Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 15. okt 2013 21:48

enfen skrev:Og Walking Dead - sæson 2

Det var da sådan set også på tide. Nu har der kun været den første sæson i evigheder. Der kan jeg mærke at viaplay er meget mere aktuel end netflix (skal dog ikke sige om det lige er tilfældet med twd).
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf JazzAss » 16. okt 2013 08:20

Vestergaard skrev:
enfen skrev:Og Walking Dead - sæson 2

Det var da sådan set også på tide. Nu har der kun været den første sæson i evigheder. Der kan jeg mærke at viaplay er meget mere aktuel end netflix (skal dog ikke sige om det lige er tilfældet med twd).

Sæson 3 er på US, hvis man vil se videre..
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Bimf » 6. dec 2013 23:33

Jeg fik for en uges tid siden tilbudt en ny prøveperiode, og det vil jeg da benytte mig af, men Netflix siger der er et problem med mit kort (mastercard), prøvede med min mors Visadankort, og der var det samme problem med dette kort!? Nogle derude med et gyldent bud på hvad der er galt?. P.S. når jeg logger ind står der et ukendt kontonr. som jeg skal udfylde udløbsdato og sikkerheddskode på, har aldrig haft noget med det pågældende nr. at gøre, og når jeg taster nye oplysninger ind er der problemer med kortet!?
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 8. dec 2013 20:17

Er du sikker på at du taster de rigtige tal ind? Hvis det er et visa kort starter kortnummeret nok med 4571. De største tal der overhovedet er på kortet, så er det udløbsdato, og det er måned og år og så de tre sidste cifre i den talrække der står i underskriftsfeltet på bagsiden.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Twinkling » 8. dec 2013 21:00

Talrækken kommer an på banken, kontotypen og andre ting, ikke kort typen (master, visa etc).
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 18. dec 2013 17:26

Lige et Heads-up ^^

The Raid er kommet på Dansk Netflix, hvis der skulle være nogen, der stadig ikke har set den. Det er med Iko Uwais kendt fra Merantau, der også er fantastisk.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. dec 2013 16:01

Kick-Ass er landet på Netflix idag, skulle der være enkelte, der endnu ikke har den.

Det er stadig den bedste i bøljen af film, der er basseret på Tegneserier.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 20. dec 2013 19:52

Vi har netop genset kickass i dag på netflix. Det er en svært underholdende film der ikke tager sig selv eller superheltekonceptet for seriøst.
Nu vil jeg også bare gerne se toeren.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Michelve » 20. dec 2013 21:25

Vestergaard skrev:Vi har netop genset kickass i dag på netflix. Det er en svært underholdende film der ikke tager sig selv eller superheltekonceptet for seriøst.
Nu vil jeg også bare gerne se toeren.


super film, jeg skal se toeren i morgen aften og glæder mig sindssyg meget :D :D
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. dec 2013 22:11

Vestergaard skrev:Vi har netop genset kickass i dag på netflix. Det er en svært underholdende film der ikke tager sig selv eller superheltekonceptet for seriøst.
Nu vil jeg også bare gerne se toeren.


Ja, Kickass er alletiders! Humoren gik lige i hjertet på mig, men jeg er også opvokset med Superhelte-tegneserier.

Kickass to filmen synes jeg ikke er på niveau med etteren. Den er okay, men det virker som om, at de har valgt at fokusere på, hvad de "tror", folk synes gjorde etteren fed i stedet for, hvad der rent faktisk i mine øjne gjorde den god.

Det fede ved etteren var, at den var virkelig god til at sætte situationer op og skildre, hvor absurd det hele er. I toeren er det mere straight to the action med lalleglad musik og en lille pige, der slår folk ihjel, for det var hvad mange synes var det "fedt" i etteren. Der er ikke nok set-up bag scenerne, og den åndsvage musik gjorde ihvertfald, at jeg personligt havde svært ved at leve mig ind i scenerne. Der synes jeg det virkede bedre med etteren for eksempel, hvor man kunne høre Daves hjerte banke, da bøllerne løb efter ham.

To´eren er god nok, men jeg synes at fokus´et var lidt off i forhold til etteren. Tilgengæld er Red Mist fed i to´eren, og det er ligesåmeget hans film, som det er Kickass´es.

---------

Hvis folk kan lide Kickass er jeg nødt til at anbefale Super, som jeg har skrevet en anmeldelse af her. Den er fucking fed og Ellen Page er genial i den.

Lidt i samme stil som Kickass, men lidt mere jordnær og ikke ligeså over the top.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Nerotana » 20. dec 2013 23:36

Helt enig med Senzai, "Super" er en film man bare må se. Og Ellen Page i den dragt.. DAYM!
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 20. dec 2013 23:45

Nerotana skrev:Helt enig med Senzai, "Super" er en film man bare må se. Og Ellen Page i den dragt.. DAYM!

Der er vist en der endnu ikke har søgt på de leakede billeder af en nøgen ellen page fra et kommende spil.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Nerotana » 20. dec 2013 23:48

Vestergaard skrev:
Nerotana skrev:Helt enig med Senzai, "Super" er en film man bare må se. Og Ellen Page i den dragt.. DAYM!

Der er vist en der endnu ikke har søgt på de leakede billeder af en nøgen ellen page fra et kommende spil.


Man er vel en gentleman..
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: NET FLIX

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2013 03:12

Vestergaard skrev:
Nerotana skrev:Helt enig med Senzai, "Super" er en film man bare må se. Og Ellen Page i den dragt.. DAYM!

Der er vist en der endnu ikke har søgt på de leakede billeder af en nøgen ellen page fra et kommende spil.


--kommende?? Spillet har været ude længe.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 21. dec 2013 09:04

Sorry. I min verden er der kun kommet gtav og xbox one ud de seneste fire måneder.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron