Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 20. nov 2013 11:27

Jeg kan se, at hvis man virkeligt leder efter på siden, så er der også en mulighed der hedder "Download and install manually". Så må jeg se, om det virker - jeg kan i hvert fald se, at jeg kan downloade .XAP-filen, så mon ikke det kan gøres. Det var lige præcis sådan en feature jeg ledte efter: en mulighed for at downloade en app de fleste ikke har brug for, men som den del af publikummet, der går meget op i Xbox-brandet (nok til at importere en konsol, altså), meget gerne vil have. Jeg krydser fingre for, at det virker.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 20. nov 2013 11:29

Downloade den til min ipad her imorges, og den er væsentlig bedre end den gamle smartglass-app, nu mangler jeg bare min xbox one.

Er der nogle som har fået besked fra Amazon.de/uk om at jeres xbox er sendt afsted?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 11:43

TerrificFalcon skrev:Nej, det kan man desværre ikke, hvis man bruger en Windows Phone, hvilket jeg er ret ked af - for man kan sagtens med en iPhone, for eksempel, som du netop har gjort.

En Windows Phone er tilknyttet et gamertag, og i og med at mit gamertag er fra Danmark, så kan jeg kun hente fra den danske markedsplads på Windows Phone Store via min PC. Jeg kan heller ikke downloade den med min amerikanske bruger, da der ikke er tilknyttet en Windows Phone til denne.
Der er én ting jeg kan gøre for at downloade den, og det er at formatere min telefon (og dermed miste alt hvad jeg har på den af spildata, fx), sætte den op med et amerikansk gamertag, downloade App'en og håbe, at jeg så kan bruge den sammen med min Xbox One, selvom det ene gamertag ikke matcher det andet - men det synes jeg ikke ligefrem er en løsning, snarere at skabe flere problemer. Egentlig burde den bare være udgivet på alle markeder - det kan jo ikke skade nogen, at man kan downloade den før tid.


Nej, det er jeg helt enig med dig i - specielt fordi at det er vel en af de features som er blevet talt en del om.. :?
Må indrømme at jeg er ret spændt på at se, hvordan det virker in action. Umiddelbart virker det som en KÆMPE forbedring i forhold til den nuværende smartglass.

Tbigum skrev:Downloade den til min ipad her imorges, og den er væsentlig bedre end den gamle smartglass-app, nu mangler jeg bare min xbox one.

Er der nogle som har fået besked fra Amazon.de/uk om at jeres xbox er sendt afsted?


Chattede med UK igår, og min er sat til blive skubbet afsted d. 21. Bestilte tilbage i August, så de bliver først sendt afsted i morgen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf artemisthemp » 20. nov 2013 12:04

spif2001 skrev:Hmmm... Jeg tror Android har samme problem. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen XO SmartGlass app på Google Play.

https://play.google.com/store/apps/deta ... smartglass
Desværre ser det ud til at, Dansker ikke kan download det
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. nov 2013 12:07

Tbigum skrev:
Er der nogle som har fået besked fra Amazon.de/uk om at jeres xbox er sendt afsted?


Ikke endnu.
Dog kan jeg se jeg har fået ny forventet leveringstid. :(
Freitag 29. November 2013 - Montag 16. Dezember 2013

Det er jeg sgu ikke helt tilfreds med.
D. 29. kan jeg leve med, men håber satme godt nok ikke jeg skal vente så langt ind i december.

Har forresten lige fået en opringning af GameStop i gågaden i Odense.
Der har været en del forvirring med hvad han kan skaffe af Xbox One spil.

Men ser ud til han godt kan skaffe nogle EA titler, samt BF4 og CoD:Ghosts.
Men man skal altså ringe derind og bede dem om at skaffe dem hjem.

Jeg får i hvert fald et CoD: Ghosts hjem, så jeg kan bruge deres opgraderingstilbud fra 360 versionen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 12:10

Bubbibubbi skrev:
Tbigum skrev:
Er der nogle som har fået besked fra Amazon.de/uk om at jeres xbox er sendt afsted?


Ikke endnu.
Dog kan jeg se jeg har fået ny forventet leveringstid. :(
Freitag 29. November 2013 - Montag 16. Dezember 2013

Det er jeg sgu ikke helt tilfreds med.
D. 29. kan jeg leve med, men håber satme godt nok ikke jeg skal vente så langt ind i december.

Har forresten lige fået en opringning af GameStop i gågaden i Odense.
Der har været en del forvirring med hvad han kan skaffe af Xbox One spil.

Men ser ud til han godt kan skaffe nogle EA titler, samt BF4 og CoD:Ghosts.
Men man skal altså ringe derind og bede dem om at skaffe dem hjem.

Jeg får i hvert fald et CoD: Ghosts hjem, så jeg kan bruge deres opgraderingstilbud fra 360 versionen.


Kolding afdelingen kunne heller ikke præcis sige om den hedder d. 22 november, men nu fik jeg endelig lavet min Xbox One preorder om til Ghost og AC: Black Flag

Synes at det er blevet nævnt nogle steder at man kan klikke sig ind på De-siden, hvor der står Danmark er 2-4 dage.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. nov 2013 12:19

Jo jo, normalt tager det ikke længere tid.
Men det hjælper jo ikke noget hvis de så først sender skidtet fx. den 12. december.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 12:19

Major Oblivious skrev:Synes at det er blevet nævnt nogle steder at man kan klikke sig ind på De-siden, hvor der står Danmark er 2-4 dage.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 ca. midt på siden

Der har stået 29.nov - 16.dec på min hele tiden siden preorder 14. august.

det er selvfølgelig en generel forklaring, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle holde med Xbox One også

...med mindre de er nogle svin og prioriterer efter nationalitet frem for preorder date, så en tysker får min konsol!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. nov 2013 12:26

18 anmeldelser (egentlig 19) af Xbox one samlet på en side.

http://www.vg247.com/2013/11/20/xbox-on ... ions-here/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 20. nov 2013 12:37

"We used it for over a week of constant use and haven't replaced the batteries, because the Kinect knows when you put down the controller to watch TV and turns it off."

:D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2013 12:39

Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Synes at det er blevet nævnt nogle steder at man kan klikke sig ind på De-siden, hvor der står Danmark er 2-4 dage.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 ca. midt på siden

Der har stået 29.nov - 16.dec på min hele tiden siden preorder 14. august.

det er selvfølgelig en generel forklaring, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle holde med Xbox One også

...med mindre de er nogle svin og prioriterer efter nationalitet frem for preorder date, så en tysker får min konsol!


Ret sikker på at Amazon.de skal overholde de samme retningslinjer som .co.uk og .com - ellers ville det svare til at gå ind på en tysk McD og blive betjent sidst fordi man er turist :lol:

Men ingen har overvejet at skrive til deres chat ? Måske snakker de engelsk
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 20. nov 2013 12:43

Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Synes at det er blevet nævnt nogle steder at man kan klikke sig ind på De-siden, hvor der står Danmark er 2-4 dage.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... eId=505554 ca. midt på siden

Der har stået 29.nov - 16.dec på min hele tiden siden preorder 14. august.

det er selvfølgelig en generel forklaring, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle holde med Xbox One også

...med mindre de er nogle svin og prioriterer efter nationalitet frem for preorder date, så en tysker får min konsol!


Ha!! jeg har bestilt d. 15 august, og den bliver leveret til mine svigerforældre i Tyskland, så det er nok din Xbox jeg får :D :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf FroztyDane » 20. nov 2013 12:53

Jeg springer fra PS3 til Xbox One på fredag.

Jeg hører meget om at sætte locale til andet end DK. Jeg henter min Xbox i Tyskland på Fredag på release.

Skal man ændre locale settings på xboxen og/eller skal man gøre noget på xbox.com ?
Hvis man vælger UK som locale skal man så købe UK point til Marketplace og kan man spille købte DLC senere når X1 udkomemr i DK ?
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 20. nov 2013 12:58

TerrificFalcon skrev:Dagens hovedryster: SmartGlass-appen til Windows Phone er kun ude i launchmarkederne, så man kan ikke engang downloade den og bruge den til sin tyske Xbox One. Det havde jeg da ellers glædet mig til...


Det kan jeg nu sagtens leve, brugte den aldrig til 360 .
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. nov 2013 13:00

Major Oblivious skrev:Men ingen har overvejet at skrive til deres chat ? Måske snakker de engelsk

du er tankelæser!

jeg har lige google-translated mig igennem en support-chat med amazon.de
amazon.de skrev:Ja, geplant ist der Versand zum 21.11.

så skal der altså virkelig gå noget galt hvis den ikke skal komme i løbet af næste uge :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron