Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. nov 2013 13:01

Major Oblivious skrev:
Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Synes at det er blevet nævnt nogle steder at man kan klikke sig ind på De-siden, hvor der står Danmark er 2-4 dage.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 ca. midt på siden

Der har stået 29.nov - 16.dec på min hele tiden siden preorder 14. august.

det er selvfølgelig en generel forklaring, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle holde med Xbox One også

...med mindre de er nogle svin og prioriterer efter nationalitet frem for preorder date, så en tysker får min konsol!


Ret sikker på at Amazon.de skal overholde de samme retningslinjer som .co.uk og .com - ellers ville det svare til at gå ind på en tysk McD og blive betjent sidst fordi man er turist :lol:

Men ingen har overvejet at skrive til deres chat ? Måske snakker de engelsk


Jeg har skrevet til deres chat, de forstår ikke engelsk. Fik at vide at mit spørgsmål var sent videre til deres engelsktalende kollegaer og jeg vil få svar inden 24 timer. Fik en mail i dag om at konsollen var udsolgt og for køb skulle man skrive sig op. Med hensyn til forsendelse, ville jeg få en mail når dette skete. Obviously. #-o
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 13:02

Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


Cool :-) jeg er virkelig glad for at de beholdte de to AA batterier. Gik over til opladelige Eneloop batterier til 360eren for seks år siden, og de batterier er still going strong
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 20. nov 2013 13:04

FroztyDane skrev:Jeg springer fra PS3 til Xbox One på fredag.

Jeg hører meget om at sætte locale til andet end DK. Jeg henter min Xbox i Tyskland på Fredag på release.

Skal man ændre locale settings på xboxen og/eller skal man gøre noget på xbox.com ?
Hvis man vælger UK som locale skal man så købe UK point til Marketplace og kan man spille købte DLC senere når X1 udkomemr i DK ?


Der er en stor gruppe herfra der kører ned og henter deres på fredag, så måske de kan hjælpe på fredag. Morten er også ved at anmelde den så måske Han kommer ind på det der.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 13:04

FroztyDane skrev:Jeg springer fra PS3 til Xbox One på fredag.

Jeg hører meget om at sætte locale til andet end DK. Jeg henter min Xbox i Tyskland på Fredag på release.

Skal man ændre locale settings på xboxen og/eller skal man gøre noget på xbox.com ?
Hvis man vælger UK som locale skal man så købe UK point til Marketplace og kan man spille købte DLC senere når X1 udkomemr i DK ?


Jeg vil holde øje med forsiden de næste par dage. Skou (sidens ejer) har fået fat i en Xbox One, og han vil lave en guide til, hvad vi skal gøre. (det var en af hans tanker)
Som jeg har forstået, da vil DK ikke være mulig at vælge d. 22 men eksempelvis UK, så kan man snakke engelsk til den, og du har ret, vi skal købe point til markedplace. Hvorvidt man kan skifte til DK locale og beholde sine spil hentet på UK markedplace - aner ingen pt.
Hvilket er grunden til at jeg passer meget på med at købe for meget digitalt inden den officielt udkommer i DK.
Eller så ændrer jeg bare aldrig locale.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 13:10

Blandina skrev:
Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


Cool :-) jeg er virkelig glad for at de beholdte de to AA batterier. Gik over til opladelige Eneloop batterier til 360eren for seks år siden, og de batterier er still going strong


Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 13:12

Blauwy skrev:
Blandina skrev:
Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


Cool :-) jeg er virkelig glad for at de beholdte de to AA batterier. Gik over til opladelige Eneloop batterier til 360eren for seks år siden, og de batterier er still going strong


Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?


Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. nov 2013 13:16

Major Oblivious skrev:
Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.


Tænkte jeg nok, tak.

Ved man hvorfor de har valgt at holde sig til batterier og play n charge kits?
En snotdum beslutning i mine øjne, nu vi er i 2013. :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 13:20

Blauwy skrev:
Major Oblivious skrev:
Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.


Tænkte jeg nok, tak.

Ved man hvorfor de har valgt at holde sig til batterier og play n charge kits?
En snotdum beslutning i mine øjne, nu vi er i 2013. :P


Money :lol: På den måde kan de trække os for yderligere 20 pund for et play n charge kit.. Mindes ærlig talt ikke at have hørt et ordentligt svar på, hvorfor det stadig hedder AA
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hamdenfede » 20. nov 2013 13:23

Major Oblivious skrev:
Blauwy skrev:
Major Oblivious skrev:
Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.


Tænkte jeg nok, tak.

Ved man hvorfor de har valgt at holde sig til batterier og play n charge kits?
En snotdum beslutning i mine øjne, nu vi er i 2013. :P


Money :lol: På den måde kan de trække os for yderligere 20 pund for et play n charge kit.. Mindes ærlig talt ikke at have hørt et ordentligt svar på, hvorfor det stadig hedder AA


http://answers.yahoo.com/question/index ... 512AAmW2xu :wink:
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 20. nov 2013 13:32

Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


En lille detalje som er ret lækker. Min kæreste og jeg piller altid batterierne ud af controlleren, når vi ser film, da det er hurtigst og mindst irriterende (i forhold til at skulle holde home-knappen nede og så vælge "turn off controller").
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:29

Blauwy skrev:
Blandina skrev:
Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


Cool :-) jeg er virkelig glad for at de beholdte de to AA batterier. Gik over til opladelige Eneloop batterier til 360eren for seks år siden, og de batterier er still going strong


Hvorfor er du glad for de valgte at blive i 2005 mht batterier i controlleren?
Det er en kæmpe mislykket mulighed at de ikke har lagt lithium batteri i den som Sony gør.

Jeg foretrækker en wired controller da jeg ikke gider skifte batteri hver 2. dag. Tager jeg fejl hvis jeg siger at man er tvunget til at være trådløs med One's controller, hvis ikke man køber play n charge kit?


du bringer selv sony på bane, som ellers har sin egen tråd - MEN: sony's lille indbyggede batteri har en kapacitet på 800 mAh :^o - 2 stk AA Eneloop har en kapacitet på 4000 mAh :mrgreen: =D> Og jeg gider ikke lade hele tiden. Genialt MS

Nuf Said :lol:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:33

maagaard90 skrev:
Lowlandet skrev:"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D


En lille detalje som er ret lækker. Min kæreste og jeg piller altid batterierne ud af controlleren, når vi ser film, da det er hurtigst og mindst irriterende (i forhold til at skulle holde home-knappen nede og så vælge "turn off controller").


Det er ikke nødvendig at pille batterierne ud, kontroleren går selv i "sleep mode" efter 10 min på 360
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:36

Blauwy skrev:
Major Oblivious skrev:
Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.


Tænkte jeg nok, tak.

Ved man hvorfor de har valgt at holde sig til batterier og play n charge kits?
En snotdum beslutning i mine øjne, nu vi er i 2013. :P


Hov glemte lige; batterier dør ALTID på et tidspunkt. hvis de er indbygget er kontroleren kaput. Med AA sætter du bare nogle andre I. Genialt, indbyggede er bare for at kunne sælge nogle flere kontrolere
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 14:39

Major Oblivious skrev:
Blauwy skrev:
Major Oblivious skrev:
Ja, det er korrekt - da play n charge kittet bliver til en kablet controller, da al data sendes gennem kablet.


Tænkte jeg nok, tak.

Ved man hvorfor de har valgt at holde sig til batterier og play n charge kits?
En snotdum beslutning i mine øjne, nu vi er i 2013. :P


Money :lol: På den måde kan de trække os for yderligere 20 pund for et play n charge kit.. Mindes ærlig talt ikke at have hørt et ordentligt svar på, hvorfor det stadig hedder AA


Det kan ikke anbefales at købe play n charge kit.. de er kun på 1200mAh. brug AA så får du min. 4000mAh næsten uanset hvad mærke du køber :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 14:41

Blandina skrev:Det kan ikke anbefales at købe play n charge kit.. de er kun på 1200mAh. brug AA så får du min. 4000mAh næsten uanset hvad mærke du køber :D


Jeg skal ikke gøre mig klog på batteriers spænding, men de 4.000 mAh varer kun længere ikke ? De tilfører ikke en unødvendig høj strøm til controlleren, og dermed risikerer at riste den ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron