Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 25. nov 2013 15:28

Stranger skrev:Så kom min men brug for hjælp de herre, jeg er teknik spasser! Sjovt nok passer strømstikket fra england ikke, og havde fundet et andet et frem, regnede med alle kunne bruges, men nu er jeg i tvivl.

På det originale fra england, står der 10A, 250v
På det jeg har, står der 2.5A, 250v, kan det bruges eller ødelægger jeg maskinen så snart jeg starter den?!

Det bedste ville nok at købe sådan en omformer for 50-60 kroner og bruge den, selvom det ser lidt kluntet ud. Jeg har nemlig selv snakket med en Microsoft gut om det, og han virkede meget intelligent på det område :)
Han anbefalede stærkt at man brugte den ledning den kom med, men at det ikke gjorde noget med en omformer
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 15:32

Jeg fandt lige et kabel hvor der står: 10A 250V som passer i danske stik. Så jeg skulle da' være køreklar :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 15:33

Kan dem som er så uheldige at få en defekt Xbox One, ikke skrive her i tråden, hvilke svar de får fra de forskellige firmaer - så andre ikke behøver at gå hele vejen igennem de forskellige, men kan hoppe direkte til løsningen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TU I Raven » 25. nov 2013 15:38

Føler godt nok med dem som har modtaget en defekt maskine. Jeg har modtager min fra shopto idag og den ser ud til at virke som den skal. Håber og krydser finger for at i finder en løsning så i kan få jeres defekte maskiner ombyttet.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:39

Morten Skou skrev:Kan dem som er så uheldige at få en defekt Xbox One, ikke skrive her i tråden, hvilke svar de får fra de forskellige firmaer - så andre ikke behøver at gå hele vejen igennem de forskellige, men kan hoppe direkte til løsningen?



Fin ide. Venter på shopto svarer pt:-\ overvejer og købe spil digital og skide på det drev, vil bare spille
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Saif » 25. nov 2013 15:46

Føler med dem der har fået defekte maskiner. Har modtaget min og den virker fint. Har dog slet ikke tjekket drevet. Er ved att installere de to spil jeg havde klar Fifa og F5.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:46

Og jeg køber sgu spil digital nu så må ms kigge på den i 2014 når de har udgivet her i DK...
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 25. nov 2013 15:46

jsejrup skrev:
Morten Skou skrev:Kan dem som er så uheldige at få en defekt Xbox One, ikke skrive her i tråden, hvilke svar de får fra de forskellige firmaer - så andre ikke behøver at gå hele vejen igennem de forskellige, men kan hoppe direkte til løsningen?



Fin ide. Venter på shopto svarer pt:-\ overvejer og købe spil digital og skide på det drev, vil bare spille


Nej for guds skyld. Man skal ikke beholde noget der er defekt. Det vil være for dumt. Uanset hvor meget man vil spille!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 15:48

jsejrup skrev:Og jeg køber sgu spil digital nu så må ms kigge på den i 2014 når de har udgivet her i DK...


egentlig også en fin løsning.. Om den er i stykker nu eller i 2014 ændre ikke på dine rettigheder. Men det er sku svinsk af MS ikke og yde support når de fra officiel hånd har sagt at import af konsol er OK. Så må de sku også tage skraldet, hvis det går galt for nogen..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 15:51

Major Oblivious skrev:
jsejrup skrev:Og jeg køber sgu spil digital nu så må ms kigge på den i 2014 når de har udgivet her i DK...


egentlig også en fin løsning.. Om den er i stykker nu eller i 2014 ændre ikke på dine rettigheder. Men det er sku svinsk af MS ikke og yde support når de fra officiel hånd har sagt at import af konsol er OK. Så må de sku også tage skraldet, hvis det går galt for nogen..


Jeg ville sgu tage fat i Shopto, det er da ikke fedt at have en defekt konsol til 3500.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 15:55

Morten Skou skrev:
Major Oblivious skrev:
jsejrup skrev:Og jeg køber sgu spil digital nu så må ms kigge på den i 2014 når de har udgivet her i DK...


egentlig også en fin løsning.. Om den er i stykker nu eller i 2014 ændre ikke på dine rettigheder. Men det er sku svinsk af MS ikke og yde support når de fra officiel hånd har sagt at import af konsol er OK. Så må de sku også tage skraldet, hvis det går galt for nogen..


Jeg ville sgu tage fat i Shopto, det er da ikke fedt at have en defekt konsol til 3500.


Nej, men Shopto vil sikkert sige at han kan få pengene tilbage fordi at de ikke har flere.. Så spørgsmålet er om man vil spille nu eller efter jul :? Det er pest eller kolera
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 16:06

Morten Skou skrev:Kan dem som er så uheldige at få en defekt Xbox One, ikke skrive her i tråden, hvilke svar de får fra de forskellige firmaer - så andre ikke behøver at gå hele vejen igennem de forskellige, men kan hoppe direkte til løsningen?


Jo da.

amazon.de sagde først jeg skulle kontakte Xbox Supporten i Danmark.
Det gjorde jeg så, og de sagde der ikke ydes support på Xbox One i Danmark før den udkommer.
Så blev sendt videre til Xbox Support i England.
Der kunne de heller ikke noget, så de sagde jeg skulle kontakte amazon.de igen.
Det gjorde jeg så, og de sagde jeg skulle kontakte Xbox Support i Tyskland.
Dem ringede jeg så til, og de sagde de intet kunne gøre, og at jeg skulle kontakte amazon.de.

Så det gjorde jeg da bare igen igen, og det eneste de kunne gøre er at få den retur, og så give mig mine penge retur.
De kunne ikke ombytte den, fordi de ikke har flere Xbox One på lager.

Så var den heldige ejer af en defekt Xbox One i 4 timer, og nu er den pakket ned og afleveret på posthuset.
Der er gratis retur porto fra amazon.de, da de mailer et postlabel til en.
Den skal sendes til en adresse i København.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 25. nov 2013 16:08

Er der andre end mig der har NAT: MODERATE?
Nå jeg kigger under network statistics mit download og upload er korretkt 40/5(Stofa) men LETENCY er 190 ms?! :shock:
Hvad siger jeres? :mrgreen:
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 16:11

EPIC STRIPY skrev:Er der andre end mig der har NAT: MODERATE?
Nå jeg kigger under network statistics mit download og upload er korretkt 40/5(Stofa) men LETENCY er 190 ms?! :shock:
Hvad siger jeres? :mrgreen:

Har du forwarded porte til den?

Port 88 (UDP)
Port 3074 (UDP and TCP)
Port 53 (UDP and TCP)
Port 80 (TCP)
Port 500 (UDP)
UDP Port 3544 (UDP)
UDP Port 4500 (UDP)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 25. nov 2013 16:14

Bubbibubbi skrev:
EPIC STRIPY skrev:Er der andre end mig der har NAT: MODERATE?
Nå jeg kigger under network statistics mit download og upload er korretkt 40/5(Stofa) men LETENCY er 190 ms?! :shock:
Hvad siger jeres? :mrgreen:

Har du forwarded porte til den?

Port 88 (UDP)
Port 3074 (UDP and TCP)
Port 53 (UDP and TCP)
Port 80 (TCP)
Port 500 (UDP)
UDP Port 3544 (UDP)
UDP Port 4500 (UDP)


Det har jeg ikke, før jeg begynder at rode med det ville jeg høre om der er nogen som har nat open og hvad jeres letency er på?
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron