfølgelig vil vi gerne spare 100-200pr spil. Jeg tænker der må være en hage!?


Det tænker jeg nemlig også :-)


Ja, det virker underligt at man bare kan vælge det billigste sted og så slippe for skatter og afgifter ved et klik på en knap :D og at det ikke har nogle konsekvenser at man lyver vedr. sine creditcard oplysninger.

Men man kan gøre det samme med PS4. Sony har lavet aftale med Amazon.com vedr. digital codes, så hvis man "lyver" lidt om sine creditcard oplysninger, så kan man handle de koder på amazon.com og få spillene til ca. 320 eller under .... Så får man bare en kode man redeemer på sin US konto, og derefter kan de spilles på din normale DK konto.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf dennismeng » 17. dec 2013 10:31

Hvordan køber i US spil?
De prepaid cards jeg fandt inde på GamePointsNow er kun til Euro - så det fungerer vist ikke for US storen.
Hvis man vil betale med CreditCard, så skal man fuske med adressen for ens CreditCard.
Hvad gør I andre?
dennismeng
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Veflinge


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron