Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf carlmlr » 29. okt 2013 23:29

Don Drift skrev:
Hvad ville i købe og hvorfor?

Entity, det er den bedste super til races :D
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 30. okt 2013 01:10

Så blev jeg lige bad sport for at forsvare mig selv. Flot, virkelig flot Rockstar!
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 30. okt 2013 01:41

Spiller stort set ikke online, synes det er så røvsygt og elendigt.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 30. okt 2013 03:05

Synes også det bliver trivielt ret hurtigt med de samme missioner igen og igen, det sjoveste er at nakke andre spillere og missioner/kage rundt med vennerne, men det skal man åbenbart passe på med. Troede det var Gta, og ik My little pony!?
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 30. okt 2013 03:07

Nakkede lige en til som sad i sin nok så kostbare bil, og jagtede mig..... nu er jeg Bad sport i 3 dage!
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 30. okt 2013 07:05

Don Drift skrev:En anden ting nu vi er ved "custom" nummerpladerne. Så kan andre i verdenen alligevel ikke se dem, så det er egentlig kun så man selv føler sig speciel ;)


Det sku da for latterligt, at andre ikke kan se dem, det en omner Rockstar.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 30. okt 2013 07:44

Don Drift skrev:En anden ting nu vi er ved "custom" nummerpladerne. Så kan andre i verdenen alligevel ikke se dem, så det er egentlig kun så man selv føler sig speciel ;)



Det passer nu ikke helt det der.
Jeg spillede med min fætter og en kammerat og de kunne godt se min egen custom nummerplade!
Fik heldigvis den app til android til at virke ordentligt, ved at læse mig frem til hvordan det skulle gøres så det virker altså ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 30. okt 2013 07:51

livekiller92 skrev:
Don Drift skrev:En anden ting nu vi er ved "custom" nummerpladerne. Så kan andre i verdenen alligevel ikke se dem, så det er egentlig kun så man selv føler sig speciel ;)



Det passer nu ikke helt det der.
Jeg spillede med min fætter og en kammerat og de kunne godt se min egen custom nummerplade!
Fik heldigvis den app til android til at virke ordentligt, ved at læse mig frem til hvordan det skulle gøres så det virker altså ;)


Læse dig frem? Link tak :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 30. okt 2013 08:16

Du går ind under indstillinger i selve appen herunder står der ved feks. Los Santos customs restart turtotial og herefter forklarer han hvad man skal.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 30. okt 2013 11:13

Don Drift skrev:Det kræver jo ingen skill at springe en bil i luften, prøv derimod at skyde chaufføren for at undgå Bad Sport.


Du kan evt bruge jerry can til at ødelægge bilen, det får du heller ikke bad sport for. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 30. okt 2013 11:43

Bimf skrev:Så blev jeg lige bad sport for at forsvare mig selv. Flot, virkelig flot Rockstar!

Ja, hvis man bare kører rundt og "forsvare" sig selv og ignorere R*'s advarsel tilstrækkelig mange
gange kommer man i bad sport. Hvis du så samtidigt render rundt og "forsvare" dig selv på
missioner eller konstant quitter jobs, så tæller det også med i bad sport. Hvis du bliver reporteret
af andre spillere tæller det også for bad sport.

Hvis du har en ubindelig trang til at rende rundt og "forsvare" dig selv bliver du nødt til også at
gennemføre missioner og jobs. Har selv stået på lur ved LS custom med sticky bombs og sprunget
masser af biler i stykker uden at komme i bad sport. Når du beslutter dig for at gå på "forsvars"
rampage skal du huske at samle lidt god karma i mellem.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 30. okt 2013 12:42

Don Drift skrev:Jeg har nu endelig fyldt min garage med de biler jeg gerne ville. Mangler dog en sidste brik i pusslespillet. En supercar.

Jeg har kigget og prøvekørt flere indtil videre, og jeg har fundet frem til et par stykker jeg har set mig varm på. Har dog utrolig svært ved at vælge, og jeg nægter at køre rundt i den forfærdtligt grimme ADDER som alle alligevel har.

Her er dem jeg kunne tænke mig, men skal dog kun bruge én af dem :)

Infernus, høj acceleration, fornuftig pris, lambo døre <3
Billede

Entity XF, høj tophastighed (2. hurtigst), gennemsnitlig acceleration, sexy look, høj pris
Billede

Cheetah, midt i mellem de to andre, er dog ikke vild med looket.
Billede

Hvad ville i købe og hvorfor?


Entity, den er den klart lækreste af dem du nævner... og i ræs er den ihvertfald lige så hurtig som adderen(på papiret måske en anelse lavere topfart, men ikke noget som du kan mærke i ræs)

Har selv en i dybrød metal med blå pearlecent lak, sorte carbon fælge med chromekant og tunet til max(af mit level ihvertfald)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 30. okt 2013 15:38

polle3600 skrev:
Bimf skrev:Så blev jeg lige bad sport for at forsvare mig selv. Flot, virkelig flot Rockstar!

Ja, hvis man bare kører rundt og "forsvare" sig selv og ignorere R*'s advarsel tilstrækkelig mange
gange kommer man i bad sport. Hvis du så samtidigt render rundt og "forsvare" dig selv på
missioner eller konstant quitter jobs, så tæller det også med i bad sport. Hvis du bliver reporteret
af andre spillere tæller det også for bad sport.

Hvis du har en ubindelig trang til at rende rundt og "forsvare" dig selv bliver du nødt til også at
gennemføre missioner og jobs. Har selv stået på lur ved LS custom med sticky bombs og sprunget
masser af biler i stykker uden at komme i bad sport. Når du beslutter dig for at gå på "forsvars"
rampage skal du huske at samle lidt god karma i mellem.

Har fået de fleste bad sports i kampens hede, og det var min vens bil som tit stod for skud. Jeg quitter aldrig jobs. Jeg ved som alle andre godt alt det du så nedladende skriver.
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 30. okt 2013 15:51

Bimf skrev:
polle3600 skrev:
Bimf skrev:Så blev jeg lige bad sport for at forsvare mig selv. Flot, virkelig flot Rockstar!

Ja, hvis man bare kører rundt og "forsvare" sig selv og ignorere R*'s advarsel tilstrækkelig mange
gange kommer man i bad sport. Hvis du så samtidigt render rundt og "forsvare" dig selv på
missioner eller konstant quitter jobs, så tæller det også med i bad sport. Hvis du bliver reporteret
af andre spillere tæller det også for bad sport.

Hvis du har en ubindelig trang til at rende rundt og "forsvare" dig selv bliver du nødt til også at
gennemføre missioner og jobs. Har selv stået på lur ved LS custom med sticky bombs og sprunget
masser af biler i stykker uden at komme i bad sport. Når du beslutter dig for at gå på "forsvars"
rampage skal du huske at samle lidt god karma i mellem.

Har fået de fleste bad sports i kampens hede, og det var min vens bil som tit stod for skud. Jeg quitter aldrig jobs. Jeg ved som alle andre godt alt det du så nedladende skriver.

Jamen, hvis du ved det hele som jeg skrev, hvordan ender du så med at ryge i bad sport? Noget ku' jo tyde på at du ik' kan finde ud af at opføre dig ordenligt.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 30. okt 2013 17:29

Nogen der kan forklare mig hvorfor den iFruit app viser biler jeg slet ikke har i min online garage? Vil gerne have custom plate på min Obey Tailgater, men den påstår jeg slet ikke har den, men en masse andre biler istedet, nogen måde at opdatere appen, så den giver de præcis rigtige biler i garagen?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron