Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Jobbermann » 27. sep 2013 09:12

BauR skrev:Takker :D I har selvfølgelig begge ret men jeg har sgu været lidt for hurtig.. han blev sgu solgt for 1.5 mil, så ærgerligt hvis han nu skulle stige i meget i pris her de kommende dage, men kan sgu nok ikke tillade mig at være utilfreds :P


Hvem pokker har allerede 1,5mil :D
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Baltzardo » 27. sep 2013 10:57

Her er mit hold som min bedste bud og jeg lavede sammen, Thx alot mate!
Det er ren Brazil spillere:
Venstre til Højre
ST: Maikon Leite, Pato
M: Maicon, Wesley, Paulinho, Hulk
DF: Marcelo, Dante, Naldo, Fagner
GK: Julio Cesar
Billede
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BauR » 27. sep 2013 11:21

@Jobbermann Tænkte det samme da han blev solgt :P
BauR
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 29. sep 2013 22:02

Brugte lige lidt coins på packs... El Sharaawy, Ogbonna og så lige Dani Alves i 3 packs.

EDIT: Nuppede lige en mere.. In Form Robert Green, haha.

Billede

EDIT 2: Brugte lidt coins fra overstående salg til en pack mere.. Yeaehahh!!!

Billede

EDIT 3: Tog en til.. Hvad fanden sker er???

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 29. sep 2013 22:24

@CaptainKicker

Damn du er heldig!! :) Har en ven som købte 12000 fifa points i går, og det bedste han fik var Benzema.. tror han ville græde hvis han så hvad du har fået :D hahahaha
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 30. sep 2013 05:49

Nice pull Mike! Du er startet året godt ud må man sige!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf tue69 » 30. sep 2013 08:04

Hold kæft det er stærkt det der!

Jeg har trukket Aubemeyang (som jeg valgte at sælge fornuftigt til 35k) og så Willian (røg til 42k), men ellers har jeg udelukkende kørt bronzepakker, og det er ikke noget man tjener det store på. Har dog lavet nogle solide rare-pulls i bronze-regi, men højeste salgspris er på 3k, så indtil jeg får nallerne i spillet så laver jeg bare pack-teams :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Mikkelsen » 30. sep 2013 10:07

Kano frisk på lidt UT i aften. Lidt sjovere når man sidder sammen og evt. åbner packs... Hvis andre er friske så skriv gerne... Er på ved en 6-7 tiden..
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf JacDG » 30. sep 2013 13:08

Har i halft held med at vinde mange kampe? Jeg startede som lyn og torden og vandt 7-8 kampe i træk, men derefter er det blevet til 10 sejre og 17 nederlag. Jeg scorer en 2-4 mål i de fleste kampe, men samtidig indkasserer ejg en 4-5 mål pr. kamp, halvdelen af dem på hovedstød, langskud eller målmandsdrops, langt flere i tætte kampe.

Kan selvfølgelig være mine hold eller formationer, men synes bare mine spilleres styrke har mindre betydning for mig end for modspillerne - spillet er langt bedre i år synes jeg, jeg forstår bare ikke, hvorfor jeg får så mange nederlag igen i år, når jeg i 11eren og 12eren vandt ca. dobbelt så mange kampe som jeg tabte uden de store problemer. Føler mængden af tilfældigheder og dårlig AI er steget, det kan dog godt være mig som bare er blevet ringere.
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf FredrikLeander » 30. sep 2013 14:44

Er der andre end mig, der ikke kan få Ultimate-bonus? Når jeg vil gå ind og indløse min kode til det, kan jeg ikke skrive bindestreg?

Er der nogle der kan give mig en forklaring på dette? Det kunne være rigtig lækkert.
FredrikLeander
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf 2ndkrueger » 30. sep 2013 15:32

Nogen som har lyst til at spille i dag? Mit gamertag er z2ndkrueger :) Kunne være fedt med nogle UT gamers på min venneliste! Sorry hvis der allerede findes en tråd med fifa gamertags :)
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Cena » 30. sep 2013 15:43

Mikkelsen skrev:Kano frisk på lidt UT i aften. Lidt sjovere når man sidder sammen og evt. åbner packs... Hvis andre er friske så skriv gerne... Er på ved en 6-7 tiden..


Jeg satser på at være på fra omkring 19 tiden i aften og så et par timer frem. Skal have købt lidt nye spillere. Har mit fitness hold klar, så nu skal der købes ind til mit "main team" og ellers spilles nogle kampe :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 30. sep 2013 18:11

Jeg er lige faldet over denne tråd på EA's fifa 14 FUT forum -> http://forum.ea.com/uk/posts/list/2615452.page

Nogle brugere har fundet ud af, at EA tilsyneladende har opkrævet for meget for de FIFA point som folk har købt, tilsyneladende er der en regnefejl i og med opkrævningen ikke længere er i MS point, men i alm. valuta...

Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men kan se at det kan blive et anseligt beløb man kan være snydt for... hvordan dette ender bliver da spændende at se.

En tilfældig post fra nævnte tråd:
They have overcharged everyone for fifa points,

for example 12k fp cost £80 £64 with season pass, but it was priced at 8000 msp or 6400 with season pass

for £64 you can buy 8400 msp

They got the conversion wrong
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Ziqma2 » 30. sep 2013 22:51

BulletEyeDk skrev:Jeg er lige faldet over denne tråd på EA's fifa 14 FUT forum -> http://forum.ea.com/uk/posts/list/2615452.page

Nogle brugere har fundet ud af, at EA tilsyneladende har opkrævet for meget for de FIFA point som folk har købt, tilsyneladende er der en regnefejl i og med opkrævningen ikke længere er i MS point, men i alm. valuta...

Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men kan se at det kan blive et anseligt beløb man kan være snydt for... hvordan dette ender bliver da spændende at se.

En tilfældig post fra nævnte tråd:
They have overcharged everyone for fifa points,

for example 12k fp cost £80 £64 with season pass, but it was priced at 8000 msp or 6400 with season pass

for £64 you can buy 8400 msp

They got the conversion wrong


hmm jeg har købt en del! kan jeg så få nogen ekstra points eller noget?
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Tupilak » 2. okt 2013 14:03

Andre der er vild med at lave bronce hold ?

Billede
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron