Xboxlife forum

Xbox one/spil i Danmark??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Them » 15. okt 2013 09:54

Hey

Lige som så mange andre få jeg fat i en xo den 22 nov fra Tyskland. Men forhandler spilbutikkeren xo spil fra nov? Eller først fra næste år engang?
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf tue69 » 15. okt 2013 09:59

Them skrev:Hey

Lige som så mange andre få jeg fat i en xo den 22 nov fra Tyskland. Men forhandler spilbutikkeren xo spil fra nov? Eller først fra næste år engang?


Det kan vel ikke vides med sikkerhed, men mit bud ville være, at de fleste almindelige elektronikbutikker først begynder at forhandle spil, når konsollen kommer.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Nordic » 15. okt 2013 10:08

I følge gamestop først når den bliver launched i Danmark
Nordic
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Morten Skou » 15. okt 2013 10:13

Jeg ved at flere distributører i Danmark forventer at have Xbox One spil i butikkerne ved launch den 22. november, så nogle af dem vil man kunne købe her så vidt jeg forstår :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Mogwai » 15. okt 2013 10:26

Morten Skou skrev:Jeg ved at flere distributører i Danmark forventer at have Xbox One spil i butikkerne ved launch den 22. november, så nogle af dem vil man kunne købe her så vidt jeg forstår :)

Ved du hvilket prisleje de nye spil være i? Jeg har ikke lige fulgt så grundigt med i nyhederne omkring konsollen.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Michelve » 15. okt 2013 10:36

http://www.elgiganten.dk/catalog/konsol ... x-one-spil
Så lidt det samme pris som xbox360 enkelte titler er måske +50 kr
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Mogwai » 15. okt 2013 10:48

Michelve skrev:http://www.elgiganten.dk/catalog/konsol-spil/dk_spil_xbox_one/xbox-one-spil
Så lidt det samme pris som xbox360 enkelte titler er måske +50 kr

Ja ok, det kunne det godt se ud til, at spillene får et 50-100 kr. nøk i den forkerte retning.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 11:06

Mogwai skrev:
Michelve skrev:http://www.elgiganten.dk/catalog/konsol-spil/dk_spil_xbox_one/xbox-one-spil
Så lidt det samme pris som xbox360 enkelte titler er måske +50 kr

Ja ok, det kunne det godt se ud til, at spillene får et 50-100 kr. nøk i den forkerte retning.


Du havde vel ikke regnet med at de ville være billigere?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. okt 2013 11:13

Michelve skrev:http://www.elgiganten.dk/catalog/konsol-spil/dk_spil_xbox_one/xbox-one-spil
Så lidt det samme pris som xbox360 enkelte titler er måske +50 kr


Så man kan godt købe spil til xbox one til
November hos elgiganten her hjemme :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Tbigum » 15. okt 2013 11:16

hackNICE1112@ skrev:
Michelve skrev:http://www.elgiganten.dk/catalog/konsol-spil/dk_spil_xbox_one/xbox-one-spil
Så lidt det samme pris som xbox360 enkelte titler er måske +50 kr


Så man kan godt købe spil til xbox one til
November hos elgiganten her hjemme :-)


Nej, har fået svar på mail fra over en uge siden hvor jeg spurgte om de fik dem der, men det er en fejl, de får dem først når konsollen kommer til DK, og de skrev at de ville rette det på hjemme siden, men det har de så ikke gjort.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 12:04

Mon ikke coolshop får dem hjem, nu når de importere konsollen til DK ...

Men hvis man kan finde ud af at bestille sin konsol i tyskland, så kan man vel også finde ud af at bestille spillene fra UK ?? der koster spillene ca. 440 kr stk. leveret
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf ALIE » 15. okt 2013 13:19

Hvor bestiller folk spil fra i England .
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Major Oblivious » 15. okt 2013 13:21

ALIE skrev:Hvor bestiller folk spil fra i England .


Amazon.co.uk - super priser og levering. Selv deres FREE tager ikke mere end 2-3 dage (højest)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf hackNICE1112@ » 15. okt 2013 17:37

Slimjay DK skrev:Mon ikke coolshop får dem hjem, nu når de importere konsollen til DK ...

Men hvis man kan finde ud af at bestille sin konsol i tyskland, så kan man vel også finde ud af at bestille spillene fra UK ?? der koster spillene ca. 440 kr stk. leveret


Jo coolshop få spil hjem til november :-)
Har selv fået en mail om hvornår jeg ville få mine spil og det ville være mellem 22-29 november. :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox one/spil i Danmark??

Indlægaf Slimjay DK » 15. okt 2013 17:48

Major Oblivious skrev:
ALIE skrev:Hvor bestiller folk spil fra i England .


Amazon.co.uk - super priser og levering. Selv deres FREE tager ikke mere end 2-3 dage (højest)


Yup, Amazon er hardcore :D Det er noget der virker :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron