Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 26. nov 2013 23:07

Tror du man vil kunne bruge den danske MS support i tilfælde af problemer, hvis man nu skulle få en defekt maskine?
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DKhANSI » 26. nov 2013 23:12

Hvad jeg har kunne læse mig til herinde, bliver det et nej. Microsoft Danmark yder ikke nogen form for support på Xbox One før den officielt er udgivet i Danmark. Det lyder lidt åndssvagt, men sådan er verden og Microsoft nu engang.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf BuBubbi » 26. nov 2013 23:37

DI4600 DK skrev:Tror du man vil kunne bruge den danske MS support i tilfælde af problemer, hvis man nu skulle få en defekt maskine?

Som DKhANSI rigtigt nok skriver, så er der ingen hjælp at hente fra Microsoft Danmark.
Der ydes ikke support på Xbox One før den udkommer i Danmark.

Er den købt i England, Tyskland eller andre lande skal det ligeledes siges at det heller ikke hjælper noget at kontakte
Microsoft i de lande.
De kan heller ikke hjælpe.

Man skal derfor kontakte det sted man har købt konsollen, og så håbe at de har en ordentlig service.
Det havde amazon heldigvis.
De dækker det totale beløb ned til mindste euro cent.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 26. nov 2013 23:47

Så håber jeg virkelig at microsofts tyske support forstår engelsk, i tilfælde af det bliver nødvendigt :P
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Miaauw » 26. nov 2013 23:51

DI4600 DK skrev:Så håber jeg virkelig at microsofts tyske support forstår engelsk, i tilfælde af det bliver nødvendigt :P

Læs BubbiBubbi's indlæg. Der ydes ikke Support af Microsoft UANSET hvor du spørger henne. MS UK/DE/IT/RU/MARS det er ligegyldigt. Dit eneste håb er at få pengene tilbage fra butikken du købte den hos. Heldigvis er Amazon virkelig gode til at håndtere kunder, hvis det er dér man har købt sin Xbox One :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf HassMann » 26. nov 2013 23:53

Hvis man gerne vil tage turen ned til Flensborg og købe den, er der nogen der kan nævner nogle butikker der nede?
Der er mediamarkt, saturn og kan det passe en gamestop i Flensborg? Ellers andre? :)
HassMann Standing
HassMann
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 26. nov 2013 23:55

De skal yde support! iflg. tysk købslov! men som skrevet så bliver det hos det Tyske Microsoft, MEN. Man kan nok godt forvente at man selv skal sørge for omkostninger til og fra Tyskland! Men som hovedregel gælder Tysk lovgivning,

Lidt Tysk Retsinfo ;)
http://www.tyskret.com/dansk/handel/koberets.html
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 26. nov 2013 23:56

HassMann skrev:Hvis man gerne vil tage turen ned til Flensborg og købe den, er der nogen der kan nævner nogle butikker der nede?
Der er mediamarkt, saturn og kan det passe en gamestop i Flensborg? Ellers andre? :)

Gamestop ligger nede i gågaden
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 27. nov 2013 00:02

Miaauw skrev:
DI4600 DK skrev:Så håber jeg virkelig at microsofts tyske support forstår engelsk, i tilfælde af det bliver nødvendigt :P

Læs BubbiBubbi's indlæg. Der ydes ikke Support af Microsoft UANSET hvor du spørger henne. MS UK/DE/IT/RU/MARS det er ligegyldigt. Dit eneste håb er at få pengene tilbage fra butikken du købte den hos. Heldigvis er Amazon virkelig gode til at håndtere kunder, hvis det er dér man har købt sin Xbox One :)


Læs hvad jeg har skrevet ;) har jo netop bestilt den igennem microsofts tyske side, så må det jo også være der jeg skal henvende mig ved problemer :P
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf HassMann » 27. nov 2013 00:03

hamdenfede skrev:Gamestop ligger nede i gågaden



cool tak!
HassMann Standing
HassMann
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 27. nov 2013 00:04

hamdenfede skrev:De skal yde support! iflg. tysk købslov! men som skrevet så bliver det hos det Tyske Microsoft, MEN. Man kan nok godt forvente at man selv skal sørge for omkostninger til og fra Tyskland! Men som hovedregel gælder Tysk lovgivning,

Lidt Tysk Retsinfo ;)
http://www.tyskret.com/dansk/handel/koberets.html


Så har jeg da ogsa lidt natlæsning :D
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bakkers » 27. nov 2013 00:24

Så har jeg lige bestilt min fra microsoft i tyskland, nu håber jeg bare den kommer snart :)

Men hvordan med spil, kan jeg købe fx battlefield 4 online via xbox'en eller skal jeg finde et sted og bestille spillet på disc?
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf GrillBillerDK » 27. nov 2013 00:31

ja du kan godt købe spil fra online store med dit danske LiveID
og Battlefield 4 koster 54.99 Pund 34.3gb.
jeg tror jeg med denne generation endelig siger farvel til Spilmediet på skive... det er sku blevet for omfattende at løfte sit luxsuslegme og gå over at skifte skive hvert gang man vil spille noget andet...
og så vil jeg gerne give lidt ekstra hehe...
jeg købe Forza 5, Lego Marvel og Assasins Creed black flag på skive.. og Ghost i online store... overvejrer også at anskaffe Battlefield 4...

Killer instingt er gratis
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bakkers » 27. nov 2013 00:40

Ok super, så tror jeg bare jeg køber den på den måde.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf MathiasBS » 27. nov 2013 00:49

Hey bakkers, har sendt dig en besked! :)
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron