Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 20. nov 2013 14:45

Spørgsmål nu læser jeg at kinect 2.0 virker som lovet.
Men nogle ting har anmelder skulle sige flere gange, var det ikke noget med den skulle lære en at kende og bliver bedre med tiden, til at forstå enkelte personer.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 20. nov 2013 14:49

André der har bestilt spil fra Amazon til xbox one?
Hvis ja, hvad dag står der jeres sendes og er fremme?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:57

Major Oblivious skrev:
Blandina skrev:Det kan ikke anbefales at købe play n charge kit.. de er kun på 1200mAh. brug AA så får du min. 4000mAh næsten uanset hvad mærke du køber :D


Jeg skal ikke gøre mig klog på batteriers spænding, men de 4.000 mAh varer kun længere ikke ? De tilfører ikke en unødvendig høj strøm til controlleren, og dermed risikerer at riste den ?


mAh har ikke noget med batteries spænding at gøre, det måles i volt. Højere mAh betyder at du kan bruge batteriet i længere tid før det løber tør for strøm. så en kontroler med 4000 mAh kan bruges i 5 gange så lang tid som en kontroler med eg 800 mAh. = Meget nemmere for brugeren :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 20. nov 2013 14:58

livekiller92 skrev:André der har bestilt spil fra Amazon til xbox one?
Hvis ja, hvad dag står der jeres sendes og er fremme?

Der står ikke noget om forventet aflevering, men der står at de bliver sendt torsdag d. 21. (amazon.co.uk)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:59

ALIE skrev:Spørgsmål nu læser jeg at kinect 2.0 virker som lovet.
Men nogle ting har anmelder skulle sige flere gange, var det ikke noget med den skulle lære en at kende og bliver bedre med tiden, til at forstå enkelte personer.


Jeg kunne godt tænke mig at se Ozzy Ozbourne give kommandoer til X1 :lol:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf torniel » 20. nov 2013 15:01

Blauwy skrev:
Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?


"Mislykket mulighed"? ;)

AA er smartere end indbyggede batterier, Blandina er inde på flere fordele.

Med hensyn til kabel, kræves der ikke et play n charge kit. I stedet bruger du et almindeligt mikro-USB-kabel. Du oplader dog (desværre) ikke batterierne med dette. Til gengæld kan du spille uden batterier i, hvis du foretrækker en lettere controller.

Se evt. http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Controller for flere oplysninger.

Alt i alt er MS' løsning klart at foretrække fremfor indbyggede batterier.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 15:02

Blandina skrev:
du bringer selv sony på bane, som ellers har sin egen tråd - MEN: sony's lille indbyggede batteri har en kapacitet på 800 mAh :^o - 2 stk AA Eneloop har en kapacitet på 4000 mAh :mrgreen: =D> Og jeg gider ikke lade hele tiden. Genialt MS

Nuf Said :lol:


Føler du dig sej ved at være så fucking flabet?
Jeg nævnte Sony som et eksempel. Ja puuha jeg må hellere nævne det i sony tråden da man ikke må nævne s-ordet andre steder. Gider du lige tage dig sammen knægt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 15:03

Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 15:05

Blauwy skrev:
Blandina skrev:
du bringer selv sony på bane, som ellers har sin egen tråd - MEN: sony's lille indbyggede batteri har en kapacitet på 800 mAh :^o - 2 stk AA Eneloop har en kapacitet på 4000 mAh :mrgreen: =D> Og jeg gider ikke lade hele tiden. Genialt MS

Nuf Said :lol:


Føler du dig sej ved at være så fucking flabet?
Jeg nævnte Sony som et eksempel. Ja puuha jeg må hellere nævne det i sony tråden da man ikke må nævne s-ordet andre steder. Gider du lige tage dig sammen knægt.


hov hov, kan vi lige få kammertonen. Jeg bander eller sværger da ikke af dig vel. :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 15:08

torniel skrev:
Blauwy skrev:
Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?


"Mislykket mulighed"? ;)

AA er smartere end indbyggede batterier, Blandina er inde på flere fordele.

Med hensyn til kabel, kræves der ikke et play n charge kit. I stedet bruger du et almindeligt mikro-USB-kabel. Du oplader dog (desværre) ikke batterierne med dette. Til gengæld kan du spille uden batterier i, hvis du foretrækker en lettere controller.

Se evt. http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Controller for flere oplysninger.

Alt i alt er MS' løsning klart at foretrække fremfor indbyggede batterier.


Det er en personligt holdning at JEG synes det er en mislykket mulighed nu de stod og fremstillede en ny kontroller, med nye muligheder men alligevel vælger at bruge AA batterier. Jeg kender ikke mange der synes det er fedt at bruge tusind kr om året på batterier (undtagen fanboys ser det ud til).
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. nov 2013 15:08

Blandina skrev:Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.


Det er satme heller ikke mange der har fået hardwaren endnu, den har Microsoft haft gemt godt :)



Og hvorfor bruger i så meget energi på et skide batteri, det er jo til at grine over .... hvad bliver det næste ? at ledningen er for stiv eller for blød eller har den forkerte sorte farve ... lol
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 15:11

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.


Det er satme heller ikke mange der har fået hardwaren endnu, den har Microsoft haft gemt godt :)



Og hvorfor bruger i så meget energi på et skide batteri, det er jo til at grine over .... hvad bliver det næste ? at ledningen er for stiv eller for blød eller har den forkerte sorte farve ... lol


Ja lad os endelig komme til næste emne :lol:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 15:11

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:Nu har jeg lige været lidt rundt på forskellige boards, og heldigvis tyder det på at der ikke har været de store prb med X1 hardwaren indtil videre. Og det kan vi jo kun være glad for. XBL virker åbenbart også uden prb.





Og hvorfor bruger i så meget energi på et skide batteri, det er jo til at grine over .... hvad bliver det næste ? at ledningen er for stiv eller for blød eller har den forkerte sorte farve ... lol


Igen et indlæg hvor du fuldstændig overser pointen. =D> =D> =D> =D>
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 15:15

Blauwy skrev:
torniel skrev:
Blauwy skrev:
Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?


"Mislykket mulighed"? ;)

AA er smartere end indbyggede batterier, Blandina er inde på flere fordele.

Med hensyn til kabel, kræves der ikke et play n charge kit. I stedet bruger du et almindeligt mikro-USB-kabel. Du oplader dog (desværre) ikke batterierne med dette. Til gengæld kan du spille uden batterier i, hvis du foretrækker en lettere controller.

Se evt. http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Controller for flere oplysninger.

Alt i alt er MS' løsning klart at foretrække fremfor indbyggede batterier.


Det er en personligt holdning at JEG synes det er en mislykket mulighed nu de stod og fremstillede en ny kontroller, med nye muligheder men alligevel vælger at bruge AA batterier. Jeg kender ikke mange der synes det er fedt at bruge tusind kr om året på batterier (undtagen fanboys ser det ud til).


Og den må du også gerne have Blauwy, men så må vi andre jo også gerne have en mening uden at folk bliver sure og onde igoz. :D Vi går og glæder os til at få en Xbox, det er jo derfor de fleste er herinde, og det må folk have forståelse for
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 15:20

spif2001 skrev:
livekiller92 skrev:André der har bestilt spil fra Amazon til xbox one?
Hvis ja, hvad dag står der jeres sendes og er fremme?

Der står ikke noget om forventet aflevering, men der står at de bliver sendt torsdag d. 21. (amazon.co.uk)


På min ordre står ser mellem den 25 og 29 november (co.uk)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron