Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 27. okt 2013 11:56

TwankyDK skrev:Syntes det er mærkeligt der ikke er nogen der har taget den iFruit app, og omdannet den til APK, android format, burde ikke være så svært.. Men det lyder jo desværre til at Apple betale Rockstar til at udsætte udgivelsen til Android, så regner de med folk går ud og køber en iPhone eller lign for at få dem app...


Haha, gider du ikke godt at...

Du har snart flere konspirations teorier omkring Rockstar & GTA V end om JFK!

Hvorfor skulle Apple betale Rockstar for at udsætte Android versionen, hvad ville de opnå ved det? Jeg tror hverken Rockstar eller Apple mangler penge ligenu.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 27. okt 2013 12:03

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Syntes det er mærkeligt der ikke er nogen der har taget den iFruit app, og omdannet den til APK, android format, burde ikke være så svært.. Men det lyder jo desværre til at Apple betale Rockstar til at udsætte udgivelsen til Android, så regner de med folk går ud og køber en iPhone eller lign for at få dem app...


Haha, gider du ikke godt at...

Du har snart flere konspirations teorier omkring Rockstar & GTA V end om JFK!

Hvorfor skulle Apple betale Rockstar for at udsætte Android versionen, hvad ville de opnå ved det? Jeg tror hverken Rockstar eller Apple mangler penge ligenu.


Spørg ikke mig, folk siger det i kommentarene inde på newswire
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf XboxGeek » 27. okt 2013 13:48

Er der andre end mig, som stadig oplever at biler forsvinder fra ens garage i GTA Online?
XboxGeek
 


Re: GTA V

Indlægaf staalmanden » 27. okt 2013 13:52

Magter ikke lige at læse hele tråden igennem, men jeg mangler et tip til at tjene nogle penge.

Jeg har gennemført spillet og hver karakter har ca 25 mio. Jeg har desværre ordnet at Lesters assasination missioner, så jeg kan ikke lave Stock market tricket... Er der andre smarte måder at samle penge på.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 27. okt 2013 13:56

staalmanden skrev:Magter ikke lige at læse hele tråden igennem, men jeg mangler et tip til at tjene nogle penge.

Jeg har gennemført spillet og hver karakter har ca 25 mio. Jeg har desværre ordnet at Lesters assasination missioner, så jeg kan ikke lave Stock market tricket... Er der andre smarte måder at samle penge på.


Faktisk ikke nej. Det bedste råd jeg kan give dig er at investere i pisswasser aktierne. Det steg voldsomt for mig (50%) efter jeg havde gennemført story.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 27. okt 2013 19:07

Behold den, den må være mere sjælden end tailgater:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 27. okt 2013 20:06

Don Drift skrev:
Jake242 skrev:Behold den, den må være mere sjælden end tailgater:-)


Det kan du have ret i, og det skader jo ingen at jeg har den.


Rockstar måske :p
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 27. okt 2013 23:53

TwankyDK skrev:Syntes det er mærkeligt der ikke er nogen der har taget den iFruit app, og omdannet den til APK, android format, burde ikke være så svært.. Men det lyder jo desværre til at Apple betale Rockstar til at udsætte udgivelsen til Android, så regner de med folk går ud og køber en iPhone eller lign for at få dem app...

Jeg er selv pænt irriteret over den ikke er på android endnu. Det er grænsene til for dårligt. Men jeg gætter på at det emd at appen skal tilpasses mange forskellige telefoner, skærmstørrelse og ydeevne er kommet lidt bag på det hold som skulle alve appen - eller for den sags skyld kan R* have hevet de mennesker over på online bug holdet hvilekt er meget sandsynligt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Danny Beyer » 28. okt 2013 09:59

Don Drift skrev:Hmm, fandt så lige ud af, at i hvert fald Franklin's Buffalo er en hacked/glitched bil, der er ført ind i Online delen via. modded Xbox.

Jeg fik den ved at bruge tricket hvor man hopper ind i passager sædet, starter en mission alene og så kører bilen i garage, for derefter at skifte session.

Vidste ikke den var "hacked", satte mig bare ind i den i en der kørte rundt free roam.

Ved ikke om det er smart at beholde den så.


Jeg har personligt fundet Custom Buffalfo, Sport 2 gange i online delen, så der er absolut intet glitchet ved den. Jeg har dog ikke gemt nogen af dem i garagen da jeg ikke havde tænkt over at det var en sjælden bil.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. okt 2013 10:46

Nogen med lokationer på hvor den kan findes?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf proz9c » 28. okt 2013 14:50

Har brug for nogle at spille med / exploite helis/lazers i garage

Helst folk over 25
proz9c
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 28. okt 2013 15:26

lazer i garage lyder spændende
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 28. okt 2013 19:18

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 28. okt 2013 20:01

Lowlandet skrev:iFruit app til Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... mes.ifruit

Fanme på tide. Tak for heads up!
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 28. okt 2013 20:05

Twinkling skrev:
Lowlandet skrev:iFruit app til Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... mes.ifruit

Fanme på tide. Tak for heads up!


Motherfucker fil, brug ikke data
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron