Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 13. nov 2013 19:19

ronnow1000 skrev:Videre, er her nogle der ved om det vil være muligt at bruge sine xbox 360 arcade spil på xbox one?
not possible
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 13. nov 2013 19:56

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 13. nov 2013 22:08

Kan altså snart ikke vente mere!
Håber bare for det bedste med den konsol!
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rune322 » 13. nov 2013 22:25

Kan man købe Digitalt på Boxen med en Dansk account fra day one? Sorry hvis i har svaret på det før.
Tænkte jeg ville prøve at gå fuld Digital i next gen.
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 13. nov 2013 22:30

Major Nelson starter sin XB1 via Kinect (og det går pænt stærkt som de sagde i børneradio for nogle år siden)
http://instagram.com/p/gq0f97RYTR/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Danny Beyer » 13. nov 2013 23:26

Så har jeg besluttet mig for at købe en Xbox One. Jeg benytter et indbytningstilbud hos Gamestop som er 1 Playstation 3 plus 4 spil fra deres liste + 1599kr. = 1 Xbox One.

Den playstation 3 jeg har er en 120gb version og ikke særligt ny. Spillene jeg indbytter er fundet på Elgiganten (Lost Planet 3) og resten på Amazon.co.uk til en samlet pris af 412kr.

Dvs. jeg kommer af med en Playstation 3 og knap 2000 kr. for en Xbox One.. Det synes jeg er et fint tilbud og jeg kan sagtens vente for jeg har stadig min Xbox 360.

Desuden har jeg også 1200kr. stående ved Gamestop for noget indbytning for et halvt år siden.


Jeg tror ikke den bliver billigere (1200 eller ej) hvis man kan vente med at få den til starten af næsten år.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 14. nov 2013 11:15

Nej det lyder rigtigt fint Danny. Jeg glæder mig til at høre mere om Xbox One, når den lander hos dansken :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 14. nov 2013 14:28

IkkNico skrev:Major Nelson starter sin XB1 via Kinect (og det går pænt stærkt som de sagde i børneradio for nogle år siden)
http://instagram.com/p/gq0f97RYTR/


Det går da godt nok pænt stærkt !! :D 13 sekunder !!! (from low power mode)

8 dage tilbage :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2013 14:38

Blandina skrev:
IkkNico skrev:Major Nelson starter sin XB1 via Kinect (og det går pænt stærkt som de sagde i børneradio for nogle år siden)
http://instagram.com/p/gq0f97RYTR/


Det går da godt nok pænt stærkt !! :D 13 sekunder !!! (from low power mode)

8 dage tilbage :D



Ja, det er cool nok :)

Lækkert Sony 4K Ultra TV han har sig der :D Troede egentlig at de havde et samarbejde med Samsung ...

Billede
Senest rettet af Slimjay DK 14. nov 2013 14:39, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 14. nov 2013 14:39

Rune322 skrev:Kan man købe Digitalt på Boxen med en Dansk account fra day one? Sorry hvis i har svaret på det før.
Tænkte jeg ville prøve at gå fuld Digital i next gen.


Du mener Dansk Gamer Tag ikke? Det kan du sagtens, men om man er nødt til at logge ind på UK Live marked er lidt usikkert. Men det får du at vide om en uge. Jeg går rent DD denne generation. :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 14. nov 2013 14:41

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:
IkkNico skrev:Major Nelson starter sin XB1 via Kinect (og det går pænt stærkt som de sagde i børneradio for nogle år siden)
http://instagram.com/p/gq0f97RYTR/


Det går da godt nok pænt stærkt !! :D 13 sekunder !!! (from low power mode)

8 dage tilbage :D



Ja, det er cool nok :)

Lækkert Sony 4K Ultra TV han har sig der :D Troede egentlig at de havde et samarbejde med Samsung ...

Billede


Det ER det faktisk, og RESPEKT til Major at han bruger et TV fra hans konkurenter. :D

De havde et samarbejde med Samsung under 360 lanceringen, men jeg har faktisk ikke lagt mærke til hvilke mærker de har brugt på eg E3
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2013 14:46

Ja, det skal blive spændende at se om det er noget bøvl eller lige til :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2013 14:49

Blandina skrev:Det ER det faktisk, og RESPEKT til Major at han bruger et TV fra hans konkurenter. :D

De havde et samarbejde med Samsung under 360 lanceringen, men jeg har faktisk ikke lagt mærke til hvilke mærker de har brugt på eg E3


Det nok nærmere manglende respekt for konkurrenten, når han ikke har nosser nok til at vise at det er et Sony TV, mærked er jo ligesom dækket til :wink:

Jeg har heller ikke bidt mærke i hvilket type skærme de brugte under E3
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 14. nov 2013 14:54

Slimjay DK skrev:Ja, det skal blive spændende at se om det er noget bøvl eller lige til :)


Ja lad os da håbe der ikke bliver noget bøvl. :D
En af mine kammerater, der tager med til Tyskland for at købe X1, har en noget langsom net forbindelse hvor han bor. Så han får self lov til at downloade Day One update hos mig. Hvis den er på ca 500mb tager det under 2 minutter.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 14. nov 2013 14:59

Slimjay DK skrev:
Blandina skrev:Det ER det faktisk, og RESPEKT til Major at han bruger et TV fra hans konkurenter. :D

De havde et samarbejde med Samsung under 360 lanceringen, men jeg har faktisk ikke lagt mærke til hvilke mærker de har brugt på eg E3


Det nok nærmere manglende respekt for konkurrenten, når han ikke har nosser nok til at vise at det er et Sony TV, mærked er jo ligesom dækket til :wink:

Jeg har heller ikke bidt mærke i hvilket type skærme de brugte under E3


Det er nu ret genkendelig alligevel. Samsung betalte vist for at MS skulle bruge deres skærme sidst.
Det er ikke sikkert der er indgået aftale med Sony on det :D :D :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster