Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Anastacio » 13. nov 2013 00:14

Slimjay DK skrev:
Anastacio skrev:Nej, der er ikke stor forskel på CoD Ghosts på de to konsoller, men jeg mener nu alligevel at nogle anmeldere har nævnt, at nativ 1080p på PS4 er et lille strå pænere end det opskalerede på Xbox One. Og så er Infinity Ward i gang med en patch, som får frameraten på PS4 op på dupperne.

Anyway, jeg tror selv at vi kommer til at se en grafisk forskel mellem PS4 og Xbox One de sidste år, som vi også gjorde i denne generation.

PS: Ryse: Son of Rome er tæt på at blive mit første Xbox One spil, men det siger mig ikke det store. Håber at historien kan holde fast i mig.

EDIT:
Har vi forresten en tråd til dem der importerer Xbox One?
Jeg søger nemlig nye venner at spille med nogle aftener og rydder op i min venneliste inden længe.


Du kan jo kigge på tråden omkring busturen til tyskland, der burde være en 20 stykker og husk at du kan have 1000 venner på Xbox one, så du rammer nok ikke lige loftet med det samme :wink:

Okay tak. :)

Nah, men jeg vil helst gerne begrænse det, så jeg også kan huske dem jeg har på min liste. :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 13. nov 2013 00:19

Slimjay DK skrev:
Garde92 skrev:nogen der har prøvet at bestille 1 day delivery til danmark ? fra amazon uk det bare om man kan være sikker på at have den 22.


Når en pakke skal fra UK til DK er der ingen garanti. Hvis Amazon først sender d. 20 eller 21, så har du den ikke d. 22.

Men skal man have noget hurtigt fra UK, så er min erfaring at Amazon gør det bedst.



Du tager fejl, hvis du bestiller en vare fra amazon inden kl 15 eller 16 har du den med 100% sikkerhed næste dag, hvis du bruger 1 day delivery har nemlig selv prøvet det par gange.
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 13. nov 2013 07:01

Skuffende at dead rising kommer helt ned på 16 fps det er der ikke meget next gen over
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 13. nov 2013 07:02

ALIE skrev:Jeg ved godt ting som tv guide ikke vil virke her.
Men kan en yousee box tilsluttes?


Det håber jeg godt nok den kan. Men tror ikke det er nogen der ved det med sikkerhed endnu.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 13. nov 2013 07:03

:D
SvAmP skrev:Skuffende at dead rising kommer helt ned på 16 fps det er der ikke meget next gen over


Det kan der ikke være 2 meninger om!
Man må håbe at det bare er lidt start problemer, da de ikke har udviklet så længe til konsollen. Jeg var ikke med fra starten af denne generation, men var det ikke nogenlunde det samme der?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 13. nov 2013 07:50

Cena skrev:Man må håbe at det bare er lidt start problemer, da de ikke har udviklet så længe til konsollen. Jeg var ikke med fra starten af denne generation, men var det ikke nogenlunde det samme der?


Fuldstændig det samme, jeg husker stadig hvor skuffede folk var over PDZ der var helt nede på 10 fps, men spillet var nu meget sjovt alligevel
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 08:35

EPIC STRIPY skrev:
Slimjay DK skrev:
Garde92 skrev:nogen der har prøvet at bestille 1 day delivery til danmark ? fra amazon uk det bare om man kan være sikker på at have den 22.


Når en pakke skal fra UK til DK er der ingen garanti. Hvis Amazon først sender d. 20 eller 21, så har du den ikke d. 22.

Men skal man have noget hurtigt fra UK, så er min erfaring at Amazon gør det bedst.



Du tager fejl, hvis du bestiller en vare fra amazon inden kl 15 eller 16 har du den med 100% sikkerhed næste dag, hvis du bruger 1 day delivery har nemlig selv prøvet det par gange.


alt kan gå galt under transport, så 100% sikkerhed vil der aldrig være. Og jeg tror ikke du får dine penge retur hvis der går 2 dage :wink:

EDIT : Så skal vi jo huske på at de nok har ekstra travlt i denne tid ....
Senest rettet af Slimjay DK 13. nov 2013 08:46, rettet i alt 2 gange.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 08:44

Cena skrev::D
SvAmP skrev:Skuffende at dead rising kommer helt ned på 16 fps det er der ikke meget next gen over


Det kan der ikke være 2 meninger om!
Man må håbe at det bare er lidt start problemer, da de ikke har udviklet så længe til konsollen. Jeg var ikke med fra starten af denne generation, men var det ikke nogenlunde det samme der?


Hvis det er start problemer, så burde man udskyde titlen til den var finpudset, ligesom ubisoft har valgt med Watch dogs og Sony har valgt med Driveclub. Vi snakker en exclusive titel her, og de har kun haft en platform at bekymre sig om, og så failer de alligevel gevaldigt.

Håber sku det kan rettes op hurtigt med en patch, ellers er det godt nok trist.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 13. nov 2013 09:18

Slimjay DK skrev:
Cena skrev::D
SvAmP skrev:Skuffende at dead rising kommer helt ned på 16 fps det er der ikke meget next gen over


Det kan der ikke være 2 meninger om!
Man må håbe at det bare er lidt start problemer, da de ikke har udviklet så længe til konsollen. Jeg var ikke med fra starten af denne generation, men var det ikke nogenlunde det samme der?


Hvis det er start problemer, så burde man udskyde titlen til den var finpudset, ligesom ubisoft har valgt med Watch dogs og Sony har valgt med Driveclub. Vi snakker en exclusive titel her, og de har kun haft en platform at bekymre sig om, og så failer de alligevel gevaldigt.

Håber sku det kan rettes op hurtigt med en patch, ellers er det godt nok trist.


Det er vi enige om Slimjay. MS tør bare ikke stå uden ret mange eksklusiver på launch tror jeg, da det er et af de få stærke kort de har. Og så tror jeg de håber på folk glemmer hen af vejen hvis spillene ikke var så gode.
Der er jo ingen der hader dem nu for f.eks PDZ.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 09:25

Jeg hader dem for PDZ :) det er både tid og penge jeg aldrig får igen. :) PDZ var en af de titler jeg købte på launch sammen med Kameo ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 13. nov 2013 09:29

Slimjay DK skrev:Jeg hader dem for PDZ :) det er både tid og penge jeg aldrig får igen. :) PDZ var en af de titler jeg købte på launch sammen med Kameo ..


Haha ja okay, så er du en af de få som stadig bærer nag :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2013 11:15

Cena skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg hader dem for PDZ :) det er både tid og penge jeg aldrig får igen. :) PDZ var en af de titler jeg købte på launch sammen med Kameo ..


Haha ja okay, så er du en af de få som stadig bærer nag :D


Yup, det har givet mig varigt men, og selvom jeg sagsøgte dem, fik jeg intet ud af det udover en gæld :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Macheta » 13. nov 2013 15:24

Er der nogen, der har en ide om hvornår vi får lov at se Forza Motorsport 5 achievement listen. En af de ting jeg faktisk glæder mig til at se, i og med det jo er en One-titel! :-)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 13. nov 2013 17:24

Kun 'gammel' Netflix på Xbox One?

Skal det forståes sådan at det kun er det gamle Netflix design der kommer på XO , eller kommer der slet ikke Netflix på den? kan sgu ikke lige forstå det der står her:

'The only device guaranteed not to be on the docket? The Xbox One. Jaffe says it's too deep in Microsoft's design language to participate.'

Læst her:
http://www.engadget.com/2013/11/13/netf ... xperience/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ronnow1000 » 13. nov 2013 18:35

Xbox One kan bestille fra redcoon.dk med levering i uge 48/49, dette skyldes de sender fra tyskland :)

Har lige selv bestilt mig en.

Videre, er her nogle der ved om det vil være muligt at bruge sine xbox 360 arcade spil på xbox one?
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron