Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 13:03

blazingnsane skrev:Så er min kommet ind af døren =D> =D> =D>


Når du har sat den op... please skriv at den virker ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 13:04

Major Oblivious skrev:
Morten Skou skrev:Ah jeg troede at du var i USA - min fejl :-) Du kan jo starte med at prøve med et af de billige spil og så have en konto i USA og en i EU og se om du kan spille det på EU kontoen. Bare husk at sætte xboxen til at være primær.


Tror at han tænker på Xbox´ens locale.. Ikke så meget konto - eller har jeg misforstået ?


Jamen har ens locale noget med ens konto at gøre? Hænger de sammen på nogen måde? Min mail der er tilknytter er hotmail.com - under indstillinger på min profil har jeg valgt danmark.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2013 13:05

Nogle der ved hvor og i så fald hvordan man linker en NAS så man kan streame fra den på den nye box ? - den helt almindelige player som vi kender den fra den gamle xbox er jo væk.

Har hentet xbox's video app hvori der i beskrivelsen står at man kan streame fra andre enheder osv.. men kan bare ikke lige se hvordan det er muligt at sætte det op inde i den app.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Geilerhose » 25. nov 2013 13:06

Competa skrev:
Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.

Så skal vi jo aldrig mere betale fuld pris for spil mere ? 500,- kr for et nyt spil er jo fortid så.


Hvem ved. Hvis de ønsker en strammere digital regionslås engang i fremtiden kan de nok frit håndhæve den.

Lige nu er det som sagt nok at ændre "locale" på selve Xbox One, før i tiden skulle man igennem alle mulige krumspring, og var bundet til det i 3 måneder. Det er man ikke her.
Geilerhose
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 13:09

NimaAKaJoJo skrev:
Major Oblivious skrev:
Morten Skou skrev:Ah jeg troede at du var i USA - min fejl :-) Du kan jo starte med at prøve med et af de billige spil og så have en konto i USA og en i EU og se om du kan spille det på EU kontoen. Bare husk at sætte xboxen til at være primær.


Tror at han tænker på Xbox´ens locale.. Ikke så meget konto - eller har jeg misforstået ?


Jamen har ens locale noget med ens konto at gøre? Hænger de sammen på nogen måde? Min mail der er tilknytter er hotmail.com - under indstillinger på min profil har jeg valgt danmark.


Der smuttede lige sådan en diamant ind:
Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.


Tror nok at jeg sætter locale til US først, køber et par spil, ændre til UK bagefter, og sådan vil jeg gøre fremover :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 13:18

fantastisk!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 13:19

Nå, så kom jeg igennem til amazon.de's chat.

Jeg kan ikke få den byttet, da de ikke har flere. Men jeg kan sende den retur og få mine penge tilbage.

Så jeg vil meget gerne købe en konsol hvis der er nogen der har en ekstra til overs.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 25. nov 2013 13:23

Bubbibubbi skrev:Nå, så kom jeg igennem til amazon.de's chat.

Jeg kan ikke få den byttet, da de ikke har flere. Men jeg kan sende den retur og få mine penge tilbage.

Så jeg vil meget gerne købe en konsol hvis der er nogen der har en ekstra til overs.

Hvad er der galt? Virker drevet ikke? :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 13:25

Bubbibubbi skrev:Nå, så kom jeg igennem til amazon.de's chat.

Jeg kan ikke få den byttet, da de ikke har flere. Men jeg kan sende den retur og få mine penge tilbage.

Så jeg vil meget gerne købe en konsol hvis der er nogen der har en ekstra til overs.


Tjekker du de sidste 3 sider, så har 3 herinde fået 2 konsoller :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 13:26

Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.


Hvordan gjorde du med betaling? :) Kan du lave en lille kort guide? :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 13:29

NimaAKaJoJo skrev:
Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.


Hvordan gjorde du med betaling? :) Kan du lave en lille kort guide? :)


Tænker at det her virker, hvor man så skriver postnumre fra US i stedet for UK
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 25. nov 2013 13:33

Major Oblivious skrev:
Bubbibubbi skrev:Nå, så kom jeg igennem til amazon.de's chat.

Jeg kan ikke få den byttet, da de ikke har flere. Men jeg kan sende den retur og få mine penge tilbage.

Så jeg vil meget gerne købe en konsol hvis der er nogen der har en ekstra til overs.


Tjekker du de sidste 3 sider, så har 3 herinde fået 2 konsoller :)

Det spændende er om,de bliver trukket for en eller 2 konsoller.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SaintRasmus » 25. nov 2013 13:37

Er der nogle som ved, om man kan slå menu lyde fra ?
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 13:37

Uanset om de gør, køber jeg gerne den ene.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 25. nov 2013 13:38

Jeg aftager også gerne 1 enkelt for evt. beløb de så kan gå at håbe på ikke at blive trukket...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron