Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2013 19:56

Major Oblivious skrev:
Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Hvis der ikke er embago, så ved du godt, hvordan du får XBL's hits til at eksplodere i aften :D
Spill the beans!!!


Selv om jeg har "hustlet" mig til den, så bliver jeg nok nødt til at overholde en embargo som vidst nok er i morgen.. Men ja, det er fristende ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf casper hansen » 19. nov 2013 20:01

Blandina skrev:
casper hansen skrev:hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper


Hej Casper og tillykke med dit valg. Som du sikkert kan fornemme er der rift om X1'eren. Tyskland har solgt hele første sending, ny levering midt i december. Har du prøvet shopto i England? Eller måske Amazon? Og endelig er der jo også coolshop.dk.


coolshop er de revet væk jeg har skrevet til dem jeg har lige skrevet til shopto så må vi se hvad de siger. har du handlet der før?

hilsen casper
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf casper hansen » 19. nov 2013 20:01

blazingnsane skrev:
casper hansen skrev:hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper



Prøv amazon.it/fr de har stadigvæk day one edition


jeg takker det vil jeg lige kigge nærmere på;0)

hilsen casper
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. nov 2013 20:03

Morten Skou skrev:
Major Oblivious skrev:
Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Hvis der ikke er embago, så ved du godt, hvordan du får XBL's hits til at eksplodere i aften :D
Spill the beans!!!


Selv om jeg har "hustlet" mig til den, så bliver jeg nok nødt til at overholde en embargo som vidst nok er i morgen.. Men ja, det er fristende ;-)


Hvornår kommer der så en anmeldelse af xbox one :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 19. nov 2013 20:03

Morten Skou skrev:MMMM ;-)

Billede


Har du også Konsollen, eller spiller du bare smart med en controller :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 20:04

Morten Skou skrev:
Hvis der ikke er embago, så ved du godt, hvordan du får XBL's hits til at eksplodere i aften :D
Spill the beans!!!


Selv om jeg har "hustlet" mig til den, så bliver jeg nok nødt til at overholde en embargo som vidst nok er i morgen.. Men ja, det er fristende ;-)[/quote]

Vil du ikke poste en guide til, hvordan vi sætter den op når embargoen ender ?
Tror at alle i DK som får en Xbox One inden officiel release er interesseret i at vide om vi kan sætte den op til DK, og købe ting på dansk markedplace, eller vi skal ændre vores region til UK/Tyskland.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2013 20:06

Major Oblivious: Jo, det er en af mine tanker :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 20:08

Morten Skou skrev:Major Oblivious: Jo, det er en af mine tanker :)

SWEET!!

Du vil vel ikke løfte sløret for, hvordan du hustlede dig til den ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Akandreasen » 19. nov 2013 20:12

Major Oblivious skrev:Vil du ikke poste en guide til, hvordan vi sætter den op når embargoen ender ?
Tror at alle i DK som får en Xbox One inden officiel release er interesseret i at vide om vi kan sætte den op til DK, og købe ting på dansk markedplace, eller vi skal ændre vores region til UK/Tyskland.


This!
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 19. nov 2013 20:17

Haha, den controller er så sexet :lol:
Glæder mig til at købe én til Windows-brug.

Glæder mig faktisk mere til at se reviews af controlleren end af konsollen, lol.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 20:24

casper hansen skrev:
Blandina skrev:
casper hansen skrev:hej her inde.

jeg står og gerne vil ha en Xbox one så hurtig som muligt efter release. ved godt jeg er sent ude men jeg var i tvivl om det skulle være playstation 4 eller Xbox one

jeg har haft Xbox 360 siden den kom ud og har været glad for den så valget er faldet på den nye Xbox one igen

nogen som ved et sted som den kan bestilles evt. med call of duty ghost har kigget lidt rundt i udlandet men synes de er revet væk de fleste steder.

hilsen casper


Hej Casper og tillykke med dit valg. Som du sikkert kan fornemme er der rift om X1'eren. Tyskland har solgt hele første sending, ny levering midt i december. Har du prøvet shopto i England? Eller måske Amazon? Og endelig er der jo også coolshop.dk.


coolshop er de revet væk jeg har skrevet til dem jeg har lige skrevet til shopto så må vi se hvad de siger. har du handlet der før?

hilsen casper


jeg har handlet hos coolshop masser af gange. kender ikke shopto
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2013 20:28

Miaauw skrev:Haha, den controller er så sexet :lol:
Glæder mig til at købe én til Windows-brug.

Glæder mig faktisk mere til at se reviews af controlleren end af konsollen, lol.


Uden at have prøvet Xbox One endnu, så tror jeg langt hen af vejen at spilleoplevelsen bliver den samme. Så ja du har nok ret i at controlleren kan være afgørende for nogle.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2013 20:34

Morten Skou skrev:
Miaauw skrev:Haha, den controller er så sexet :lol:
Glæder mig til at købe én til Windows-brug.

Glæder mig faktisk mere til at se reviews af controlleren end af konsollen, lol.


Uden at have prøvet Xbox One endnu, så tror jeg langt hen af vejen at spilleoplevelsen bliver den samme. Så ja du har nok ret i at controlleren kan være afgørende for nogle.


Hvad kan du lave der er mere vigtigt end at prøve xbox'en.. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf casper hansen » 19. nov 2013 20:36

ok nu har jeg lagt en preorder ind hos shopto så må vi se hvad der sker de næste par dage;0)
casper hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 19. nov 2013 20:39

casper hansen skrev:ok nu har jeg lagt en preorder ind hos shopto så må vi se hvad der sker de næste par dage;0)


shoptp garanterer du har din X1 inden jul, så det kan jo ikke gå helt galt :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron