Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 6. okt 2013 20:06

Korrekt, men lad os se hvor sjovt det er at starte på ny for 3. gang...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 20:10

OK var lige inde og tjekke igen, det er et par timer siden sidst jeg tjekkede og nu er der lige mere info kommet tilbage som fx hvor mange ræs jeg har vundet og lidt andet. Så det tegner måske godt, venter med at spille til de har fixet det
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 6. okt 2013 20:24

Swerve skrev:OK var lige inde og tjekke igen, det er et par timer siden sidst jeg tjekkede og nu er der lige mere info kommet tilbage som fx hvor mange ræs jeg har vundet og lidt andet. Så det tegner måske godt, venter med at spille til de har fixet det

Mit gæt er du bare ikke så det før, jeg læste(og så det på min egen) at det hele tiden har været der også...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 20:30

Dreiager skrev:
Swerve skrev:OK var lige inde og tjekke igen, det er et par timer siden sidst jeg tjekkede og nu er der lige mere info kommet tilbage som fx hvor mange ræs jeg har vundet og lidt andet. Så det tegner måske godt, venter med at spille til de har fixet det

Mit gæt er du bare ikke så det før, jeg læste(og så det på min egen) at det hele tiden har været der også...

Nope, det var der nemlig imorges, tjekkede i eftermiddag og det var væk, og nu tilbage igen, det 100%

Edit. Nu er alt info væk igen
Senest rettet af Swerve 6. okt 2013 21:47, rettet i alt 1 gang.
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Bimf » 6. okt 2013 21:03

Havde startet forfra 3 gange. efter updaten tænkte jeg at det nu ville køre, så gamede igennem med en ven online, nåede næsten rank 15 havde lige købt garage osv..... I dag startede jeg så sjovt nok forfra for 4.gang, lavede den i slot 2 så håber stadig, Hvad gjorde den update egentlig? Nada i min lille verden!
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 6. okt 2013 21:19

Er virkelig blevet besat af GTA Online, så håber dælme at jeg snart kan spille med min character igen haha..
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 6. okt 2013 22:02

Bimf skrev:Havde startet forfra 3 gange. efter updaten tænkte jeg at det nu ville køre, så gamede igennem med en ven online, nåede næsten rank 15 havde lige købt garage osv..... I dag startede jeg så sjovt nok forfra for 4.gang, lavede den i slot 2 så håber stadig, Hvad gjorde den update egentlig? Nada i min lille verden!


Updaten gjorde det den skulle, at få folk der sad fast i den første mission videre... Der er ikke ændret andet
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 6. okt 2013 22:07

Jake242 skrev:
Bimf skrev:Havde startet forfra 3 gange. efter updaten tænkte jeg at det nu ville køre, så gamede igennem med en ven online, nåede næsten rank 15 havde lige købt garage osv..... I dag startede jeg så sjovt nok forfra for 4.gang, lavede den i slot 2 så håber stadig, Hvad gjorde den update egentlig? Nada i min lille verden!


Updaten gjorde det den skulle, at få folk der sad fast i den første mission videre... Der er ikke ændret andet

Ja jeg tænkte lidt det samme. Men altsåååå Øøøøøøh kom nu ikke :-D vi vil spille
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Dirty Harry » 6. okt 2013 22:10

Fandme underligt

Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: GTA V

Indlægaf dksiam » 6. okt 2013 23:01

Fandme fedt vil jeg nu hellere sige!
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2013 23:26

Don Drift skrev:
Hvor ser jeg personen på social club?


http://socialclub.rockstargames.com/gam ... /gtaonline

Helt til højre, efter Trevor.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 6. okt 2013 23:55

Don Drift skrev:
Blauwy skrev:
Don Drift skrev:
Hvor ser jeg personen på social club?


http://socialclub.rockstargames.com/gam ... /gtaonline

Helt til højre, efter Trevor.


Super fedt, der er ingenting :) Eller jo, men ingen progress.

Kan som jer andre kun se earned money og spent money. Samt races.

Hvor er det latterligt altså, har det lidt som om jeg er med i en beta fase.


haha, det irriterer mig virkelig grænseløst, især når det har kørt helt fint de sidste par dage..... Har brugt 30 timer på min character..
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Dreiager » 7. okt 2013 07:43

Don Drift skrev:Nogen der har prøvet at miste en character de havde lavet EFTER 1.02 updaten?


Ja
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: GTA V

Indlægaf Novotex » 7. okt 2013 08:54

Følg denne tråd hvis du har mistet din online-person eller penge osv.

http://support.rockstargames.com/hc/en- ... GTA-Online
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 7. okt 2013 10:24

Mistede min toyota hilux igår(som jeg møjsomligt havde fundet ude på landet og fragtet til byen) plus min pegassi motorcykel som var købt til 15K, pist borte som jeg aldrig havde haft dem... er dog ret sikker på at jeg har klokket min topfart på den motorcykel.

btw så syntes jeg de motorcykler er ALT for langsomme... kørte efter en anden gut i en civic type r look a like.... kunne dårligt hale ind på ham(han fik et sekunds forspring og så gunnede jeg cyklen... men goddamn hvor jeg stort set ikke halede ind på ham) og topfarten var ikke meget hurtigere

En motorcykel med 197 heste vil kunne følge med en Veyron til de første 200 km/t så hvordan helvede kan jeg stort set ikke hale ind på en "Civic"?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst