Xboxlife forum

Surface pro

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 22. okt 2013 11:08

Jeg ville lige høre om der er nogle der har erfaring med Microsoft Surface PRO.?
Kan de anbefales eller er det noget skrammel?

Jeg har tænkt på at købe den nye Surface PRO 2 der er udkommet idag. men ville lige høre om der er nogen der kender den gamle udgave?

er der evt. andre jeg skulle holde øje med?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf evandk » 22. okt 2013 11:15

Hej.

Jeg har den gamle Surface Pro, er fuldt tilfreds med den. Bruger ofte office, og med det Windows 8,1 nu også Outlook.

Jeg synes det er en ganske god tablet, og det lader til de har fået forlænget batteri levetiden til omkring 7 noget timer.

Så jeg er meget tilfreds med den. Dog har Nokia lige afsløret deres Lumia 2520 tablet, som ser meget lovende og lækker ud.

Men tror også det er en smags sag.
evandk
Niveau 2
 
Indlæg: 102
By: Helsingør


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 22. okt 2013 11:22

evandk skrev: Dog har Nokia lige afsløret deres Lumia 2520 tablet, som ser meget lovende og lækker ud.

Men tror også det er en smags sag.


Den ser super lækker ud, men det er en Windows RT tablet og det er jeg ikke interesseret i :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf Morten Skou » 22. okt 2013 12:50

Jeg havde min Surface PRO i ca. en uge, så røg den videre. Problemet er, at den er for stor til at være en tablet, og for dårlig rent ergonomisk til at være en ordentlig laptop.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Surface pro

Indlægaf Cena » 22. okt 2013 12:53

A42Merlin skrev:
evandk skrev: Dog har Nokia lige afsløret deres Lumia 2520 tablet, som ser meget lovende og lækker ud.

Men tror også det er en smags sag.


Den ser super lækker ud, men det er en Windows RT tablet og det er jeg ikke interesseret i :)


En kollega har købt en Windows RT tablet, og den undersøtter ikke Java, hvilket vi bruger i 2 systemer på skolen, så den er ikke meget bevendt som arbejds tablet. Han er lidt ærgerlig over han ikke fik undersøgt tingene bedre inden han købte den.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Surface pro

Indlægaf Mogwai » 22. okt 2013 14:08

Surface Pro 2 skulle efter sigende have elendig batteritid. Hvis dét har en betydning, så er det nok ikke den tablet du skal vælge.

Jeg afventer spændt Apple's event i aften hvor de afslører den nye Mini 2. Den bliver forhåbentligt det nye god-device :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Surface pro

Indlægaf Allan97 » 22. okt 2013 20:58

Jeg fik min Surface RT for 2 måneder og jeg kan kun sige god for Microsoft Tablet PC, er ked af at høre at det blev et flop men købte den alligevel og blev ikke skuffet fordi jeg havde set meget op til den og den skuffede mig slet ikke. er super glad for den og kan kun anbefale den til andre men de fleste er kun interesseret de ting der har det der æbleskrog bagpå. Har dog ikke brugt Office så meget endnu men har dog prøvet alle tingene. Men Windows Store skal dog forbedres og der skal lokkes flere udviklere til men det bliver forhåbligt bedre med tiden når flere folk for købt Surface.
Play Hard, Play Clean, Play To Win!
Allan97
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Surface pro

Indlægaf Competa » 22. okt 2013 21:51

Cena skrev:
A42Merlin skrev:
evandk skrev: Dog har Nokia lige afsløret deres Lumia 2520 tablet, som ser meget lovende og lækker ud.

Men tror også det er en smags sag.


Den ser super lækker ud, men det er en Windows RT tablet og det er jeg ikke interesseret i :)


En kollega har købt en Windows RT tablet, og den undersøtter ikke Java, hvilket vi bruger i 2 systemer på skolen, så den er ikke meget bevendt som arbejds tablet. Han er lidt ærgerlig over han ikke fik undersøgt tingene bedre inden han købte den.

Jeg har aldrig forstået hvorfor tablets ikke bruger java. Er det virkelig så svært at smide over ?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Surface pro

Indlægaf livekiller92 » 22. okt 2013 23:28

Kig på ekstrabladet der står lidt om den nye tablet fra Nokia som de afslørede Idag ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 23. okt 2013 06:17

Morten Skou skrev:Jeg havde min Surface PRO i ca. en uge, så røg den videre. Problemet er, at den er for stor til at være en tablet, og for dårlig rent ergonomisk til at være en ordentlig laptop.

Den nye Surface PRO 2 har en ny kick-stand som skulle hjælpe. Men jeg har også hørt den skulle være lidt klodset. Men den er jo heller ikke 'kun' en tablet :)

Cena skrev:En kollega har købt en Windows RT tablet, og den undersøtter ikke Java, hvilket vi bruger i 2 systemer på skolen, så den er ikke meget bevendt som arbejds tablet. Han er lidt ærgerlig over han ikke fik undersøgt tingene bedre inden han købte den.


En RT udgave er slet ikke aktuel :)

Mogwai skrev:Surface Pro 2 skulle efter sigende have elendig batteritid. Hvis dét har en betydning, så er det nok ikke den tablet du skal vælge.

Jeg afventer spændt Apple's event i aften hvor de afslører den nye Mini 2. Den bliver forhåbentligt det nye god-device :P


Surface pro 2 skulle ellers have en god batteritid i forhold til den første. Ca 7 timer.
Jeg har en Ipad men den kan ikke erstatte en PC :(

livekiller92 skrev:Kig på ekstrabladet der står lidt om den nye tablet fra Nokia som de afslørede Idag ;)

Den Nokia er en Windows RT. Selvom den er lækker er den ikke et emne
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 24. okt 2013 11:21

Det ender nok med en Surface pro 2. Jeg syntes ikke jeg kan finde andre alternativer der er tilsvarende.

Men jeg tager stadig imod forslag
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf Allan97 » 24. okt 2013 19:23

ja det lyder dejligt du vil prøve en surface pro 2, som sagt RT er ikke fuld pc dvs hente alle programmer som du kan ligesom på en normal pc i dag, men kan kun køre på programmer eller apps som det hedder nu fra Windows Store og det skal man huske på. hvis man vil have en fuld erstatning af en pc så er det pro versionen man skal have. men jeg kan nøjes med RT som passer til mit behov.
Play Hard, Play Clean, Play To Win!
Allan97
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 24. okt 2013 20:10

Allan97 skrev:ja det lyder dejligt du vil prøve en surface pro 2, som sagt RT er ikke fuld pc dvs hente alle programmer som du kan ligesom på en normal pc i dag, men kan kun køre på programmer eller apps som det hedder nu fra Windows Store og det skal man huske på. hvis man vil have en fuld erstatning af en pc så er det pro versionen man skal have. men jeg kan nøjes med RT som passer til mit behov.


Jeg prøvede lige en RT 2 idag. Det er sku en lækker tablet :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Surface pro

Indlægaf STurner » 24. okt 2013 20:17

Har haft en surface pro i 4 måneder.. og jeg er blevet rigtig glad for den!
Har en skærm til den når jeg arbejder der hjemme. Hvilket er rigtig rart, da surface skræm er lidt lille at arbejde på.
Men ville ikke havde de med en større da den er en drøm at havde med på farten.
Dog skal der et bord til for at man kan være særlig produktiv på den.
STurner
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Aarhus


Re: Surface pro

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2013 07:20

STurner skrev:Har haft en surface pro i 4 måneder.. og jeg er blevet rigtig glad for den!
Har en skærm til den når jeg arbejder der hjemme. Hvilket er rigtig rart, da surface skræm er lidt lille at arbejde på.
Men ville ikke havde de med en større da den er en drøm at havde med på farten.
Dog skal der et bord til for at man kan være særlig produktiv på den.


hvordan er den at bruge som tablet?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst

cron