Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 10. sep 2013 15:30

Det ser jo godt ud - troede ikke, at Los Santos blev på størrelse med Liberty City, når der nu er så meget naturområde. Jeg håber dog virkelig, at Rockstar nu også har kælet så meget for detaljerne, som de har udmeldt, så naturområderne ikke bliver kedelige og livløse.

Men det er jo Rockstar, så mon ikke, at hvert område i spillet har rigeligt med liv og sjæl :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 10. sep 2013 15:32

Den ser sgu lækker ud! :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Macheta » 10. sep 2013 15:40

Ink129 skrev:Det ser jo godt ud - troede ikke, at Los Santos blev på størrelse med Liberty City, når der nu er så meget naturområde. Jeg håber dog virkelig, at Rockstar nu også har kælet så meget for detaljerne, som de har udmeldt, så naturområderne ikke bliver kedelige og livløse.

Men det er jo Rockstar, så mon ikke, at hvert område i spillet har rigeligt med liv og sjæl :)


Det burde du slet ikke være i tvivl om, Ink! :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 10. sep 2013 15:45

Storskærm på siden af en bygning i København med GTA V reklame - den skifter imellem et par forskellige.
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 10. sep 2013 15:48

Morten Skou skrev:Storskærm på siden af en bygning i København med GTA V reklame - den skifter imellem et par forskellige.
Billede


wow, det er sgu nice :-)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Rahbek » 10. sep 2013 16:54

Klintrup skrev:GTA V kortet med GTA IV kortet lagt henover til sammenligning.

http://i.imgur.com/USaFo0Q.jpg



Det fik jo unægteligt byen til at virke noget større, idet IV's by var da ikke noget mini sted.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 10. sep 2013 17:49

Macheta skrev:
Ink129 skrev:Det ser jo godt ud - troede ikke, at Los Santos blev på størrelse med Liberty City, når der nu er så meget naturområde. Jeg håber dog virkelig, at Rockstar nu også har kælet så meget for detaljerne, som de har udmeldt, så naturområderne ikke bliver kedelige og livløse.

Men det er jo Rockstar, så mon ikke, at hvert område i spillet har rigeligt med liv og sjæl :)


Det burde du slet ikke være i tvivl om, Ink! :)


Ja, Rockstar har endnu ikke skuffet mig, så hvorfor skulle de da også begynde nu? :wink:

Spillet bliver helt sikkert awesome!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 10. sep 2013 20:02

Hey gutter og gutinder.

Jeg leder efter nye gamere som jeg kan tilføje til min xbox live venneliste. Eftersom jeg ikke helt ved hvor mine nuværende venner derpå står mht. GTA 5, kunne det være fedt med nogen at spille med. Her mener jeg egentlig mest når GTA Online udkommer. Kunne være fedt at få skabt et crew, og så bare gå på opdagelse i Los Santos og begå nogle bank røverier sammen. :)

Så hvis du/i leder efter det samme, så vær venlig at adde mig. Mit tag er: Hazardkitteh
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 10. sep 2013 20:12

Jeg er frisk, Himmelfisk :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Bavi » 10. sep 2013 20:20

Too Nizzle skrev:
Bavi skrev:Selvom noget ikke er bekræftet, kan det sagtens være 'in the works' ... Det kommer til next gen... :)


Jeg er 100% på at de ikke laver det next gen. De kan ramme 100% nu - så hvorfor bruge xx mio på at ramme en målgruppe som 1: maks kan være på 4-5 mio mennesker. 2: De personer som køber en next gen konsol vil have spillet GTA V igennem her i september alligevel så hvorfor skulle de købe det igen når der er så mange andre "rigtige" next gen spil?


Jeg er så omvendt, 100% sikker på at det udkommer til next gen. Grundene hertil er mange og med fare for at gentage mig selv, vil jeg blot henvise til, at Rockstar kategorisk har nægtet, at svare direkte på spørgsmålet, når de bliver spurgt om de udkommer til next gen. Hvis de ikke udkom til next gen, ville svaret have været ret nemt, nemlig et nej.

Rockstar rammer ganske vist det største marked ved ikke at melde noget ud før de er udkommet på current gen. Men at påregne, at samtlige af køberne af Xbox One og PS4, også automatisk har købt GTA 5, vil jeg trods alt, tillade mig at afvise, og at spillet er gennemspillet i løbet af september, vil jeg også tillade mig at afvise... Snakker vi overhovedet om det samme spil? Ved du hvor lang tid folk har brugt på GTA 4, uden endda at have oplevet 'alt'...? :)
Rockstar gør det de bør gøre, i sådan en situation, nemlig at afvente med annonceringen til next gen er udkommet og således booster deres salg, så meget som muligt. Igen med henvisning til at ramme det største marked. De vil da også have fat i de - ifølge dig - max 4-5 millioner units, som jeg mener er ret lavt sat - og kan man ikke købe spillet inde i next gens levetid, hvorpå antallet af units vel bliver betydeligt højere...?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V

Indlægaf I Jub Jub I » 10. sep 2013 21:04

Hvor køber man Special edition billigst?

Coolshop.dk til 1000kr? seriøst? for en bog.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: GTA V

Indlægaf Bavi » 10. sep 2013 21:06

Beklager hvis mappet allerede er blevet delt... Men here goes...
http://www.xboxer360.com/news/gta-v-map-appears-online/
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 10. sep 2013 21:06

I Jub Jub I skrev:Hvor køber man Special edition billigst?

Coolshop.dk til 1000kr? seriøst? for en bog.


Tror muligvis at Amazon.co.uk er et af de bedste bud
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Macheta » 10. sep 2013 21:30

GIV MIG SÅ DET FUCKING SPIL. JEG VIL IKKE MERE. AAAHHHHHHH.......!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 10. sep 2013 21:34

Nogle har alt hellet.
Billede
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron