Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf spif2001 » 10. sep 2013 09:39

GTA V er ikke bekræftet til next-gen - og bagudkompabilitet er ikke en feature fra launch, men kan komme hen ad vejen via cloud.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: GTA V

Indlægaf Bavi » 10. sep 2013 09:43

spif2001 skrev:GTA V er ikke bekræftet til next-gen


Selvom noget ikke er bekræftet, kan det sagtens være 'in the works' ... Det kommer til next gen... :)

MS har selv sagt at man kan smide Xbox 360 i Xbox Ones HDMI in, også har du sådan set en 'bagudkompatibel' løsning, at du så stadig har to maskiner der sluger strøm... Tja...

Quotede vidst den forkerte... Fuck it.. :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2013 09:45

Bavi skrev:
spif2001 skrev:GTA V er ikke bekræftet til next-gen


Selvom noget ikke er bekræftet, kan det sagtens være 'in the works' ... Det kommer til next gen... :)

MS har selv sagt at man kan smide Xbox 360 i Xbox Ones HDMI in, også har du sådan set en 'bagudkompatibel' løsning, at du så stadig har to maskiner der sluger strøm... Tja...


lol, det kan du godt se er lidt en tåbelig løsning og på ingen måder har noget med "bagudkompatibilitet" at gøre og det giver dig jo ikke nextgen gfx :lol:

Så kan man jo ligeså godt bare smide X360'eren direkte i HDMI på tv'et og kun havde en box der sluger strøm :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Bavi » 10. sep 2013 09:50

Slimjay DK skrev:
Bavi skrev:
spif2001 skrev:GTA V er ikke bekræftet til next-gen


Selvom noget ikke er bekræftet, kan det sagtens være 'in the works' ... Det kommer til next gen... :)

MS har selv sagt at man kan smide Xbox 360 i Xbox Ones HDMI in, også har du sådan set en 'bagudkompatibel' løsning, at du så stadig har to maskiner der sluger strøm... Tja...


lol, det kan du godt se er lidt en tåbelig løsning og på ingen måder har noget med "bagudkompatibilitet" at gøre og det giver dig jo ikke nextgen :lol:

Så kan man jo ligeså godt bare smide X360'eren direkte i HDMI på tv'et og kun havde en box der sluger strøm :wink:


Virkede jeg særligt begejstret? Bemærkede du ' ' ?!

Hvis man nu var begrænset af mangel på HDMI indgange på TV'et, synes jeg nu er det er en okay løsning, i stedet for at skulle hive et stik ud, for at sætte et nyt i... Jeg har rigeligt med HDMI in's på mit TV, så selvom jeg ikke synes det er noget for mig, kan det jo godt være noget for andre... Men nu var det også mere for at man kunne køre på Xbox Ones interface, som de også har sagt er muligt ved at smide 360'eren i Ones HDMI in.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2013 10:27

Hvis og hvis...

Men ja mulighederne er mange for den kreative, om det så er smart kan diskuteres :) HDMI in er dog tiltænkt en TV Boks, men kan selvf. også bruges til alt anden der har HDMI out....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Lord Khazmir » 10. sep 2013 10:34

Jeg kan ikke helt gennemskue om GTA V kan gennemføres i multiplayer (á la Borderlands spillene) eller om der er tale om en single player del og en multiplayer del - nogen der er skarpe på det?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: GTA V

Indlægaf Too Nizzle » 10. sep 2013 10:39

spillet er delt op i en single og multiplayer del som først kommer et par uger senere og hedder GTA Online.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 10. sep 2013 10:43

Lord Khazmir skrev:Jeg kan ikke helt gennemskue om GTA V kan gennemføres i multiplayer (á la Borderlands spillene) eller om der er tale om en single player del og en multiplayer del - nogen der er skarpe på det?


GTA Online kommer først 14 dage efter udgivelsen, der vil være nogle af de samme missioner som i singleplayer delen men det er det eneste de har tilfælles, tror ikke man kan bruge hverken Trevor, Franklin eller Michael i multiplayer :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Too Nizzle » 10. sep 2013 11:13

Bavi skrev:Selvom noget ikke er bekræftet, kan det sagtens være 'in the works' ... Det kommer til next gen... :)


Jeg er 100% på at de ikke laver det next gen. De kan ramme 100% nu - så hvorfor bruge xx mio på at ramme en målgruppe som 1: maks kan være på 4-5 mio mennesker. 2: De personer som køber en next gen konsol vil have spillet GTA V igennem her i september alligevel så hvorfor skulle de købe det igen når der er så mange andre "rigtige" next gen spil?
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: GTA så V

Indlægaf livekiller92 » 10. sep 2013 11:46

Så fik jeg bestilt collectors edition alligevel hos Fona til 999 kr. Lækkert! Men er nu ikke helt sikker på de havde styr på det meen.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2013 11:53

Er det hvad man får for 999 kr i collectors edition ?

Billede

For så vil jeg da mene at 550 kr for en cap + plakat og en money bag eller hvad det er, er ret dyrt :lol:
Senest rettet af Slimjay DK 10. sep 2013 11:54, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 10. sep 2013 11:54

Slimjay DK skrev:Er det hvad man får for 999 kr i collectors edition ?

Billede


Jeps!
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2013 11:56

Hvad får jer til at smide 550 kr ekstra for en Cap, en plakat samt en Security bag ?

det er godt nok dyrt :) og så er 999,- en af de billigere priser .. jesus :lol:

Ser lige at Coolshop tager 999 kr for en special edition som indeholder en Plakat :lol: Og 1899 limited edition ..

Men ok, der skal jo tjene nogle penge når det nu har kostet så meget at lave ....

Holy shit
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Competa » 10. sep 2013 12:19

Jeg har lige været inde og købe gta San Andreas på marketplace til 85 kr, nu kan hypen ikke blive større ;)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 10. sep 2013 12:25

Competa skrev:Jeg har lige været inde og købe gta San Andreas på marketplace til 85 kr, nu kan hypen ikke blive større ;)


Det danske marketplace?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron