Xboxlife forum

Ultimate Team 14-Tråden

For sport fanatikere.

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 17. sep 2013 09:20

Ja det jo det. Jeg er pt kun igang med sølv, søger 350 og 1000 også sælger til +200-300 :)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 17. sep 2013 16:04

ja :-)
Jeg kan ikke forstå dem som allerede har 100 k plus. det jo vanvittigt
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Derp » 18. sep 2013 13:48

De snyder med autobuyers... :|
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 18. sep 2013 20:30

Er på 15 k nu, synes det går langsomt.. Og har ikke fundet nogen jeg har tjent +1000 endnu... Nogen som har gode råd?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf nonameneo » 19. sep 2013 04:23

Derp skrev:De snyder med autobuyers... :|

Lige præcis dette er årsagen til, at jeg i år ikke gider gøre noget ud af FUT og har quittet FIFA14 på forhånd... Fik først for alvor øjnene op for FUT i FIFA13 men blev ganske enkelt så træt af, at der åbenlyst var snyd med. Synes det er en skam, at der ikke bliver gjort noget ved dette - men EA er jo 100% business, så bare de tjener penge, så er de ligeglade med, hvilken oplevelse forbrugerne sidder tilbage med, så forventer ikke at der bliver gjort det store ved det... :(
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 19. sep 2013 13:55

Hvordan trader folk lige nu? Lad os sige, jeg er på 600 coins lige nu er færdig med mit første hold, hvordan skal jeg trade? Gerne lidt i dybden med detaljer osv. ville være meget værdsat!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 19. sep 2013 14:25

prøv at søg på billige sølv kort, og sælg dyrere, kig på open bids
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 19. sep 2013 14:47

Fnapz skrev:prøv at søg på billige sølv kort, og sælg dyrere, kig på open bids


Alle slags? Eller bestemte? Rare cards?
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 19. sep 2013 14:52

Altså - Der er oftes nogen som har budt 300-400 på dem, så bare byd 450 eks - hvis den ikke går hjem, så tag en ny :) jeg har 30 kort på lige nu, og sælger nok ca 3 pr time.. Godt nok ikke sindssyg mange coins, men det er da lidt :) så ja, helst dem med meget pace eller over 70 i stats. :)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 19. sep 2013 16:51

Billede

Her er mit start squad. Kommer op på 100 chem når jeg får spillet 10 kampe :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 19. sep 2013 19:05

Jeg er på 20 tusind nu.. Fik en billig benteke, og wupsi :)

Er ved at bygge et SAS liga hold op, til den 21. :-) bare så jeg har lidt at starte med, når jeg har vundet lidt coins laver jeg er PL mandskab :) http://gyazo.com/bcc14db3dcb9479086f620274859ee7e so far.. har makienok også
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf Fnapz » 19. sep 2013 19:06

fneribyen skrev:Billede

Her er mit start squad. Kommer op på 100 chem når jeg får spillet 10 kampe :)


Hvad er dette? skal man gennemspille manskabet?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf fneribyen » 20. sep 2013 02:31

Fnapz skrev:
fneribyen skrev:Billede

Her er mit start squad. Kommer op på 100 chem når jeg får spillet 10 kampe :)


Hvad er dette? skal man gennemspille manskabet?


Det kan du godt sige.

Player Loyalty:

There will be a loyalty chemistry boost automatically applied to players found in packs, players acquired in the Transfer Market are required to play 10 matches before they unlock loyalty.



Du kan læse mere here: http://www.ultimateteam.co.uk/2013/07/f ... stem-more/
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf nonameneo » 20. sep 2013 03:04

Don Drift skrev:
nonameneo skrev:
Derp skrev:De snyder med autobuyers... :|

Lige præcis dette er årsagen til, at jeg i år ikke gider gøre noget ud af FUT og har quittet FIFA14 på forhånd... Fik først for alvor øjnene op for FUT i FIFA13 men blev ganske enkelt så træt af, at der åbenlyst var snyd med. Synes det er en skam, at der ikke bliver gjort noget ved dette - men EA er jo 100% business, så bare de tjener penge, så er de ligeglade med, hvilken oplevelse forbrugerne sidder tilbage med, så forventer ikke at der bliver gjort det store ved det... :(


Ej luk nu, please?

Det er en myte. Eller der er så få at det slet ikke kan betale sig at tænke på. Ikke mange kan programmere et program der kan lige netop det en "autobuyer" skal kunne.

Robb har udtalt sig om den, både i år og sidste år, og de er stort set elemineret. Finder de nogle får folk banhammeren med det samme.

Når i ser ting listet i 59. minut, og købt på sekundet, så er det fordi folk sidder der som katte der venter på musen. De kan bruge timer i 59. minut bare for den éne gode deal. Har selv gjort det, og det kan godt betale sig, men gider fandme ikke sidde og stirre på kort i timer ad gangen længere.


Hvis du har det sjovt med FIFA, så brug da endelig din tid på det... Jeg har oplevet utallige gange, at lave en søgning efter kort, hvorefter det er tydeligt, at der er lavet bud med autobuyers - Uanset som de påstår, at det stort set ikke eksisterer (at de påstår det, gør det jo ikke automatisk til sandhed :)). Derfor er jeg, personligt, færdig med FUT i denne omgang, men har intet problem med, at andre bruger tiden på det, hvis de føler det er tiden værd. :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Ultimate Team 14-Tråden

Indlægaf JacDG » 23. sep 2013 10:37

Nogle der har forstand på markedet? Har lige hevet Luis Muriel i en pakke, og han går pt. til omkring 7.500, vil prisen stige eller falde når det fulde spil kommer ud - eller skal jeg bare fyre ham af nu?
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron