Xboxlife forum

WSOP dansk pokerbord

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 21. sep 2013 10:38

Gamede et par gode borde i går, og har nu igen lidt mønt på kontoen. Skal vi lave et dansk spil i aften eventuelt?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Michelve » 21. sep 2013 17:05

øv en anden gang....kan ellers godt bruge lidt af din penge ;)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 21. sep 2013 18:45

De er nu ikke så nemme at få :D
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 22. sep 2013 00:05

Søndags dansker bord KL 14. ses vi
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Cowrider » 22. sep 2013 06:58

Kan i ikke ADD mig?

jeg ville super gerne spille med nogle dansker :)
Jeg er desvære først på idag. efter kl. 21 da jeg er på job :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf snoopy » 22. sep 2013 08:13

Jeg er nok også klar kl 14 hvis jeg kan løsrive mig fra gta.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 22. sep 2013 11:14

Der er gået æblerov i min søndag, så er først spillende i aften...
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf tryllehans » 22. sep 2013 18:25

jeg spiller også lidt en gang i mellem kast mig bare en invite
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf tryllehans » 23. sep 2013 18:20

er det bare mig eller lagger det rimelig meget i spillet ?
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 24. sep 2013 11:25

tryllehans skrev:er det bare mig eller lagger det rimelig meget i spillet ?


Jeg syntes ikke det er slemt mere. I starten gik jeg ikke med på de mere dyre borde, da jeg oplevede at blive smidt af under kampen - og med store tab af chips til følge. Det har ændret sig nu, og jeg har spillet uden ballade de sidste par uger. Jeg spiller mest "Ranked" - men savner en lobby, hvor man kan finde sammen med venner og stadig spille med andre fra den store verden. Det er lidt klodset at alle trykker "refresh" samtidig og derefter går ind på et bord for at spille sammen.....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2013 10:30

Så er der dobbelt XP til og med 2. oktober, uanset hvad man spiller, så længe det er med "Max 6 Players"-settingen. Nogen der er friske på noget poker engang i dag, så? Skal jo ramme level 100, så jeg kan være en ordentlig poker shark ;).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Michelve » 28. sep 2013 10:39

TerrificFalcon skrev:Så er der dobbelt XP til og med 2. oktober, uanset hvad man spiller, så længe det er med "Max 6 Players"-settingen. Nogen der er friske på noget poker engang i dag, så? Skal jo ramme level 100, så jeg kan være en ordentlig poker shark ;).


Level 100 :shock: os mig, lol

ps
tror jeg har 120k som jeg syntes er fint nok da jeg ikke har spillet så meget (level 10)
har i mange millioner på kontoen ??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Scooter dk » 28. sep 2013 12:20

Michelve skrev:
TerrificFalcon skrev:Så er der dobbelt XP til og med 2. oktober, uanset hvad man spiller, så længe det er med "Max 6 Players"-settingen. Nogen der er friske på noget poker engang i dag, så? Skal jo ramme level 100, så jeg kan være en ordentlig poker shark ;).


Level 100 :shock: os mig, lol

ps
tror jeg har 120k som jeg syntes er fint nok da jeg ikke har spillet så meget (level 10)
har i mange millioner på kontoen ??


Max 6 players skal da prøves så :)

Har kun spillet ring games indtil videre, hvad spiller i andre? Hvad er sjovest, mest indbringende?

Jeg er blevet fanget af spillet, synes poker er ret fedt, men damn det er en rutchebanetur op og ned, op og ned hele tiden lol.

Er gået fra de 5000 man starter med til 430.000, ned til 2000-3000, op til 300.000, ned til nogle få tusinde, op til 300.000, ned igen, op igen, ned igen osv lol(har ikke købt credits, gør i andre det?).
Er pt. på 250.000 level 40, og prøver nu kun at spille max buy-in 10.000, no limit games, for at se om det kan lade sig gøre at beholde sine credits, og forhåbentligt få kontoen til at fortsætte i positiv retning.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf Reinhold » 28. sep 2013 14:42

Max seks lyder spændende. Jeg køber aldrig credits, men har spillet mig til omkring 300k og lvl 20. Normalt spiller jeg ranked, men det er nok tid til at prøve noget nyt. Jeg er nok på pokerbordet i aften - dog først fra 23, da en unge skal hentes fra en pizzafest, og resten af familien først lige smides på køjen....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: WSOP dansk pokerbord

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2013 15:33

Jeg er på nu og en times tid frem - kunne godt være frisk på noget i aften. Poker er fedt, og dobbelt XP får mig helt klart til gerne at ville spille en omgang WSOP.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron