Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 16:56

nakka skrev:tja, nu mangler vi bare RYSE, som af MYSTISKE grunde har fået sin embargo udskudt hmm

og det er da slemt for mange af disse launch titler.. de bliver høvlet ned. sådan er det jo med krydsgenerationspil i mængden.

så det bedste "kun på en platform spil", er pt. resogun til ps4. og det bedst scorende krydsgenerationspil er flower til ps4..

ja ja, Microsoft en PR-strategi, SDF har en anden....
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 20. nov 2013 17:04

nakka skrev:*en hel masse ligegyldigt l*rt fra en PS4 fanboy*


Nakka, gider du ærligt talt ikke godt blive ude af denne tråd med det pis? Der er oprettet en tråd til det formål at sammenligne PlayStation 4 og Xbox One hvor det er tilladt at sige alt det man vil. Dér kunne du jo evt. poste det du lige har postet... Jeg er bare så træt af dit ligegyldige og uendelige rant om hvor god PlayStation 4 er. Ja, det er tilladt at have hver sin mening om sin konsol og jeg synes IKKE at PlayStation 4 er noget lort, men jeg har valgt Xbox One af den grund at det er den der passer mig bedst. Men selvom du sten sikkert vil benægte til langt ud på natten, efter at have læst det her, så kan man ikke komme uden om at du med dine ynkelige midler prøver at overbevise folk om at det er bedst at vælge PlayStation 4. Det synes jeg overhovedet ikke er i orden. Det er OK at sige "Jeg er helst til PlayStation 4, og Xbox One er da ret fed, men bla bla bla..." og så give nogle kritik punkter, men det du gør her er decideret at nedgøre konsollen. Igen, du vil benægte dette er jeg sikker på, men det er det der er fact. Omend jeg vil give dig at du skjuler det på en rigtig god måde!

Jeg er sådan set sk*de ligeglad med hvad du, og andre for den sags skyld, tænker om mig lige nu. Men det ovenover er bare hvad JEG føler. Du skal have lov til at være her, du skal have lov til at sige hvad du vil, men der må sgu trækkes grænser engang imellem.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 17:17

CvKM skrev:
nakka skrev:*en hel masse ligegyldigt l*rt fra en PS4 fanboy*


Nakka, gider du ærligt talt ikke godt blive ude af denne tråd med det pis? Der er oprettet en tråd til det formål at sammenligne PlayStation 4 og Xbox One hvor det er tilladt at sige alt det man vil. .


Enig
(ps du kan bare tilføje ham på din ignorer liste)
ucp.php?i=zebra&mode=foes
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2013 17:30

nakka skrev:tja, nu mangler vi bare RYSE, som af MYSTISKE grunde har fået sin embargo udskudt hmm.

Jeg har set det svar, og dertil hørende implikation af at MS har noget at skjule. Senest var det omkring Ghosts, som MS åbenbart også havde embargoet. Tænk lidt over den; MS pålægger et Activison spil en embargo *suk*

Embargoer er meget sjældent et værktøj udgiverne benytter til at skjule hemmeligheder. Jeg har selv skrevet en del anmeldelser til Xboxlife, og rigtig mange af dem var pålagt embargo, også de gode spil.

Penny Arcade har lavet et godt skriv om embargoer, læs det.

Her er et par eksempler på spil, der var pålagt anmeldelses-embargo. Udgiver (som pålagde embargoen) er står i parantes. Hvor mange af dem synes du skulle have haft en hmm kommentar?

Beyond Two Souls (Sony)
GTA V (Rockstar)
Modern Warfare 3 (Activision)

Men alt dette betyder alligevel ike en skid, for hvor er logikken i at en embargo skal skjule et dårligt spil?
Uanset om embargoen bliver løftet en måned eller en dag før, så får alle potentielle kunder jo sandheden at vide under alle omstændigheder. Det er kun får, der forudestiller uden at have prøvet skidtet selv, eller i det mindste have indsamlet sig info fra diverse anmeldelser.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 20. nov 2013 17:30

Morten Skou skrev:Nå - jeg må svare på alt om Xbox One konsollen nu, så hvis I har nogle ting jeg skal teste og lignende, så kan jeg gøre det i aften.

Overvejer også at livestreame lidt, så I kan se de forskellige ting - hvis det er noget der er interesse for?


Det kunne være fint hvis du gennemgik opsætningen, så os andre der importere en, ved hvordan den skal sættes op.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 17:34

System commands
Billede

Billede
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 20. nov 2013 17:36

Jeg forstår bare ikke at Nakka overhovedet gider spilde sin tid, her inde på et Xbox forum, da han ikke lader til at kunne sige noget positivt om maskinen.
Jeg køber begge maskiner, men måske venter jeg lige lidt længere tid med PS4, så jeg ikke har 2 konsoller at rode med samtidigt.
Men jeg kan bare ikke se hvad man får ud af hele tiden at skulle nedgøre XO, i stedet for at bruge sin tid på noget mere fornuftigt?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 20. nov 2013 17:43

CvKM skrev:
nakka skrev:*en hel masse ligegyldigt l*rt fra en PS4 fanboy*


en hel masse fornuftige sætninger fra en god debattør


For at være ærlig, så lyder som en gang misundelse fra ham. Nu skal jeg ikke ligge ord og holdnings på vegne af ham, men det virker som om at Xboxens og dets spil bare skal nedgøres, for at skulle nedgøre noget, ovenpå PS4'ern måske ikke helt suveræne release samt fantastiske spil.

Hvis man er stor Killzone fan, og elsker spil som Knack, så fred være med det. Men for den generelle core af gamers, så er Xbox One og dets spil launch fantastisk med tilhørende aftaler med store multiplatformsspil altså voldsomt stærkt sammenlignet med PS4'ern pt..

Xbox One virker, som flere anmeldelser skriver, mere futuristisk og spændende, hvor i mod PS4'ern er noget... Ja rod, imo. Ikke bare den her TV-maskine, men en maskine der sparker røv.

Det går igen og igen fra Playstation lejren at Xbox One er lort pga. framerates og hvad ved jeg, og nu hvor spillene kommer ud, og folk elsker det, så virker det lidt som at artilleriet sigter mod en ny ting, kun for at nedgøre Xbox One.

Fanboy krige er aldrig gode, og jeg indrømmer gerne at jeg har været overbeskyttende PÅ FORHÅND overfor Xbox One. Og nu hvor maskinen så er kommet ud, og det er vældig positivt, konsol - og spil mæssigt, så kan vi jo se at Xbox One ikke var den store katastrofe som vi frygtede og diskuterede for et halvt år siden (tiden flyver)

Så kære nakka, PS4'ern er den bedste konsol på markedet... for dig. Ligesom at Xbox One har vundet den bedste konsol på markedet for andre. At Sony slår rekorder, er da kun flot, men det skal da også roses at Xbox One er kommet godt med, på trods af en forfærdelig start... at der så stadig er hængepartier der bruger "Always on" og at man ikke kan låne spil er jo så beklageligt for fanboy kasteskytset, men sådan er det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 17:46

susperia skrev:Jeg forstår bare ikke at Nakka overhovedet gider spilde sin tid, her inde på et Xbox forum, da han ikke lader til at kunne sige noget positivt om maskinen.

jeg tror ikke du skal forsøge at forstå det. Der er bare nogle ting her i verden, der ikke kan forklares :)


on a different note:
Der bliver selvfølgelig givet forskellige scores fra forskellige sites til Forza 5 lige nu, men det er nu skægt at se hvor stor spredning, der er blandt eurogamer og dets nationale sites.

•Eurogamer 7 / 10
•Eurogamer Spain 8 / 10
•Eurogamer Italy 9 / 10
•Eurogamer Germany 10 / 10

De har vist ikke meget andet end navnet til fælles :D
http://www.reddit.com/r/xboxone/comment ... ew_scores/
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 20. nov 2013 18:29



Soooon.....
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. nov 2013 18:35

Jeg ved godt det ikke stedet at poste det her, men er lidt desperat for at komme af med FIFA da det slet ikke interessere mig. Så er der nogen der har været nødsaget til at skulle forudbestille en X1 bundled med Forza? Som har interesse i FIFA? Så kunne vi bytte lige over?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 20. nov 2013 18:38

nakka skrev:så det bedste "kun på en platform spil", er pt. resogun til ps4. og det bedst scorende krydsgenerationspil er flower til ps4..



:lol: Jamen så må du hygge dig med de 2 nuttede arcade spil, Flower og Resogun! Så vil vi andre hygge os med Forza 5, Ryse og Dead Rising 3, som (hvad jeg har hørt) har fået strålende scores indtil videre! :) Vil henvise til dette Forza review af Adam Sessler - det lyder VIRKELIG godt!
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 20. nov 2013 18:49

Forza ser for vildt ud, men det havde jeg nu også regnet med! Men lad nu være med at fodre trollen. Det er sgu da klart at nakka bliver ved med at trolle, når i svarer ham. I går lige i fælden. Ignorer ham nu bare.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. nov 2013 18:56

Billede

Kig forbi www.xboxlife.dk/live klokken 20 ca :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 20. nov 2013 18:58

Schweinhund! Det er snyd det der. Men k*ft jeg glæder mig. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron