Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 25. nov 2013 12:34

tue69 skrev:
munckster skrev:Virker jeres kinect godt? Jeg synes ikke den registrerer en skid. Under 10% af hvad jeg siger??!


Det er vist desværre et problem flere oplever. Du må i øvrigt ikke blive klippet. Så kan din Kinect ikke genkende dig :D


Bliver spændende at se hvad den siger nå jeg er færdig med decembers julefrokoster og mors julemad...
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf koopi » 25. nov 2013 12:34

Jeg har også fået to Day One Editions ... what the? :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 12:34

Morten Skou skrev:
Major Oblivious skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Hvis jeg nu køber spil fra den Amerikanske store, vil jeg så kunne spille dem, når X1 bliver released i DK?


Det vides ikke med sikkerhed.. Jeg ville nok vælge UK-storen, da den trods alt er en del af EU


Spil på Xbox One skulle jo ikke være regionslåste?


Nej, det er sandt, mindes bare at jeg har læst noget med at nogle ting ikke nødvendigvis føres med, men det er måske, hvis man ændre sin LIVE-kontos land og ikke Xbox´ens.. Hvis man kan skifte sit locale lige så tosset som man vil på boxen. Så hælder jeg til at begrænsningerne sættes på ens LIVE-kontos land

btw:
Jeres tur til Tyskland har også nået den officielle Xbox-side i DK
https://www.facebook.com/XboxDK
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 25. nov 2013 12:39

Morten Skou skrev:
tue69 skrev:
munckster skrev:Virker jeres kinect godt? Jeg synes ikke den registrerer en skid. Under 10% af hvad jeg siger??!


Det er vist desværre et problem flere oplever. Du må i øvrigt ikke blive klippet. Så kan din Kinect ikke genkende dig :D


Har du husket at indstille den? Her fanger den ret meget af hvad jeg siger til den.


Ja med fuld knald på højtalerne, har prøvet med forskellige stemmelejer og forskelligt tryk på ordene. Den fatter hat.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 12:43

Morten Skou skrev:
Major Oblivious skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Hvis jeg nu køber spil fra den Amerikanske store, vil jeg så kunne spille dem, når X1 bliver released i DK?


Det vides ikke med sikkerhed.. Jeg ville nok vælge UK-storen, da den trods alt er en del af EU


Spil på Xbox One skulle jo ikke være regionslåste?


Pris forskellen er jo nemlig latterlig stor, så det er ret fristetende.

Det er nemlig det jeg tænker Morten. Men spørgsmålet er så, om hvad der sker med ens location når X1 udkommer i DK. Om den registerer det pr automatik og ændre det. Men umiddelbare scenarie må vel være at man ikke kan skifte location, men man beholder ens spil?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 12:46

NimaAKaJoJo skrev:
Pris forskellen er jo nemlig latterlig stor, så det er ret fristetende.

Det er nemlig det jeg tænker Morten. Men spørgsmålet er så, om hvad der sker med ens location når X1 udkommer i DK. Om den registerer det pr automatik og ændre det. Men umiddelbare scenarie må vel være at man ikke kan skifte location, men man beholder ens spil?


Hvad koster det på US i forhold til UK ?

Jeg tvivler på at boxen registerer det selv. Lige nu kan vi jo sætte vores locale som vi har lyst. Det ændrer kun på sproget, (xbox 360) men jeg er tilbøjelig til at give Morten ret i at spillene jo er regionslåste, og mindes at Morten skrev at han prøvede og tilgå Xbox Videos, hvor den siger at det ikke var muligt pga. region, så når vi kan købe spil i en region som vi ikke tilhøre, så beholder vi dem sikkert.

Tænker også at der vil ske et ramaskrig, hvis alle import-folkene pludselig mister deres spil fordi "regionen frigives"
Senest rettet af Major Oblivious 25. nov 2013 12:48, rettet i alt 1 gang.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 12:48

NimaAKaJoJo skrev:Det er nemlig det jeg tænker Morten. Men spørgsmålet er så, om hvad der sker med ens location når X1 udkommer i DK. Om den registerer det pr automatik og ændre det. Men umiddelbare scenarie må vel være at man ikke kan skifte location, men man beholder ens spil?


Hvis du har spillet på en disk, så kan du altid spille dem? + At jeg jo rent faktisk har recoveret spil fra en profil til en anden. Jeg ville ikke være bekymret.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 12:52

Major Oblivious skrev:Hvad koster det på US i forhold til UK ?

Jeg tvivler på at boxen registerer det selv. Lige nu kan vi jo sætte vores locale som vi har lyst. Det ændrer kun på sproget, (xbox 360) men jeg er tilbøjelig til at give Morten ret i at spillene jo er regionslåste, og mindes at Morten skrev at han prøvede og tilgå Xbox Videos, hvor den siger at det ikke var muligt pga. region, så når vi kan købe spil i en region som vi ikke tilhøre, så beholder vi dem sikkert.

Tænker også at der vil ske et ramaskrig, hvis alle import-folkene pludselig mister deres spil fordi "regionen frigives"



Vi snakker om 331 kontra 482,-

Præcis, det er også det jeg tænker. :)

Morten Skou skrev:Hvis du har spillet på en disk, så kan du altid spille dem? + At jeg jo rent faktisk har recoveret spil fra en profil til en anden. Jeg ville ikke være bekymret.


Men her er der jo tale om digtialt?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 12:55

Ah jeg troede at du var i USA - min fejl :-) Du kan jo starte med at prøve med et af de billige spil og så have en konto i USA og en i EU og se om du kan spille det på EU kontoen. Bare husk at sætte xboxen til at være primær.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 25. nov 2013 12:55

NimaAKaJoJo skrev:
Major Oblivious skrev:Hvad koster det på US i forhold til UK ?

Jeg tvivler på at boxen registerer det selv. Lige nu kan vi jo sætte vores locale som vi har lyst. Det ændrer kun på sproget, (xbox 360) men jeg er tilbøjelig til at give Morten ret i at spillene jo er regionslåste, og mindes at Morten skrev at han prøvede og tilgå Xbox Videos, hvor den siger at det ikke var muligt pga. region, så når vi kan købe spil i en region som vi ikke tilhøre, så beholder vi dem sikkert.

Tænker også at der vil ske et ramaskrig, hvis alle import-folkene pludselig mister deres spil fordi "regionen frigives"



Vi snakker om 331 kontra 482,-

Præcis, det er også det jeg tænker. :)

Morten Skou skrev:Hvis du har spillet på en disk, så kan du altid spille dem? + At jeg jo rent faktisk har recoveret spil fra en profil til en anden. Jeg ville ikke være bekymret.


Men her er der jo tale om digtialt?


Det kunne være ret vildt faktisk. Så går jeg all in på digital hvis vi kan det.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 12:57

Morten Skou skrev:Ah jeg troede at du var i USA - min fejl :-) Du kan jo starte med at prøve med et af de billige spil og så have en konto i USA og en i EU og se om du kan spille det på EU kontoen. Bare husk at sætte xboxen til at være primær.


Tror at han tænker på Xbox´ens locale.. Ikke så meget konto - eller har jeg misforstået ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Geilerhose » 25. nov 2013 12:57

XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.
Geilerhose
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 25. nov 2013 13:00

Geilerhose skrev:XBOX ONE: Jeg har købt et spil på UK og skiftet til US, hvor jeg har købt to. Jeg er på US nu, og alle kan tilgåes. Gemte spil er også fulgt med.

Så skal vi jo aldrig mere betale fuld pris for spil mere ? 500,- kr for et nyt spil er jo fortid så.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 13:02

Så er min kommet ind af døren =D> =D> =D>
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 25. nov 2013 13:03

Morten Skou skrev:Ah jeg troede at du var i USA - min fejl :-) Du kan jo starte med at prøve med et af de billige spil og så have en konto i USA og en i EU og se om du kan spille det på EU kontoen. Bare husk at sætte xboxen til at være primær.


No worries. :-) Åh, det magter jeg simpelthen ikke at forsøge mig med..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron