Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Da Senzai » 14. nov 2013 22:09

Både og. Vi må gå udfra, at der er tale om Xbone titler, da den ikke kan køre 360 titler. Så det kan umuligt være gamle spil vi får, da Xbone er helt ny :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 14. nov 2013 22:09

Tror ikke du skal forvente at det er last-gen spil som du får... :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JanR » 14. nov 2013 22:12

Det er jeg udmærket klar over.

Men med den historik som de har vist tidligere, samt det faktum at der endnu ikke findes voldsomt mange spil til de to nye konsoller, gør at jeg ikke ligefrem har den største tiltro til tjenesten.
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 14. nov 2013 22:14

JanR skrev:
CaptainKicker skrev:
Lowlandet skrev:Bedste nyhed længe!

"Great news: Access to free games each month is coming for Xbox Live Gold members on #XboxOne – Details coming later in 2014" - Major Nelson


Yay, og vi beholder dem faktisk. Fantastisk nyhed.


Hvis jeg kan vælge mellem denne liste (nogle få nævnte titler):
  1. Demon's Souls
  2. Mass Effect 3
  3. Red Dead Redemption
  4. Assassins Creed 3
  5. Battlefield 3
  6. Far Cry 3
  7. Hitman: Absolution
  8. Dragons Dogma: Dark Arisen
  9. Spec Ops: The Line
  10. Kingdoms of Amalur: Reckoning
  11. Sleeping Dogs
  12. Batman: Arkham City
  13. Borderlands
  14. Metal Gear Solid: Revengeance
  15. LittleBigPlanet 2
  16. GRID 2
  17. Guacamelee
  18. +en masse fede spil til Vitaen med i den samme pris
fra Playstation+ som man kun kan spille i mens man er abonnent (som officielt er billigere en Live Gold), mod disse spil:

  1. Iron Brigade
  2. A World of Keflings
  3. Halo 3
  4. Might and Magic: Clash of Heroes
  5. Rainbow Six: Vegas
  6. Magic the Gathering
  7. Dead Rising 2
  8. Crackdown
  9. Assassins Creed 2
  10. Defense Grid
  11. Fable 3
som man kan beholde permanent - ja så ved jeg sgu godt hvad jeg ville vælge. :lol:


Enig i at det aldrig, vil blive et svært valg, men deres games with gold har sgu også været et ret stor fuser, som ikke har fået mange til at skifte side, måske de har set skriften på væggen!
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 14. nov 2013 22:20

JanR skrev:Det er jeg udmærket klar over.

Men med den historik som de har vist tidligere, samt det faktum at der endnu ikke findes voldsomt mange spil til de to nye konsoller, gør at jeg ikke ligefrem har den største tiltro til tjenesten.



Som udgangspunkt så kan man vel ikke rigtig klage over at de tilføjer ekstra ting til abonnementet til samme pris. Selvom Sony så gør den del bedre :)

Det sagt, så skal de oppe sig lidt hvis de rent faktisk vil have noget goodwill ud af Games with Gold.. :b Når de tilbyder Assassins Creed2, og Sony så tilbyder 3'eren umiddelbart bagefter, så ser de ikke for godt ud i sammenligning :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JanR » 14. nov 2013 22:22

khougaard skrev:Enig i at det aldrig, vil blive et svært valg, men deres games with gold har sgu også været et ret stor fuser, som ikke har fået mange til at skifte side, måske de har set skriften på væggen!


Konkurrencen fra Playstation+ har jo presset Microsoft til at fortsætte med deres Games with Gold, så man kan håbe at den samme konkurrence også snart udmønter sig i nogle ordentlige nyere spil til Xbox folket.

Den europæiske Playstation+ service har også skåret ned fra tre månedlige PS3 spil, til nu to, efter at PS4 er udkommet (to PS3 spil, to Vita spil og to PS4 spil om måneden).
Så værdien er faldet lidt, hvis man ikke har tænkt sig at købe en PS4 foreløbigt.

Buktu skrev:Det sagt, så skal de oppe sig lidt hvis de rent faktisk vil have noget goodwill ud af Games with Gold.. :b Når de tilbyder Assassins Creed2, og Sony så tilbyder 3'eren umiddelbart bagefter, så ser de ikke for godt ud i sammenligning :)


Mon ikke der kommer nogle ordentlige spil til Games with Gold, inden for de næste par måneder?
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 14. nov 2013 22:28

http://www.youtube.com/watch?v=5xAICqCTMNI
Til dem der ikke har set South Parks, take på consol Wars:-) kan den varmt anbefales.
Carmen er selvfølgelig på vores side.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 14. nov 2013 22:38

JanR skrev:
CaptainKicker skrev:
Lowlandet skrev:Bedste nyhed længe!

"Great news: Access to free games each month is coming for Xbox Live Gold members on #XboxOne – Details coming later in 2014" - Major Nelson


Yay, og vi beholder dem faktisk. Fantastisk nyhed.


Hvis jeg kan vælge mellem denne liste (nogle få nævnte titler):
  1. Demon's Souls
  2. Mass Effect 3
  3. Red Dead Redemption
  4. Assassins Creed 3
  5. Battlefield 3
  6. Far Cry 3
  7. Hitman: Absolution
  8. Dragons Dogma: Dark Arisen
  9. Spec Ops: The Line
  10. Kingdoms of Amalur: Reckoning
  11. Sleeping Dogs
  12. Batman: Arkham City
  13. Borderlands
  14. Metal Gear Solid: Revengeance
  15. LittleBigPlanet 2
  16. GRID 2
  17. Guacamelee
  18. +en masse fede spil til Vitaen med i den samme pris
fra Playstation+ som man kun kan spille i mens man er abonnent (som officielt er billigere end Live Gold), mod disse spil:

  1. Iron Brigade
  2. A World of Keflings
  3. Halo 3
  4. Might and Magic: Clash of Heroes
  5. Rainbow Six: Vegas
  6. Magic the Gathering
  7. Dead Rising 2
  8. Crackdown
  9. Assassins Creed 2
  10. Defense Grid
  11. Fable 3
som man kan beholde permanent - ja så ved jeg sgu godt hvad jeg ville vælge. :lol:


Det er en af grundende til, at jeg skal have ps4 og ps+. Jeg forstår ikke helt argumentet:"Ja, det fint, men på xbox får jeg lov at beholde spillene". Jeg har selv været uafbrudt xbox live gold abonnement i 6-7 år, og det er derfor lige meget, om jeg må beholde dem, hvis jeg pludselig, ikke har gold for det sker ikke. Dvs. har jeg ps+ de næste mange år vil jeg have dem alligevel. Det er også begrænset, hvor længe jeg mener, det samme spil er sjovt. Dog skal alle, der argumentere for at xbox live modellen er bedre, skal selvfølgelig have lov at nyde halo 3 fra 2007 de næste mange år. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 14. nov 2013 22:58

Smut nu ud af Xbox One tråden Shooter DK.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 14. nov 2013 23:11

Lowlandet skrev:Smut nu ud af Xbox One tråden Shooter DK.


manden har jo ret det er en stor joke de har ikke givet et ordenligt spil ud det er virkelig noget lort i forhold til sony :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JanR » 14. nov 2013 23:14

SvAmP skrev:manden har jo ret det er en stor joke de har ikke givet et ordenligt spil ud det er virkelig noget lort i forhold til sony :)


Til gengæld beholder man dem faktisk. :D
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 14. nov 2013 23:17

ja :) det er virkelig stort af dem at give halo 3 væk :O spillet er kun fra 07 det er virkelig vildt de gør det!! og rainbow six vegas jamen det stikker jo helt af!!!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 14. nov 2013 23:53

SvAmP skrev:
Lowlandet skrev:Smut nu ud af Xbox One tråden Shooter DK.


manden har jo ret det er en stor joke de har ikke givet et ordenligt spil ud det er virkelig noget lort i forhold til sony :)


Mener bare ikke at det er den rette tråd at brokke sig I.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 15. nov 2013 08:33

Lowlandet skrev:Smut nu ud af Xbox One tråden Shooter DK.


I stedet for at gå efter manden, så gå dog efter bolden. Hvis du er uenig så fortæl dog hvorfor, for dette er jo trods alt et debat forum. Hvis du ikke besidder evnen til basal kommunikation, igennem debat, bør du måske smutte? Jeg ser dog hellere, du bliver, og en smuk debat kan opstå. Sagde jeg noget forkert, i det jeg skrev? for så ændrer jeg det gerne på stedet.

God dag, Lowlandet. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 15. nov 2013 08:55

Shooter DK skrev:Dog skal alle, der argumentere for at xbox live modellen er bedre, skal selvfølgelig have lov at nyde halo 3 fra 2007 de næste mange år. ;)

Tak ... selvom det ikke kommer til at ske. Jeg kan ikke lide Halo.

Når det er sagt så synes jeg GwG er helt fint, fordi jeg vælger at se glasset som halvfyldt.
Uanset alderen på de gratis spil, så har de alle en værdi, hvis jeg fx skulle købe dem brugt eller via markdespladsen. Denne værdi ligger som regel på 30-40kr/stk, eller cirka 80kr om måneden, men lad os være konservative og sætte den samlede værdi til 60kr samlet. 12 x 60 = 720kr om året, hvilket er noget mere end jeg betaler for Xbox Live, så selv hvis jeg kun downloader og spiller halvdelen af spillene, så har jeg i praksis gratis Live fordi mit abonnement dækker prisen på spillene.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron