Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 13:43

IkkNico skrev:
Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:Nå, så kom jeg igennem til amazon.de's chat.

Jeg kan ikke få den byttet, da de ikke har flere. Men jeg kan sende den retur og få mine penge tilbage.

Så jeg vil meget gerne købe en konsol hvis der er nogen der har en ekstra til overs.


Tjekker du de sidste 3 sider, så har 3 herinde fået 2 konsoller :)

Det spændende er om,de bliver trukket for en eller 2 konsoller.


Ikke så meget.. Man handler i ond tro, hvis man beholder den ekstra konsol. Nu hvor man udemærket godt ved at der kun er bestilt én. Så de kan kræve deres penge i morgen eller om 1 år. Det vil ikke gøre nogen forskel (kan ikke huske forældelsesfristen på handler)

Men en smart måde af MS og booste deres salgstal på. Alle kunder får 2 :mrgreen:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 25. nov 2013 13:47

Major Oblivious skrev:Ikke så meget.. Man handler i ond tro, hvis man beholder den ekstra konsol. Nu hvor man udemærket godt ved at der kun er bestilt én. Så de kan kræve deres penge i morgen eller om 1 år. Det vil ikke gøre nogen forskel (kan ikke huske forældelsesfristen på handler)

Men en smart måde af MS og booste deres salgstal på. Alle kunder får 2 :mrgreen:


Kilde? Eller var du lige både advokat og dommer i dit eget køkken der?

Selvfølgelig er der et utal af regler her, men bare at slynge noget ud som om det har du styr på til punkt og prikke er lidt dumt.. det sjove er først, hvilke regler gælder? - tyske? danske?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 25. nov 2013 13:55

Hvis der er én af jeg med to day one editions, der er interesseret i at sælge den uåbnede må i meget gerne sende mig en PM.

VH Jesper :-)
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 13:57

For fanden... TNT har stadig ikke været her og de skulle efter hvad jeg har fået at vide være her inden kl 14... som er nu... :-(
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 13:57

Dreiager skrev:
Major Oblivious skrev:Ikke så meget.. Man handler i ond tro, hvis man beholder den ekstra konsol. Nu hvor man udemærket godt ved at der kun er bestilt én. Så de kan kræve deres penge i morgen eller om 1 år. Det vil ikke gøre nogen forskel (kan ikke huske forældelsesfristen på handler)

Men en smart måde af MS og booste deres salgstal på. Alle kunder får 2 :mrgreen:


Kilde? Eller var du lige både advokat og dommer i dit eget køkken der?

Selvfølgelig er der et utal af regler her, men bare at slynge noget ud som om det har du styr på til punkt og prikke er lidt dumt.. det sjove er først, hvilke regler gælder? - tyske? danske?


Sælger du til et andet land, så må du rette dig under de regler i det land du vælger og handle i. Og den danske køberet bygger på princippet om bonus pater - den gennemsnitlige mand - hvis man handler i overenstemmelse med denne almindelige adfærd, så kommer spørgsmålet om ond tro i spil.
Det er nogle år siden jeg havde erhvervsret på HA-studiet, men jeg vil være forsigtig med at sætte den ekstra konsol ind i soveværelset eller på DBA i den tro at det er min nu.. Just saying
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2013 13:58

JesperN2820 skrev:Hvis der er én af jeg med to day one editions, der er interesseret i at sælge den uåbnede må i meget gerne sende mig en PM.

VH Jesper :-)


Samme her ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Geilerhose » 25. nov 2013 14:01

Major Oblivious skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.


Hvordan gjorde du med betaling? :) Kan du lave en lille kort guide? :)


Tænker at det her virker, hvor man så skriver postnumre fra US i stedet for UK
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html


Tjek
Geilerhose
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 25. nov 2013 14:08

Folk er selvfølgelig begyndt at sende mig pb'er ang. den ekstra konsol jeg har fået. FYI så svarer jeg ikke på dem pt.

Jeg bliver nødt til at vente på at amazon.de reagerer, før jeg kan tage stilling til, hvad jeg gør med den. Hvis de vil ha' den tilbage, kan jeg jo ikke så godt sælge den videre.

Nu hvor der er mindst 3 herinde, der har fået en ekstra, går der nok ikke så længe før vi bliver kontaktet. Der er heller ikke blevet hævet penge på min konto endnu - for nogen af dem.

EDIT: Hvis Amazon.de hæver for 2 konsoller, så sælger jeg nok den ene. Hæver de kun for en, er der et børneværelse, der også kan bruge den ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 25. nov 2013 14:44

Jeg var væk i 2 min fra min dør... Og der var tnt der med den... Jeg hader mig selv, kunne have spillet i to timer nu!

Heldigvis har TNT lovet at chaufføren vil lave et smut tilbage til mig så jeg kan få den omkring 15!!!
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 14:49

Og her har TNT stadig ikke været... De skulle have været her inden kl 14. Er sgu godt træt af det her lige nu. Jeg har også andre ting jeg skal og det kan jeg netop ikke da' jeg skal være her hvis/ NÅR de kommer idag... :^o
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 14:51

Venter også stadig.. Har en mistanke om at jeg er et af de sidste stop, da jeg bor et stykke uden for byen.. hmpf
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 14:52

spif2001 skrev:Folk er selvfølgelig begyndt at sende mig pb'er ang. den ekstra konsol jeg har fået. FYI så svarer jeg ikke på dem pt.

Jeg bliver nødt til at vente på at amazon.de reagerer, før jeg kan tage stilling til, hvad jeg gør med den. Hvis de vil ha' den tilbage, kan jeg jo ikke så godt sælge den videre.

Nu hvor der er mindst 3 herinde, der har fået en ekstra, går der nok ikke så længe før vi bliver kontaktet. Der er heller ikke blevet hævet penge på min konto endnu - for nogen af dem.

EDIT: Hvis Amazon.de hæver for 2 konsoller, så sælger jeg nok den ene. Hæver de kun for en, er der et børneværelse, der også kan bruge den ;)


PB sendt! :P
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 15:06

UnrealPirate skrev:
blazingnsane skrev:Så er min kommet ind af døren =D> =D> =D>


Når du har sat den op... please skriv at den virker ;-)



Den er startet op nu, og er igang med at installere Bf4 :D
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 15:06

Så er vi klar med vores anmeldelse af Forza Motorsport 5 <-- læs den der :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jsejrup » 25. nov 2013 15:07

Mit fucking drev dur ikke siger den berygtede lyd..... .
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron