Xboxlife forum

Xbox Live Gold HJÆLP!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox Live Gold HJÆLP!!

Indlægaf Emmajulieh » 17. sep 2013 19:49

Jeg har lige købt 1 måneds Live Gold over min computer, men det virker som om at den ikke kan se det på min Xbox? Jeg har prøvet at logge ud og ind, slukke og tænde xboxen osv. Jeg skal bruge det til at spille GTA V, så jeg kan gemme i "luften". Men hver gang jeg vælger den mulighed inden under "Storage device", så siger den at jeg skal have Xbox live gold -.- .. Hvilket jeg jo har?

Så please, hvad gør jeg? Kan ikke spille GTA V før jeg har opstillet mit "storage device" :(
Emmajulieh
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: 2850


Re: Xbox Live Gold HJÆLP!!

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2013 20:22

På dit gamercard herinde ser det ganske rigtigt ud til at du har Xbox Live guld på "emmamusDK" profilen.

Edit: Jeg har faktisk ikke et bud på hvad dit problem kan være, når du har guld burde du jo også have adgang til cloud. Måske en anden herinde har oplevet det samme. Ellers vil jeg anbefale dig at ringe til Xbox Supporten i morgen (se nummeret på forsiden af www.xboxlife.dk - nederst i højre hjørne).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Live Gold HJÆLP!!

Indlægaf Rahbek » 17. sep 2013 21:26

Hvad siger den på xbox.com?

Hvis det ligeledes ikke dukker op der, kan det muligvis være en "forsinkelse" før guldet er krediteret til din account et eller andet sted i processen. Hvis det ikke er dukket op imorgen, så ring til microsoft.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron