Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 20:44

Mere fra Ryse
om man kan lide spillestilen er op til den enkelte, men der er godt med "Eye Candy" om ikke andet :D

Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 20:51

Erroneus skrev:Det er bare svært at bedømme ud fra stille stående screenshots og Youtube videoer som smadrer frames og biraten :)

I øvrigt er billederne fra TSA ikke særligt godt at bedømme ud fra, pga. lysindstillingerne er sat forkert på PS4 versionen, som også nævnes i deres video.


Det er heller ikke så vigtig, det er mest for lige at vise at der er ingen af de nye konsoller der er "MEGET STÆRKERE" end den anden. Folk skal ikke lade sig besnære af paper specs. Vi kan jo allerede se nu at forskellen på spillene heldigvis ikke er store, så uanset hvad konsol man vælger vil man få samme spille oplevelse, og det må da være positivt for alle :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 12. nov 2013 20:55

Blandina skrev:Det er heller ikke så vigtig, det er mest for lige at vise at der er ingen af de nye konsoller der er "MEGET STÆRKERE" end den anden. Folk skal ikke lade sig besnære af paper specs. Vi kan jo allerede se nu at forskellen på spillene heldigvis ikke er store, så uanset hvad konsol man vælger vil man få samme spille oplevelse, og det må da være positivt for alle :D


Men det kan man jo ikke konkluder ud fra et spil som COD:Ghost, som er lavet på en gammel engine og virker meget dårlig optimeret til begge next-gen konsoller. Det er faktisk enormt svært at komme med en konklusion, så tidligt, fordi vi ved jo at kvaliteten af spillene udvikler sig meget over årene, heldigvis :)

Ud over det, så tror jeg de fleste vælger det som deres venner vælger :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 21:00

Erroneus skrev:
Blandina skrev:Det er heller ikke så vigtig, det er mest for lige at vise at der er ingen af de nye konsoller der er "MEGET STÆRKERE" end den anden. Folk skal ikke lade sig besnære af paper specs. Vi kan jo allerede se nu at forskellen på spillene heldigvis ikke er store, så uanset hvad konsol man vælger vil man få samme spille oplevelse, og det må da være positivt for alle :D


Men det kan man jo ikke konkluder ud fra et spil som COD:Ghost, som er lavet på en gammel engine og virker meget dårlig optimeret til begge next-gen konsoller. Det er faktisk enormt svært at komme med en konklusion, så tidligt, fordi vi ved jo at kvaliteten af spillene udvikler sig meget over årene.


Enig, om 5-6 år vil spillene til begge være meget bedre, akkurat lige som i denne generation. Og de sidste små forskelle vil nok være udvisket allerede om 2 år når multiplatform spillene har fået optimeret deres "engines"

Jeg håber dog ikke vi skal vente 8 år igen før vi får nye konsoller, men jeg tror det desværre.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2013 21:06

Erroneus skrev:
Blandina skrev:Det er heller ikke så vigtig, det er mest for lige at vise at der er ingen af de nye konsoller der er "MEGET STÆRKERE" end den anden. Folk skal ikke lade sig besnære af paper specs. Vi kan jo allerede se nu at forskellen på spillene heldigvis ikke er store, så uanset hvad konsol man vælger vil man få samme spille oplevelse, og det må da være positivt for alle :D


Men det kan man jo ikke konkluder ud fra et spil som COD:Ghost, som er lavet på en gammel engine og virker meget dårlig optimeret til begge next-gen konsoller. Det er faktisk enormt svært at komme med en konklusion, så tidligt, fordi vi ved jo at kvaliteten af spillene udvikler sig meget over årene, heldigvis :)

Ud over det, så tror jeg de fleste vælger det som deres venner vælger :)


Ja personligt starter jeg med Xbox af et par grunde.
1- udefra hvad vi har set imellem One og ps4 og hvad vi så denne gen af exclusive titler .
2- jeg brugte kun min ps3 til blu og exclusive og der for, er alle jeg spillet og snakket med online der. Har faktisk ingen Ps venner.
3 controller og Kinect. Interface.
Ja køber 100% Ps4 en dag Men jeg starter med One. Vil lige sige tvivler på denne gen bliver ligeså lang. Giver den Maks 6år
Senest rettet af ALIE 12. nov 2013 21:24, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 12. nov 2013 21:13

Jeg tror heller ikke denne generation bliver lige så lang, omkring 6 år lyder ikke helt forkert. Og oversagen er simpelthen at nu hvor alle konsollerne meget ligner PC'erne, så skulle det være MERE simpelt at lancere en ny konsol, hvis de altså holder fast i x86 og så begynder stream-gaming jo også at spøge mere og mere i kulisserne.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 21:14

Erroneus skrev:Ud over det, så tror jeg de fleste vælger det som deres venner vælger :)


Det tror jeg du har ret i, uanset hvad rygter og sladder der går, så har de fleste jo nok allerede bestemt sig inden de faktisk har prøvet nogen af de nye konsoller. :lol:

Nogen få lader sig påvirke af pressen og "Ship Jumper", men det går jo begge veje, så det går nok lige op.
http://unionvgf.com/index.php?forums/xbox-discussion.2/ har ihvertfald også nogen som kommer fra "den anden lejr".

Men jeg må sige at jeg aldrig nogensinde har læst så meget ondsindet sladder (dog ikke herpå denne tråd) som denne generation, sådan husker jeg det ihvertfald ikke fra sidste gang vi fik nye konsoller.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. nov 2013 21:23

Blandina skrev:
Erroneus skrev:Ud over det, så tror jeg de fleste vælger det som deres venner vælger :)


Det tror jeg du har ret i, uanset hvad rygter og sladder der går, så har de fleste jo nok allerede bestemt sig inden de faktisk har prøvet nogen af de nye konsoller. :lol:

Nogen få lader sig påvirke af pressen og "Ship Jumper", men det går jo begge veje, så det går nok lige op.
http://unionvgf.com/index.php?forums/xbox-discussion.2/ har ihvertfald også nogen som kommer fra "den anden lejr".

Men jeg må sige at jeg aldrig nogensinde har læst så meget ondsindet sladder (dog ikke herpå denne tråd) som denne generation, sådan husker jeg det ihvertfald ikke fra sidste gang vi fik nye konsoller.


Du må have færdes nogle pæne steder. Nogle af de sites jeg læste regelmæssigt var der meget personlige udfald på folk.
Men som der bliver skrevet, så vælger man, hvad vennerne gør. Jeg vaklede meget mellem de to, og valget blev X1 fordi gutterne køber den. Så med lidt held lander den på adressen på min 30 årlige fødselsdag (føs'dags gave til mig selv) :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 12. nov 2013 21:26

Erroneus skrev:Jeg tror heller ikke denne generation bliver lige så lang, omkring 6 år lyder ikke helt forkert. Og oversagen er simpelthen at nu hvor alle konsollerne meget ligner PC'erne, så skulle det være MERE simpelt at lancere en ny konsol, hvis de altså holder fast i x86 og så begynder stream-gaming jo også at spøge mere og mere i kulisserne.


Hvis de holder fast i x86 så lyder ny HW om 6 år rimelig. MEN jeg tror det ikke, det er så dyrt at lancere en ny konsol, så jeg tror vi skal forvente at der går min 10 år.
Og om 10 år hvor er vi da ? Min personlige mening er, at om 10 år er det ligeså naturligt at streame spil som det er at streame film og musik idag.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 12. nov 2013 21:26

Omkring Ryse videoer ovenover. HOLYSHIT Det ser fedt ud.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 12. nov 2013 21:28

Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 12. nov 2013 21:30

I må have mig meget undskyldt, men jeg kan altså virkelig ikke se hvad folk ser i det der Ryse. Undskyld hvis jeg har såret nogen. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. nov 2013 21:34

Shooter DK skrev:Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)


Nu er det jo ikke alle der får lige så meget i lommepenge som dig selv. ;)








I kid, I kid. :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 12. nov 2013 21:37

Shooter DK skrev:Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)

Det ender jeg da også med, hvis jeg kender mig selv godt nok, det bliver bare ikke her fra starten af :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. nov 2013 21:44

Shooter DK skrev:Hvorfor vælge en af konsollerne? Hvorfor ikke dem begge? Det gør jeg. ;)


Tid ... Tid ... Tid :(
Også derfor at jeg køber den nu, da de første 6 måneder på arbejde bliver crazy i 2014
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron