Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 25. okt 2013 21:20

Don Drift skrev:
TwankyDK skrev:
Don Drift skrev:Tror kun det er meningen at Tailgateren spawner, hvis der er en SMS fra simeon om den, og den spawner aldrig i kørende trafik.. :(


Mente også hvis man havde SMS'en. Så kan de to køretøjer påvirke frekvensen af dens spawn på de påpegede steder.


Tror desværre kun den spawner via den sms.. :( den sms fik jeg for lang tid siden, og afleverede en anden bil.. Håber jeg modtager samme sms igen manner
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. okt 2013 13:32

Så er jeg sku hjemme ved maskinen igen, hvis nogen herinde har en idé om tailgateren spawner for dem, så inviter mig gerne ind i jeres session, GT det samme som brugernavnet her :D

Edit: i det jeg startede online fik jeg smsen fra simoen om tailgateren.. :D

Kan ikke finde den :( :x
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 26. okt 2013 13:58

TwankyDK skrev:Så er jeg sku hjemme ved maskinen igen, hvis nogen herinde har en idé om tailgateren spawner for dem, så inviter mig gerne ind i jeres session, GT det samme som brugernavnet her :D

Edit: i det jeg startede online fik jeg smsen fra simoen om tailgateren.. :D

Kan ikke finde den :( :x


:lol: :lol: :lol: :lol: Hvad med at ringe til Rockstar, fortælle dem om dit boosting, og så spørge om de ikke kan lave en Tailgater dlc kun for din skyld?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. okt 2013 14:21

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Så er jeg sku hjemme ved maskinen igen, hvis nogen herinde har en idé om tailgateren spawner for dem, så inviter mig gerne ind i jeres session, GT det samme som brugernavnet her :D

Edit: i det jeg startede online fik jeg smsen fra simoen om tailgateren.. :D

Kan ikke finde den :( :x


:lol: :lol: :lol: :lol: Hvad med at ringe til Rockstar, fortælle dem om dit boosting, og så spørge om de ikke kan lave en Tailgater dlc kun for din skyld?


Du morer dig? Den må jo være der et eller andet sted
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 26. okt 2013 14:25

Meget. Jeg synes det er utroligt at nogen gider at gå så meget op i et fiktivt køretøj. :-D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. okt 2013 15:45

Folk siger den står ved golfklubben, gu gør den ej..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 26. okt 2013 18:29

Fandt den, men hvordan for i jeres tailgaters ind i garagen? den siger jeg ikke må
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 26. okt 2013 18:39

TwankyDK skrev:Fandt den, men hvordan for i jeres tailgaters ind i garagen? den siger jeg ikke må


Mon ikke der er en anden der ejer den du prøver at få ind i garagen?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 26. okt 2013 23:42

Hvad med at oprette en tailgater tråd?
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf EarthlyChimera » 27. okt 2013 02:29

Hvor har du fundet Franklins bil??
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Re: GTA V

Indlægaf NimaAKaJoJo » 27. okt 2013 02:37

carlmlr skrev:Forresten Jake, hvis du da læser tråden, var det denne her bil du snakkede om tidligere i tråden?
Billede



Kan man vælge det der blomster skin til bilen eller har du lavet drix i spillet? :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 27. okt 2013 04:32

JohnH skrev:Til jer med Android enheder, denne App er rigtig fed, masser af tips, tricks og maps, hvor man kan krydse af hvad man har nået

https://play.google.com/store/apps/deta ... m.ccm.gtav


Næh tak.

socialclub.rockstargames.com

trueachievements.com

er fin nok til mig.

Don Drift skrev:YES! Min garage er komplet.

Har endelig Michaels, Franklins og Trevors biler. Samt den super sjældne hard top cabriolet, Sentinel (BMW M3)

Interessant. Er der en guide et sted over disse bilers anskaffelse? Jeg samler info ind til når jeg har 100% historien+ singplayer achievements.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 27. okt 2013 06:22

Don Drift skrev:YES! Min garage er komplet.

Har endelig Michaels, Franklins og Trevors biler. Samt den super sjældne hard top cabriolet, Sentinel (BMW M3)


Franklins bil?

troede kun at den eksisterede som en one off i singleplayer?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf carlmlr » 27. okt 2013 10:48

NimaAKaJoJo skrev:
carlmlr skrev:Forresten Jake, hvis du da læser tråden, var det denne her bil du snakkede om tidligere i tråden?
Billede



Kan man vælge det der blomster skin til bilen eller har du lavet drix i spillet? :)

Det stickerbomb dele, og der er intet snyd i det :) kan ikke lige huske hvad bilen hedder, men tror ikke at andre biler kan få det
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 27. okt 2013 11:52

Syntes det er mærkeligt der ikke er nogen der har taget den iFruit app, og omdannet den til APK, android format, burde ikke være så svært.. Men det lyder jo desværre til at Apple betale Rockstar til at udsætte udgivelsen til Android, så regner de med folk går ud og køber en iPhone eller lign for at få dem app...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron