Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 4. nov 2013 20:39



Lækre features :-) Det varer ikke længe mer'!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 5. nov 2013 08:42

Lavede en sikkerheds forudbestilling på en xbox one hos amazon.co.uk for et par uger siden, i tilfælde af at der skulle komme nogle grimme overraskelser omkring PS4. Nu har de lige sendt mig en mail her til morgen om jeg får min day one edition med gratis fifa download code d. 25 november.

Det virker da noget mærkeligt at de stadigt har day one editions, havde ikke forventet at jeg skulle tage endeligt stilling før til næste år.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 5. nov 2013 08:54

Slimjay DK skrev:Hvem fanden spiller også splitscreen i dag ? :)


Du har vist ikke spillet Blur i en sofa sammen med fire venner, som råber ad hinanden.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ronnow1000 » 5. nov 2013 10:04

Jeg er så heldig at have muligheden for at få købt en xbox one eller ps4 med fra USA, nogle her på tråden der har nogen viden om hvilke eventuelle problemer jeg vil kunne opleve ved at bruge en importeret konsol? og i så fald, hvilken konsol vil give færrest problemer? Jeg håber på xbox'en :)
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 5. nov 2013 10:39

ronnow1000 skrev:Jeg er så heldig at have muligheden for at få købt en xbox one eller ps4 med fra USA, nogle her på tråden der har nogen viden om hvilke eventuelle problemer jeg vil kunne opleve ved at bruge en importeret konsol? og i så fald, hvilken konsol vil give færrest problemer? Jeg håber på xbox'en :)


Mener at der er en FAQ her på siden omkring import af konsol - men mener ikke at nogen af dem skulle give de store problemer.
Xbox´en er i hver fald regionfri. Man skal blot huske at ændre sit locale til eksempelvis UK når man starter den op, så vil man kunne spille og købe ting via gift-cards fra UK
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 5. nov 2013 12:18

Buktu skrev:Den bedste form for multiplayer er stadig med nogle venner i en sofa foran samme fjernsyn.


FIFA ville være hat værd uden "splitscreen"
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2013 13:19

maagaard90 skrev:
Slimjay DK skrev:Hvem fanden spiller også splitscreen i dag ? :)


Du har vist ikke spillet Blur i en sofa sammen med fire venner, som råber ad hinanden.


Nej, heldigvis ikke :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iDanish Soul » 5. nov 2013 13:26

Er der nogen der ved hvordan man får kontakt den tyske Microsoft Store i forbindelse med afbestilling? Prøvede at ringe på begge deres telefonnumre men blev oplyst at nummeret ikke er i funktion (og ja, jeg huskede at sætte 0049 foran).
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 5. nov 2013 15:28

UnrealPirate skrev:Lige for at være sikker:

Når jeg får min X1 hjem fra UK og skal ind og hente Killer Instinct på den engelske store/butik (Den danske findes vel ikke før næste år?), er det så denne jeg skal bruge for at kunne købe det?:

http://www.shopto.net/video%20games/xbo ... -gift-card


Yep
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. nov 2013 15:31

Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 5. nov 2013 15:45

Ikke just noget der frembringer en "wow, next gen"-fornemmelse her.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 5. nov 2013 15:52

Nej nu et det også optaget så ser det allerede slemt ud. Men man kan aldrig forvente det store syntes jeg når det er de første titler. Du kan se den sammenlignings video jeg har lagt ind i Ghost tråden.

Det ser da en smule bedre ud på ps4 end 360 men det er ikke det store.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 5. nov 2013 15:53

Jeg må også indrømme jeg er rimeligt skuffet - Synes det ligner noget fra 360'eren.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. nov 2013 15:57

Thorpedo29 skrev:Nej nu et det også optaget så ser det allerede slemt ud. Men man kan aldrig forvente det store syntes jeg når det er de første titler. Du kan se den sammenlignings video jeg har lagt ind i Ghost tråden.

Det ser da en smule bedre ud på ps4 end 360 men det er ikke det store.


Killzone: Shadow Fall er da flot?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 5. nov 2013 16:32

Mike JezZ skrev:
Thorpedo29 skrev:Nej nu et det også optaget så ser det allerede slemt ud. Men man kan aldrig forvente det store syntes jeg når det er de første titler. Du kan se den sammenlignings video jeg har lagt ind i Ghost tråden.

Det ser da en smule bedre ud på ps4 end 360 men det er ikke det store.


Killzone: Shadow Fall er da flot?


Nej egentligt ikke men der findes en video i HQ, som godt nok skal DL's, af Killzone hvor det ser noget bedre ud. Men hvad har det med COD at gøre? Du kan jo heller ikke sammenligne Forza 5 med COD på PS4?

Tror bare vi skal acceptere at der ikke er meget next gen over COD.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron