Xboxlife forum

Halo 2 LAN (17-19 Jan.?)

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Halo 2 LAN (17-19 Jan.?)

Indlægaf MrCarrazzia001 » 22. sep 2013 17:55

Hej Xboxlife.

En ven og jeg havde snakket om at lave en Halo 2 Multiplayer LAN night engang i løbet af det næste halve års tid. Vi har sted på plads og det kommer ikke til at kræve tilmeldings gebyr, du skal bare selv sørge for mad og transport. Arrangementet kommer til at foregå i Kalundborg på vestsjælland. Men inden der kommer en fast dato ville jeg bare lige hører hvor mange der var frisk på en omgang Halo 2 Multiplayer?

Vi søger en 8-10 stykker :)

EDIT:
Eventdato-idé: 17-19 Januar?
Senest rettet af MrCarrazzia001 25. sep 2013 12:31, rettet i alt 2 gange.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Killerder » 22. sep 2013 19:53

Tja arrangementet giver fuldkommen mening da Xbox Live servicen er lukket ned på XB Original :/
Har dog ik selv konsol el. spillet, men god fornøjelse!
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 22. sep 2013 19:54

Killerder skrev:Tja arrangementet giver fuldkommen mening da Xbox Live servicen er lukket ned på XB Original :/
Har dog ik selv konsol el. spillet, men god fornøjelse!

Vi havde forestillet os at spille igennem Xbox 360, hvis det hjælper på din situation :)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Spankey103 » 22. sep 2013 21:03

Rigtig fed idé! Men desværre da det er på sjælland er mulighederne ikke så store at jeg kan desværre :-(
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Competa » 22. sep 2013 21:14

Jeg er fra Slagelse og er frisk ! :D Og jeg kender også nogle andre som jeg holder Lan med nogle gange.
Hvor gamle er i ? :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 22. sep 2013 21:27

Competa skrev:Jeg er fra Slagelse og er frisk ! :D Og jeg kender også nogle andre som jeg holder Lan med nogle gange.
Hvor gamle er i ? :D

Vi er mellem 16 og 18 år men har været tilhængere af serien siden 2001. Du må da gerne høre dine venner ad om de har lyst, jo flere jo bedre :)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Dark x Crow » 23. sep 2013 05:26

Er fra Vejle og er frisk, hvis vi snakker en hel weekend og ikke bare en dag+nat!
Hvis det bliver til noget kan jeg tilbyde et par stykker, et lift over broen.
Senest rettet af Dark x Crow 23. sep 2013 08:14, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 23. sep 2013 07:16

Dark x Crow skrev:Er fra Vejle og er frisk, hvis vi snakker en hel weekend og ikke bare en dag+nat!
Hvis det bliver til noget kan jeg tilbyde et par stykker lift over broen.

Vi kan godt gøre det til et weekend event. Jeg ville bare lige hører hvor mange der havde interesse så vi kunne se om det faktisk ville blive til noget :-)
Senest rettet af MrCarrazzia001 23. sep 2013 08:50, rettet i alt 1 gang.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Dark x Crow » 23. sep 2013 08:14

MrCarrazzia001 skrev:
Dark x Crow skrev:Er fra Vejle og er frisk, hvis vi snakker en hel weekend og ikke bare en dag+nat!
Hvis det bliver til noget kan jeg tilbyde et par stykker, et lift over broen.

Vi kan godt gøre det til et weekend event. Jeg ville bare lige hører hvor mange der havde interesse så vi kunne se om det faktisk ville blive til noget :-)

Det lyder godt :) Håber der er nok der er friske! Det er mange år siden der har været Halo 2 (eller bare Halo generelt) lan i DK. Super godt initiativ drenge.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf IcE QB » 23. sep 2013 15:25

Er selv fra København og vil voldsomt gerne være med. Har bare ikke lige så meget tid pga. universitet. Hvis I kan smide nogle datoer op så kan man måske planlægge derefter :)
IcE QB
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 23. sep 2013 19:42

Jeg tænker d. 17-19 Januar?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf Burnie.dk » 23. sep 2013 20:30

For helvede.. Jeg kan måske overtales. Jeg har Halo 2 til xboxen, men det er en std. udgave uden DLC eller andet.
Uden at gå off-topic men hvorfor Halo 2 og ikke Halo 3/4?

Jeg er fra Aarhus, og kunne godt søge kørerlejlighed, hvis andre skal afsted fra området :) Er det ikke nemmest, hvis man fylder en bil fra Aarhus og deler færgebilletten til Kalundborg?
Men fedt event! - total nostalgitrip :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 23. sep 2013 20:49

Burnie.dk skrev:For helvede.. Jeg kan måske overtales. Jeg har Halo 2 til xboxen, men det er en std. udgave uden DLC eller andet.
Uden at gå off-topic men hvorfor Halo 2 og ikke Halo 3/4?

Jeg er fra Aarhus, og kunne godt søge kørerlejlighed, hvis andre skal afsted fra området :) Er det ikke nemmest, hvis man fylder en bil fra Aarhus og deler færgebilletten til Kalundborg?
Men fedt event! - total nostalgitrip :)

Altså vi regner med at det bliver hele weekenden så hvorfor ikke også tage en omgang 3 og 4 ;-) Grunden til at det var Halo 2 er fordi vi synes det kunne være fedt at spille lidt af de ældre spil igen :-)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN night

Indlægaf MrCarrazzia001 » 24. sep 2013 13:25

Dato idé: 17-19 Januar?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2 LAN (17-19 Jan.?)

Indlægaf MrCarrazzia001 » 25. sep 2013 12:31

bump
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron