Xboxlife forum

Happy Wars! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 21. nov 2013 16:55

:D Med den nye title Update kan man vist ikke rigtig komme uden om Engineer og zephyr

Det bliver en god anledning til at spille igen og få gennemført de sidste chieevos.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 26. nov 2013 20:31

Der er 50 gratis Happy tickets til dem, der logger på nu.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 26. nov 2013 20:41

plat... og de 50 tickets smed jeg ud af vinduet med det samme... Lige nu står der på forsiden at "Every Cards Pack has two or more star lamps lighteted"

Det passer ikke. Enkelte af dem gav kun en stjerne, også havde jeg lige akkurat ikke happy tickets nok til at få den sidste stjerne tændt og dermed et super premium hjelm til min Cleric. Så har lige spildt mine 102 happy tickets. Øv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Mitzurugi » 26. nov 2013 22:02

Da Senzai skrev:plat... og de 50 tickets smed jeg ud af vinduet med det samme... Lige nu står der på forsiden at "Every Cards Pack has two or more star lamps lighteted"

Det passer ikke. Enkelte af dem gav kun en stjerne, også havde jeg lige akkurat ikke happy tickets nok til at få den sidste stjerne tændt og dermed et super premium hjelm til min Cleric. Så har lige spildt mine 102 happy tickets. Øv.

Det er fordi du skal trykke på Y for at aktivere det der limited happy card crap ;-) Jeg brugte mine happy tickets på almindelige happy cards, og brugte 10 star fragments, som resulterede i at jeg fik Skull Axe til min Warrior class. Det er et ret lækkert våben =P~
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 27. nov 2013 06:13

Det var garanteret der fejlen lå.. Øv!

Du må iøvrigt spille ret meget, hvis du havde 10 Star Fragments. Nice :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 27. nov 2013 06:22

Ej, nu bliver jeg irriteret.. Øv, altså!

Oh, men altså... Hvis, at jeg har spildt 100 happy tickets er mit største problem lige nu, så har jeg det vel egentligt meget godt.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Mitzurugi » 27. nov 2013 10:08

Da Senzai skrev:Det var garanteret der fejlen lå.. Øv!

Du må iøvrigt spille ret meget, hvis du havde 10 Star Fragments. Nice :)

Jeg har spillet det uhyggeligt meget her på det seneste, især special challenge som er ligesom at være med i Transformers eller Pacific Rim :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 12. dec 2013 20:44

Haha! Jeg elsker altså når de pynter op til diverse højtider i det her spil! :D.

Der er iøvrigt 80 gratis happy tickets til folk, der logger på idag. Lad være med at smid dem væk ligesom jeg gjorde! :^o :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 21. dec 2013 16:39

Haha!

Jeg gik lige 29-2 med Ingenøren! Jeg elsker altså den Gatling-Gun! Fik også quest´en for at lave 20 kills uden at skifte klasse. - og det allerbedste var at, at der var 2 danskere på modstanderholdet. Jeg synes altid, at det er sjovere, når man spiller mod andre danskere.

Vi tabte selvfølgelig kampen. Hvis der er så mange spillere foran din borg, at du kan lave tyve kills i streg med Gatlingen, så er det bare et spørgsmål om tid, før de bryder igennem - og så var det måske lidt heldigt, at der ikke var nogen på det andet hold, der fik den ide at Lighting Strike min Gatling. Det er alletiders det her spil. Jeg er også blevet vild med Zephyr´en.

Nogen, der ved om man kan brueg Zephyrens "Wind Swap", der bytter pladser med andre spillere på folk, der sidder i kanoner/gatlings, osv? Jeg har svært ved at finde ud af, hvordan man skal bruge den effektivt. Nok mest fordi, at den animationen på den er så lang før magien resolver.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf DanishSheDemon » 22. dec 2013 10:47

Shin - haha tak for kampen :-)

Du fik mig et par gange, lol :-)
Men grinern var det :-)

Jeg selv er ret vild med beserker :-)
Sorry about your damn luck! :-P
DanishSheDemon
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Månen


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Lord Khazmir » 22. dec 2013 12:16

Du kan ikke Wind swap inde i borgen - jeg tror ikke du kan Wind swap med nogen som sidder på gatling/ballista uden for borgen, men har ikke prøvet.

Det er i virkeligheden en fuldstændig ubrugelig evne, netop fordi det tager adskillige sekunder før den resolver og du samtidig ikke kan Wind swap over lange afstande. Men man venter kommer den du prøver at Wind swap på over og smadre dig. Det var en befrielse da jeg endelig nåede 50 stk og ikke behøver at spille den class mere.

Jeg har healet i hvad jeg oplever som hundredevis af kampe og så unlockede jeg den quest med 3000 Heals forleden - mand der er langt til 10000!
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 22. dec 2013 13:33

Det dummeste ved Wind Swap er næsten, at du ikke engang kan bruge den til at positionere dig. Du modstander du rammer kan nemlig frit bevæge sig, mens du venter på at din figur bliver færdig med at spille den. Så snart han ser, at han er ved at blive "swappet" kan han bare flytte sig.

Jeg har flere gange overvejet, om jeg ikke kunne bruge den til at teleportere mig end i en flok af spillere, og så bruge min tornado lige bagefter til at kaste modstanderne udover kanten - men det fungerer ad helvedes til, fordi at Wind Swap er så langsom :P. Hvis "casting"-tiden blev halveret eller skåret ned til at en tredje-del, så ville den være markant bedre.. og hvis den så også liiiiige fik lidt længere rækkevide.

DanishSheDemon skrev:Shin - haha tak for kampen :-)

Du fik mig et par gange, lol :-)
Men grinern var det :-)

Jeg selv er ret vild med beserker :-)


Ja, selv tak. Det var sjovt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Mitzurugi » 27. dec 2013 22:07

Ja, Wind Swap er uduelig brugt for sig selv, men når man kombinerer den med Wind Trap, så er det lige pludselig en dødelig cocktail. Jeg tager omkring 60-70% af fjendes health på en enkelt wind trap, men hvis man gør det tæt på en kant resulterer det ofte i en flyve tur ud i døden :twisted:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf Da Senzai » 27. dec 2013 22:13

Det lyder ret smart! Det havde jeg slet ikke tænkt på! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Happy Wars! :D

Indlægaf mowdy » 28. dec 2013 20:31

Er happy wars pay to win spil ??
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron