Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf JohnH » 24. nov 2013 15:05

Morten Skou skrev:Jeg har lige kørt multiplayer, og i de første to løb (og snart det 3) var der en person med, som til at starte med konsekvent kørte enten mig eller nummer 3 af banen. Det er sgu ufint - heldigvis kører han så dårligt, at han alligevel taber :D


Ja det hader jeg sgu også ved bilspil, der burde være mulighed for at slå hit detection fra, men så er det jo ikke realistisk ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. nov 2013 15:17

Haha ok, jeg er lige så dum selv:

I det 3 løb, der tænker jeg "nu skal han fandme af vejen" - og jeg pusher så bilen helt ud i græsset og ræser fra ham. Lidt efter går det så op for mig, at der var kommet en 3. person med ind og spille, og ham har jeg så lige skubbet af vejen hahahaha.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 24. nov 2013 15:19

ha ha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf artemisthemp » 26. nov 2013 22:49

Har et spørgsmål om Forza 5 DLC.

Giver DLC dig bilen ingame i garagen eller bare adder den til dealer ingame?
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 26. nov 2013 22:51

Det ser ud til at den kun tilføjer den til dealer ingame. Jeg købte et VIP pass som åbnede op for Bugatti Veyron, men fik den ikke i min garage.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 27. nov 2013 23:24

Her er nogle af mine første billeder fra spillet. Der kommer flere senere.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 27. nov 2013 23:34

Der har været en del snak omkring økonomien i forza.. og det virker til at turn10 tager noget af kritikken til sig... i deres netop udsendte uge i review står bla. følgende:


1) Starting this Friday we’re offering a 50 percent discount (credits & tokens) on every car in the game. This discount is available to all players. Every car, from the 1970 Nissan Datsun 510 to the 1962 Ferrari 250 GTO will be 50 percent off, so, if you’ve got your eye on something special on the car list, now’s the time to play and add them to your garage! This discount will be available between 12:01 a.m. Pacific on Friday, Nov. 29 and 11:59 p.m. Pacific on Sunday, Dec. 1.

2) If you are a Forza Motorsport 5 VIP member, you’ll receive the 2013 Lotus E21 grand prix car as a thank you. (Note: You must own Forza Motorsport 5 VIP membership to take advantage of this offer.) In addition to being one of the most radical and expensive cars in FM5, the E21 is also one of the quickest. For more on the E21, check out its entry on the Forza Motorsport 5 Cars page. This gift may take up to 24 hours or longer to be fulfilled in the game and, in order to receive your gift, you will need to back out to the main title screen with the orange McLaren P1 and then press “A” to log back in.

3) Those players who have already purchased the 2013 Lotus E21 as of today (Wednesday, November 27) will also receive the 1962 Ferrari 250 GTO as a further thank you. This gift may take up to 24 hours or longer to be fulfilled in the game and, in order to receive your gift, you will need to back out to the main title screen with the orange McLaren P1 and then press “A” to log back in.

4) For those players who have purchased the LaFerrari Car Pack or the Forza Motorsport 5 Car Pass we’ll gift the 2013 LaFerrari directly into your Forza Motorsport 5 garage. No need to purchase the car separately with in-game credits or tokens. (Note: In order to receive and use these gift cars, you’ll need to own either the LaFerrari Car Pack or the Forza Motorsport 5 Car Pass). This gift may take up to 24 hours or longer to be fulfilled in the game and, in order to receive your gift, you will need to back out to the main title screen with the orange McLaren P1 and then press “A” to log back in.

5) Finally, we’re dramatically increasing the credit payout available to all Forza players in December via Forza Rewards, our ongoing loyalty program that rewards players with credits and cars for playing Forza games. You’ll be able to redeem these rewards in December but here’s a tip: The higher your Tier level reaches before December rolls around, the better the rewards you’ll be able to redeem, so get your play time in now and level up!

Now, a word about tokens in the Forza Motorsport 5 Limited Edition. In our original description for Forza Motorsport 5’s Limited Edition, we told you that Limited Edition owners would get 1,250 in-game tokens, which we mistakenly said would be enough tokens to afford any car in the Forza 5. It isn’t. As a result, a number of you have pointed this out to us – that there are a number of cars in the game that cost more than 1,250 tokens to purchase.

We’re sorry. In order to make up for this discrepancy, we will soon be offering Forza Motorsport 5 Limited Edition owners the chance to download and own the car of their choice in the game. Players will be able to choose from any of the on-disc cars in Forza 5 and will be able redeem this offer on ForzaMotorsport.net via a dedicated page that will be available no later than December 16.

Looking ahead, we’ll continue to make further adjustments to the Forza Motorsport 5 economy when they’re needed and I’ll be sure to keep you informed as these changes are made. For now, take advantage of all the cool stuff coming your way and, as always, thanks for your patience and for being a member of the Forza Motorsport community.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 23:40

Det er sgu rart at de lytter lidt til hvad folk siger - jeg er enig i at bilerne er alt for dyre. Dog synes jeg hellere at de skulle have givet os Mclaren P1, som jo er på forsiden af coveret, i stedet for Lotus E21, men det er jo en smagssag :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Cena » 27. nov 2013 23:42

Flotte billeder CvKM! Jeg er bare så skuffet over der kun er 14 baner. Det var dødsstødet for Xbox One for mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 23:43

Mon ikke der kommer flere baner til senere... man kan så bare håbe på at de bliver gratis og ikke som halvpebret DLC.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Cena » 27. nov 2013 23:49

Morten Skou skrev:Mon ikke der kommer flere baner til senere... man kan så bare håbe på at de bliver gratis og ikke som halvpebret DLC.


Jo man håber. Men det gjorde sammen med andre faktorer at jeg køber PS4 først. Forza var blandt de bedste argumenter for One for mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 27. nov 2013 23:50

Noget af det jeg har mærket i spillet er også manglen på biler og baner. :/
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 23:51

Cena skrev:
Morten Skou skrev:Mon ikke der kommer flere baner til senere... man kan så bare håbe på at de bliver gratis og ikke som halvpebret DLC.


Jo man håber. Men det gjorde sammen med andre faktorer at jeg køber PS4 først. Forza var blandt de bedste argumenter for One for mig.


Det er nu også ret fedt at ræse rundt, og det ser super flot ud. Jeg vil trodsalt hellere have 14 baner som er pisse flotte, end 27, hvor det kun er halvdelen af dem der er flotte (lidt som vi så med GT5 - hvor der kun var nogle af bilerne der var lavet ordentligt - men der var utroligt mange med).

At der "kun" er omkring 200 biler med i spillet, tror jeg egentlig ikke har den store betydning, men banerne ville være lækkert at have med. Jeg ender typisk med max at have brugt en 6-10 biler i løbet af sådan et spil tror jeg.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Cena » 27. nov 2013 23:52

CvKM skrev:Noget af det jeg har mærket i spillet er også manglen på biler og baner. :/


Antallet af biler er OK for mig. Finder hurtigt 5-8 favoritter som jeg så har flere af i forskellige klasser. Men jeg hader at køre de samme baner hele tiden.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron