Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 11. dec 2013 09:55

kofoed skrev:Ikke nok med det, så kan man heller ikke selv slette de spil man gerne vil, da xboxen selv sletter de spil som ikke bliver spillet, men ikke lige frem nogen nyhed at MS' devices tager masser af disk plads, gør surface f.eks. også :-)


.. Skulle vi nu ikke lige holde os til sandheden..
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Askinas » 11. dec 2013 09:56

Bavi skrev:
Askinas skrev:Det jeg har hørt som rygte er Q3 2014....


Netop. Jeg synes det er dybt problematisk at de ikke melder ud, om den oprindelige plan holder eller ej. Jeg kan lige gå med til 'hurtigst' muligt i 2014, men gider simpelthen ikke give fuldpris for maskinen i Q3...!!! Der kommer jo nok en ala Slim 'extra-experience'-edition på et tidspunkt og i 3. kvartal er maskinen jo knap 1 år gammel.
Tror jeg ender med at stå helt af ræset så. Har slemme tanker om PS4, men dén vej har jeg lovet mig selv at jeg ikke ønsker at gå ned af.


Jeg henter selv min PS4 Killzone her på fredag. Så må vi se om jeg køber en fra amazon Tyskland. Men det er slet ikke sikkert endnu. Syntes selv der måde, at kører X1 pr er meget dårlig stil. Kunne bedre li deres måde som med X360 ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. dec 2013 10:01

Bavi skrev:
Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Den danske Microsoft-afdeling, har d.d. på Twitter, næget at kommenterer på rygtet om yderligere forsinkelse af Xbox One i Danmark. Jeg mener ikke dette tegner godt, da de kunne have slukket rygtet én gang for alle... :(


Jeg tror ikke at de selv kender datoen endnu - det er det som jeg har fået at vide de gang hvor jeg har snakket med dem.


Men de kender jo til om den bliver yderligere forsinket eller ej.
Jeg mener de allerede har svaret på spørgsmålet, ved ikke at svare. For det var jo nemt at slukke rygtet, ved at melde ud at det intet har på sig, uagtet at de ikke kender datoen for 'A.S.A.P. in 2014' endnu.


Jeg tror bare at man skal tage rygter for det som de er, nemlig rygter.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Askinas » 11. dec 2013 10:06

Rigtig nok Skou. Men det virker nu alligelvel underligt den måde de gør det på.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. dec 2013 10:47

Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg



Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. dec 2013 11:03

Askinas skrev:Rigtig nok Skou. Men det virker nu alligelvel underligt den måde de gør det på.


Som en anden har skrevet, så kommenterer Microsoft jo aldrig på rygter. Så jeg synes ikke at der er noget nyt - men det sutter røv, at de endnu ikke har meldt ud om en officiel dato i Danmark.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Askinas » 11. dec 2013 11:21

Morten Skou skrev:
Askinas skrev:Rigtig nok Skou. Men det virker nu alligelvel underligt den måde de gør det på.


Som en anden har skrevet, så kommenterer Microsoft jo aldrig på rygter. Så jeg synes ikke at der er noget nyt - men det sutter røv, at de endnu ikke har meldt ud om en officiel dato i Danmark.


Det jeg gerne ville frem til ja :)
Det sutter max!
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 11. dec 2013 12:17

Det er da i hvert fald godt de har lovet, de stadig vil holde liv i 360 de næste 2 år, for det bliver da sku da seriøst brug for...
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 11. dec 2013 14:43

Bubbibubbi skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
Bubbibubbi skrev:Virker det heller ikke hvid du ændre da-dk til en-us i den adresse der?


Nej heller ikke det.. :/

og du har ændret den til USA nederst til venstre på siden?
Evt. prøv det i en anden browser der ikke har en masse cookies gemt.


ja det har jeg. det virker heller ikke. :(
update: jeg skrev til deres chat, de annullerede den for mig.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 11. dec 2013 15:29

Kan man få penge tilbage hvis man har forudbestilt en xbox one i f.eks fona? Overvejer nemlig kraftigt bare at købe den i udlandet nu :)
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 11. dec 2013 15:45

dine penge er vel ikke trukket endnu fra Fona... tjek din konto udtog...
ellers går du bare ned og annulerer i Fona...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 11. dec 2013 15:57

Jo har nemlig allerede betalt i butikken :P Ville bare lige høre, da jeg har nogle venner som mener man ikke kan
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BenjaminK » 11. dec 2013 17:46

2ndkrueger skrev:Jo har nemlig allerede betalt i butikken :P Ville bare lige høre, da jeg har nogle venner som mener man ikke kan


Self kan du det - har selv gjort det, men dog bestilt ps4 istedet :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 11. dec 2013 18:48

Xbox opdateret.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron