Xboxlife forum

Diablo III

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Diablo III

Indlægaf Vestergaard » 22. sep 2013 18:23

Phimosis skrev:Hvorfor er det lige AH er et problem?

Mange siger at det ødelægger spillet. At der bliver handlet med items. De særlige items forekommer også oftere på konsollerne, så der ikke er behov for den samme grind eller rigtige penge.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: Diablo III

Indlægaf Nilsson. » 22. sep 2013 18:58

Phimosis skrev:Hvorfor er det lige AH er et problem?


AH har været et problem i diablo 3 siden begyndelsen af et par grunde. 1. det forstærker ikke ligefrem gameplayet når alle upgrades man får, kommer igennem AH. Det skulle jo gerne være sådan at man går ud og nakker en bunke monstre og til sidst ender ud med at finde et item man kan bruge. Ofte er det bare pga. den måde de har designet stats på items, at man finder en ting man ikke selv kan bruge, så skal man sælge den, og så købe noget nyt på AH. 2. problem er så at det er forbandet svært at finde noget der rent faktisk kan bruges og som er en ordentlig bunke penge værd..

Tilsammen går de to ting bare stik imod det gameplay som spillet lægger op til. På den måde er det bedre uden AH.
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Diablo III

Indlægaf Phimosis » 22. sep 2013 20:14

Hmm kan jo i teorien ikke forklares bedre.

En sidste hvad spiller i derinde som main?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 23. sep 2013 09:02

Jeg har startet en Demon Hunter på xboxen. Ganske overpowered lige nu :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 23. sep 2013 10:59

Skulle godt nok lige fatte at våben ikke virker på samme måde som i gamle dage. Fattede ikke lige at jeg ikke kunne bruge det våben jeg havde equipped men bare blev ved med at bruge spells med min sorcerer. lidt underlig implementering.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 5. nov 2016 00:12

Necromancer kommer til Diablo III:



...og et remake af Diablo 1 kommer indeni Diablo III:

http://kotaku.com/blizzard-is-remaking- ... 1788590540
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 27. jun 2017 09:37

Så kom der sørme flere achievements til Diablo 3 :)

10 stk for 215 gs
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 27. jun 2017 10:11

De skal nappes, eftersom jeg har alle andre :)

...men hvornår kommer Necromanceren egentlig, eller er den kommet?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf Mysticurse » 27. jun 2017 10:28

spif2001 skrev:...men hvornår kommer Necromanceren egentlig, eller er den kommet?


Har lige kigget og han er ikke kommet endnu. Men det må være meget tæt på, da de nye achievements drejer sig om Necromanceren ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 27. jun 2017 10:38

Jeg mener først det er på torsdag i EU
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf Askinas » 28. jun 2017 00:30

Er ude :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 29. jun 2017 06:42

Necromanceren er sgu meget sjov at spille, men han virker noget OP.

Jeg startede op på expert, som jeg plejer og det varede ikke længe før jeg pløjede mig igennem banerne. Corpse explosion kan virkelig rydde op i en ruf i de kampe, hvor man bliver swarmed. Og når man først får sine skeletal minions bliver man næsten aldrig personligt angrebet. Easy peasy :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf Askinas » 29. jun 2017 08:39

Glæder mig til, at prøve det her i weekenden :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Diablo III

Indlægaf artemisthemp » 29. jun 2017 12:35

Kunne være jeg skulle finde tid til at, gøre en Season i Diablo 3 med Necromancer
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222

+1

Re: Diablo III

Indlægaf Mysticurse » 30. jun 2017 16:20

artemisthemp skrev:Kunne være jeg skulle finde tid til at, gøre en Season i Diablo 3 med Necromancer
Har stadigvæk ikke fået prøvet der der seasons endnu. Synes ikke rigtig det tiltaler mig at skulle starte forfra hver mdr med en ny. Men det er måske fordi jeg ikke rigtig er klar over hvad jeg kan få ud af det..??

Er det bare mig der er ret skuffet. Troede virkelig Necromanceren ville komme som en del af en update til spillet - ligesom seasons gjorde, men nej, man skal satme betlae 115 bobs for at få ham. Det synes jeg er lige i overkandten. For man andet ud af det, ud over en ny character?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron